Kan primaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar het is een soort van nep suede...
Alcantara?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar het is een soort van nep suede...
Aceton beschadigt als een idioot, gek!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon aceton erop en dan laten drogen! Aceton vervliegt als ene dolle dus dan is het wel op tijd droog!
Het is er al ingetrokken geloof ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan primaNa de tijd droog deppen met keukenrol. Er is de mogelijkheid dat de nagellak er dan helemaal af gaat.
Maar aceton is nu niet een heel prettig middeltje op stoffenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon aceton erop en dan laten drogen! Aceton vervliegt als ene dolle dus dan is het wel op tijd droog!
Nou ja, je kan het altijd proberen. Dat is aan jouquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is er al ingetrokken geloof ik
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is er al ingetrokken geloof ik
quote:Suède schoenen: Vlekken op de schoenen kunt u verwijderen met zeer fijn schuurpapier.
Suède is wel wat anders dan nep suède of alcantaraquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[quote=http://www.schoonmaak-tips.com/tmp/index.php?wme_menuid=34be80bfb73adc3077b&wme_submenuid=3a4f8ad4319be04a262]
Suède schoenen: Vlekken op de schoenen kunt u verwijderen met zeer fijn schuurpapier.
Ik weet ook niet of het anders reageert op zeer fijn schuurpapier. Ik weet ook niet wanneer schuurpapier zeer fijn is. Vanaf 1200?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Suède is wel wat anders dan nep suède of alcantara
Je hebt alleen kans dat je de gebruikte kleurstof mee eruit haalt. Verder doet het er niet zoveel toe of je nu aceton gebruikt of ethylacetaat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aceton beschadigt als een idioot, gek!
Ik heb geen idee. In mijn ervaring met vlekken is warm water het beste als eerste oplossingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het anders reageert op zeer fijn schuurpapier. Ik weet ook niet wanneer schuurpapier zeer fijn is. Vanaf 1200?
Ja, en dat wil je dus nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt alleen kans dat je de gebruikte kleurstof mee eruit haalt. Verder doet het er niet zoveel toe of je nu aceton gebruikt of ethylacetaat.
Tell mequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
Samzz de officiele telling is binnen, het is nog erger dan ik dacht
quote:
Oh, die tel ik ook niet meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
70 en dat is zonder de onder- en topcoats
Ja maar het is een soort stof he, geen echt suede.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
70 en dat is zonder de onder- en topcoats
Alweer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
Mijn hemel, gaat het nog steeds over nagellak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |