hoest met minipuber?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik sla de warme maaltijd maar over vandaag.
Ja, koorts is iets gezakt gelukkig, maar hij is nog flink gevloerd. Hij krijgt ook niks weg, op een half banaantje na.quote:
ja, gaat prima, heerlijk tijdens een vergadering een sprint naar het toilet moeten trekken.. en me achteraf echt afvragen waarom ik uberhaupt die kant op gegaan was.. Maar nu ik thuis ben gaat het eigenlijk helemaal prima en voel ik me weer goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, koorts is iets gezakt gelukkig, maar hij is nog flink gevloerd. Hij krijgt ook niks weg, op een half banaantje na.
Hoe is het met jou dan, de dag een beetje overleefd?
Ah da's naar ja. Maar gelukkig nu iets beter dus. Nog wilde weekendplannen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, gaat prima, heerlijk tijdens een vergadering een sprint naar het toilet moeten trekken.. en me achteraf echt afvragen waarom ik uberhaupt die kant op gegaan was.. Maar nu ik thuis ben gaat het eigenlijk helemaal prima en voel ik me weer goedDenk dat het weekend eraan komt
eeeeeeeh, nee, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah da's naar ja. Maar gelukkig nu iets beter dus. Nog wilde weekendplannen?
Oh, fijn dat het iets beter gaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, koorts is iets gezakt gelukkig, maar hij is nog flink gevloerd. Hij krijgt ook niks weg, op een half banaantje na.
Hoe is het met jou dan, de dag een beetje overleefd?
Ja kun je een beetje uitzieken he en het weekend erop wild doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eeeeeeeh, nee, eigenlijk nietprima dus!
Dat is een mogelijkheid jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kun je een beetje uitzieken he en het weekend erop wild doen.
Oh is dat aan leeftijd gebonden ja?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid jamaar ik denk dat ik gewoon lekker relaxed aan blijf doen.. Dat wilde allemaal, ben geen 16 meer
Top gearquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
Back!
Zal ik vanavond PotC gaan kijken of de Top Gear Bolivia special?
Die heb wel al drie keer gezien...quote:
Niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid jamaar ik denk dat ik gewoon lekker relaxed aan blijf doen.. Dat wilde allemaal, ben geen 16 meer
The Mask of Zorro dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb wel al drie keer gezien.../care. Top Gear it is! Of toch PotC, want Johnny?
De moeilijke keuzes in het leven
quote:
Komt the Mask of Zorro erop?quote:
Maar, maarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We mogen niet meer wild doen Q
Ja op rtl 5 om half negen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt the Mask of Zorro erop?
Godver, maak het even nog moeilijker
Je kan ook geen tv kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt the Mask of Zorro erop?
Godver, maak het even nog moeilijker
Timecop it is for mequote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja op rtl 5 om half negen.
en op rtl 7 Timecop.
Accepteer nu eens dat je oud wordtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We mogen niet meer wild doen Q
Die laatste boeit me nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja op rtl 5 om half negen.
en op rtl 7 Timecop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |