Ik heb morgen wel nagellak die matcht met je kniequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Hij is nu alleen blauwM'n kont is een ander verhaal
Zitten wel een paar grappige tussen maar ze halen het niet bij iron fists hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier moet je deze eens zien:
http://www.santonishoes.it/collection/donna/00021/
http://www.assem.nl/artikel-detail/damesschoenen/1110.34.108/ Dat vind je ook niets?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zitten wel een paar grappige tussen maar ze halen het niet bij iron fists he
Oeh, dan matchen wequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb morgen wel nagellak die matcht met je knie
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.assem.nl/artikel-detail/damesschoenen/1110.34.108/ Dat vind je ook niets?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.assem.nl/artikel-detail/damesschoenen/1110.34.108/ Dat vind je ook niets?
quote:
Dat mag zekerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:48 schreef Watertornado het volgende:
Ok mijn smaak van damesschoenen loopt niet helemaal synchroon met die van jullie.
Een Loubje om het goed te maken dan?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:48 schreef Watertornado het volgende:
Ok mijn smaak van damesschoenen loopt niet helemaal synchroon met die van jullie.
Een Loubje om het goed te maken dan?
[ afbeelding ]
Ik hoef niet eens te checken om dat te weten. Ik heb geloof ik overal een matchend lakje voorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens nagellak die matcht met die schoenen
Dat heb ik niet, ik heb er maar 25, maar er is vast wel een lakje te vinden wat overal bij kanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te checken om dat te weten. Ik heb geloof ik overal een matchend lakje voor
Nee, m'n linker bilspier voelt alsof ie gescheurd is als ik vanuit liggen naar zitten gaquote:
Ah, jij hebt de make-upvariant van:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te checken om dat te weten. Ik heb geloof ik overal een matchend lakje voor
Maar even in my own defense... sommige zijn al echt heel oud, geen idee of die potjes nog wel open willen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, ik heb er maar 25, maar er is vast wel een lakje te vinden wat overal bij kan
MaaH bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, jij hebt de make-upvariant van:
[ afbeelding ]
?
Maar hoeveel zijn dat er?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar even in my own defense... sommige zijn al echt heel oud, geen idee of die potjes nog wel open willen.
* missbehavin heeft een probleempje met make-upjes weggooien
Moet ik echt gaan tellen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ah dat is kutquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
Ik was vandaag bij het Kruidvat, waren bijna alle Catrice lakjes op
En bij Etos de Miss Sporty ook
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik durf het eigenlijk niet te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
Die naam klinkt bekend, welke is dat?quote:
Dat is een filmquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die naam klinkt bekend, welke is dat?
quote:
Die bruine van Catricequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die naam klinkt bekend, welke is dat?
Da's From dusk till dawnquote:
Nee dacht al zoiets, maar met andere kan ik je niet helpen .quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja schat, maar dat bedoelt ze niet.
Oh ja, shame on mequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die bruine van Catrice
[..]
Da's From dusk till dawn
Oh mijn bruine heet Lost in Mud, maar goed, de kans is natuurlijk aanwezig dat ie bij de verzameling boven zitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die bruine van Catrice
[..]
Da's From dusk till dawn
Hebben die dingen serieus zulke namen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh mijn bruine heet Lost in Mud, maar goed, de kans is natuurlijk aanwezig dat ie bij de verzameling boven zit
quote:
Mad as a Hatterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben die dingen serieus zulke namen?
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja geweldig toch! Plum Play With Me vond ik ook een mooiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |