Dat soort .anke.pitten klagen toch wel. Als t mooi weer is is t te warm of te weinig wind. Is t herfst regent t teveel of het waait te hard. Is t winter is t te koud of t sneeuwt\hagelt teveel....enz enz enz. Juist met dat soort mensen ga ik me niet meer bemoeien. Veul te slecht voor mn eigen hart.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:11 schreef kahaarin het volgende:
Lol, dat is ook wel zo, maar goed, de meeste mensen denken niet verder dan hun eigen brievenbus, als er dan wordt gezegd dat het aan de ijzel ligt dan kunnen ze mopperen op het strooibeleid van de gemeente.
quote:Mooi 4°C
Voelt als: 1°C
Barometer: 1001.4 mb
Dauwpunt: 3°
Luchtvochtigheid: 94%
Zicht: Onbeperkt
Neerslag afgel. uur: N.v.t.
Neerslag afgel. 24 uur: 2.1 cm
Wind: 11 km/uur WZW
Zon op: 8:49
Zon onder: 16:48
UV Index: 0 Laag
Waargenomen in/op/om Rotterdam Airport Zestienhoven.
Das idd erg sterkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:48 schreef INViCTuS het volgende:
Week of 2 herfst dan maar. In Limburg de eerste overlast van water door smeltende sneeuw icm regen.
Ook de rijn en haar zijrivieren zullen sterk stijgen. Hieronder een grafiekje van de moezel..bizar hoe sterk dat gestegen is.
[ afbeelding ]
Dat weet je maar nooit met die pole-shiftsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:15 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, winter in de herfst, herfst in de winter, what's next? Zomer in de lente..?
Zo zag het hier 2 weken geleden uit, net voor kerst.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:55 schreef horned_reaper het volgende:
Dit is een foto van ongeveer 5 minuten geleden hier in de achtertuin.
Goed te zien dat het sneeuw op de tegels sneller weg gaat als op gras of hout.
[ afbeelding ]
Hmm, is dat hetzelfde als met de Y2K bug?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit met die pole-shifts
waar is de zon dan? en 20 graden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef -CRASH- het volgende:
Herfst!?!..... het lijkt wel lente...
De vogeltjes fluiten hier volop
Zon.... Tja die gaat nu onderquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
waar is de zon dan? en 20 graden?
Toch vind ik het wel een grijze saaie dag..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef -CRASH- het volgende:
Herfst!?!..... het lijkt wel lente...
De vogeltjes fluiten hier volop
Stiekem doe je het toch hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:43 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf dinsdag valt er weer een aantal dagen flink wat regen. Pas vanaf 19/20 januari zit er weer enige kou van op de kaarten zoals het lijkt. Maar dat is zo ver weg dat je er eigenlijk niet naar mag kijken....:P
We hebben al eens zomer in de lente gehad.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:15 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, winter in de herfst, herfst in de winter, what's next? Zomer in de lente..?
Nou idd nog even en de terrasjes kunnen weer open.quote:
quote:Zwaar bewolkt 11°C
Voelt als: 11°C
Barometer: 996 mb
Dauwpunt: 8°
Luchtvochtigheid: 82%
Zicht: 10 km
Neerslag afgel. 24 uur: 0.59 cm
Wind: 31 km/uur S
Zon op: 8:48
Zon onder: 16:50
Waargenomen in/op/om Rotterdam Airport Zestienhoven.
Inderdaad. En ik wou vanavond nog wel 10km gaan fietsen richting een verjaardag van een goeie vriend. Nee dankje, dat wordt de taxi.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo kom net van buiten. Die wind is wel erg hard zeg, sjezus!
quote:08-01 15:05 Son ( en breugel ) Bestseweg Boom op fietspad 637
quote:Bewolkt 4°C
Barometer: 1004.2 mb
Dauwpunt: 2°
Luchtvochtigheid: 89%
Neerslag afgel. 24 uur: 0.4 cm
Wind: 11 km/uur ZZW
Zon onder: 16:51
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 9 januari 2011 10:40 schreef Xenorium het volgende:
Wew mooi weer, lijkt wel een zomerdag. Vanmiddag 25c?
Het is ook niet handig om hem in de zon te hangenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:24 schreef mazaru het volgende:
Nou, helemaal niet slecht vandaag. Mijn metertje gaf 12 graden aan.
quote:Helder 5°C
Barometer: 1012 mb
Dauwpunt: 2°
Luchtvochtigheid: 81%
Neerslag afgel. 24 uur: 0.42 cm
Wind: 22 km/uur WZW
Zon onder: 16:51
Hij staat op mijn balkon, 1 hoog, (in de schaduwquote:Op zondag 9 januari 2011 16:27 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is ook niet handig om hem in de zon te hangen![]()
Het is vandaag nergens in het land boven de 7 graden geweest namelijk.
ah vandaarquote:Op zondag 9 januari 2011 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij staat op mijn balkon, 1 hoog, (in de schaduw), dus dat zou de reden kunnen zijn dat hij hoger aangeeft. Bovendien heb ik glas rondom mijn balkon, dat houdt de wind tegen en maakt het altijd wat warmer daar.
Ja, daar zit wat in! Maar dit geeft een meer zomers gevoel.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:35 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
ah vandaar![]()
Het is ook handiger om dat ding buiten het balkon te hangen
Wanneer je hem in de winter buiten het balkon zou hangen en je bijt even door, dan zal de zomer als een nog grotere verademing komenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat in! Maar dit geeft een meer zomers gevoel.
Bijnaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Leuk die grafieken![]()
Heavy Weather zeker?
Ik kan momenteel niet in de PC komen, morgen maar effe naar de pier om dit weer even voor elkaar te makendan zal ik mijn grafiek van december ook wel even uitdraaien
En die is weer dood leuk gejat van Heavy Weatherquote:
Yup, volgens mij in een groot deel van het oosten en zuiden van Nederland. Net voordat het regengebied overtrok. Natuurlijk erg gaaf door de opkomende zonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:19 schreef Drassss het volgende:
Wat een prachtige regenboog net voordat het ging regenen
Edit: Roel, je had hem dus ook gezien
quote:Extreem weer in Noordoost-Nederland
DE BILT - Het KNMI heeft dinsdag een waarschuwing voor extreem weer afgegeven voor het noordoosten. Vanaf de provincie Gelderland en noordelijker moeten weggebruikers rekening houden met gladheid door ijzel of bevriezing van natte weggedeelten.
Dat liet het KNMI op zijn website weten.
Het meteorologisch instituut verwacht dat de gladheid de komende uren geleidelijk verdwijnt. In het oosten en noorden zijn de temperaturen zo laag dat gladheid kan ontstaan, aldus het KNMI.
Eindhoven
De A270 in de richting van Eindhoven naar Helmond is vanwege het gladde wegdek afgesloten. Rond tien uur in de ochtend schoven tien auto's van de snelweg door plotseling opkomende gladheid. Niemand raakte gewond.
Hulpdiensten hebben de auto's intussen afgevoerd, maar om meer ongelukken te voorkomen, blijft de snelweg voorlopig dicht.
In de hele regio Eindhoven ontstonden ongevallen door de gladheid. Het gaat zowel om materiële schade als persoonlijk letsel.
In Nuenen raakte een automobilist zwaargewond toen zijn auto van de weg af gleed en op een lantaarnpaal botste. Ook veel voetgangers en fietsers gingen onderuit.
Hier (Noordoost-Groningen) schijnt de zon al de hele morgenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:29 schreef Frutsel het volgende:
sneeuwt het al in het noord/noordoosten?
Duurt niet lang meer aldus sneeuwradar.nlquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Hier (Noordoost-Groningen) schijnt de zon al de hele morgen
Klopt hij verdwijnt net achter de wolken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer aldus sneeuwradar.nl
zie nr. 77quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:22 schreef Drassss het volgende:
KNMI geeft ook aan Extreem weer voor de Noordoostelijke provincies. Opletten dus!
Januari komt ons verklaren,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zonet matige sneeuwval! Nu nog lichte sneeuwval.
In het begin begon het wat te regenen maar ging snel over in ijsregen en vervolgens dikke sneeuwval, alles beetje wit gewordenvoor de laatste keer effe genieten, nu op naar lente achtige temperaturen al hoop ik dat die 10gr hier niet gehaald wordt, dan is het over met de pret met die <10 graden reeks die ik elk jaar weer opstart
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Januari komt ons verklaren,
dat men turf en hout moet sparen.
Daarna komt nog de tijd,
dat men op de schaatsen rijdt.
Mooi hequote:
Dat mis ik dan eerlijk gezegd wel een beetje.. genieten is dat tochquote:
Van mij hoeft het niet meer, laat de lente maar komen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:49 schreef Frutsel het volgende:
Eind volgende week komt misschien de winter weer terug
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:49 schreef Frutsel het volgende:
Kan in ieder geval wel voetballen, wat niet kon met al dat sneeuw.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Nee dit is lekker weer wilde je zeggen.
Ik heb liever dat je kan voetballen, en dat ik een zonnetje met 25 graden celsius op m'n bol heb staan!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef TvhN het volgende:
[..]
Kan in ieder geval wel voetballen, wat niet kon met al dat sneeuw.
Alleen een beetje hoge luchtvochtigheid.quote:
Dat is uiteraard ideaal.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je kan voetballen, en dat ik een zonnetje met 25 graden celsius op m'n bol heb staan!
Wij. Willen. Winter.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:20 schreef horned_reaper het volgende:
Het weer is zo vreselijk saai, bagger en vervelend de afgelopen dagen dat ik al dagen niet meer in DE post..... het is gewoon te confronterend om hier te posten.
Alleen jammer wanneer je toch naar buiten moetquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:19 schreef DemonRage het volgende:
Lekker binnen zit weer... al had ik er graag nog wat stormachtige wind bij gewild.
Hoe onaangenamer het buiten klinkt, hoe aangenamer het voelt om binnen te zijn.
Inderdaad zeg.. hier idem dito.. al ruim 24 uur non stop regen. Bah!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:43 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij regent het al anderhalve dag aan één stuk.
Stel je toch voor dat dat sneeuw was geweest
Het is hier nu eindelijk na 24 uur ook droog.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.. hier idem dito.. al ruim 24 uur non stop regen. Bah!
4/5 graden overdag en 's nachts iets boven nul voorspellen ze en dat zijn inderdaad normale wintertemperaturen, lager hoeft van mij niet, als het maar niet te nat is zoals nuquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:49 schreef Frutsel het volgende:
Als je wens uitkomt kom ik persoonlijk de sneeuw voor je deur geel makenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geef mij maar temp overdag -5 en in de nacht -10 met daarbij elke nacht 30cm sneeuwdit heel feb door
in maart nog een sneeuwval van 1 meter erbij en 2 dagen later +15, eens kijken wat voor problemen dit gaat opleveren
Nou, ik denk dat mensen dan in ieder geval wel definitief niet meer de weg op gaan...quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geef mij maar temp overdag -5 en in de nacht -10 met daarbij elke nacht 30cm sneeuwdit heel feb door
in maart nog een sneeuwval van 1 meter erbij en 2 dagen later +15, eens kijken wat voor problemen dit gaat opleveren
Is goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:50 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als je wens uitkomt kom ik persoonlijk de sneeuw voor je deur geel maken
Kijk dat bedoel ik nou! We zijn er gewoon niet op voorbereidquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat mensen dan in ieder geval wel definitief niet meer de weg op gaan...
zwets je nou of is dat een echte voorspelling?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Is goeddan zie ik je over aantal dagen wel want in heel feb zal er dan 8 meter 40 gaan vallen
Ja, ik heb het gezien in roermond en venlo, maar da's toch niet lollig hoor.quote:Kijk dat bedoel ik nou! We zijn er gewoon niet op voorbereid![]()
En dan te bedenken dat als de boel gaat smelten, dat gaat nog erger worden dan wat het nu is met die kanalen e.d
Weet je meer dan mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:52 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht dat dit een serieus topic was
Dan zou je het moeten weten lijkt mequote:
Nou die monster winter hoef je echt niet op te rekenen hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:57 schreef UltraBrain het volgende:
Is dit nu die dodelijke koudste ever Monsterwinter die iedereen voorspelde?
Tuurlijk komt die terug, vooral in februari zouden we misschien nog wel op de schaats kunnenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:08 schreef braddofiel het volgende:
Maar komt die winter ook nog terug, of weten ze dat nog niet?
Ik hoop van niet, ik krijg zin in de lente..quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:08 schreef braddofiel het volgende:
Maar komt die winter ook nog terug, of weten ze dat nog niet?
Dat zou wel leuk zijn opzich, dit weer is naadje. Ik hoop dan stiekem wel op droge kou, geen sneeuw of zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef horned_reaper het volgende:
Komt de winter dan toch nog terug?
Volgens de BOM wel!![]()
[ afbeelding ]
Dat is zaterdag over een week.... dat lijkt me niet accuraat, ook al hoop ik het wel!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef horned_reaper het volgende:
Komt de winter dan toch nog terug?
Volgens de BOM wel!![]()
[ afbeelding ]
Er is gelukkig ook nog geen regen gevallen in de afgelopen dagenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat is inderdaad een behoorlijk pitte buien er zitten meerdere stevige exemplaren tussen. De teller wordt op deze manier wel behoorlijk omhoog geschroefd.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:10 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Er is gelukkig ook nog geen regen gevallen in de afgelopen dagen
Dat bedoel ik!quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat is die donkerste vlek? regen of bluswater in Moerdijk?
http://www.knmi.nl/exp/pluim/vijftiendaagse/quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:33 schreef Pino112 het volgende:
Dus als ik dat ding goed aflees, die neerslagpieken bij 23 tm 25 januari is sneeuw?
Je hoeft zeker nooit te fietsen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben benieuwd, nadeel is dat de wind er groten deels uitgaatbegint nu net zo leuk te worden die 7bft
!
toch maar even herhalen: tot nog toe 100% correcte voorspelling van de winter tot nog toe !quote:Ja, het lijkt gelukkig weer te gaan gebeuren. De winter keert na een korte afwezigheid weer helemaal terug in ons land.
Nice, hoewel ik de temperatuur niet onaangenaam vind, vind ik dat het bij de lente thuishoort en niet hartje januariquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:12 schreef horned_reaper het volgende:
Ja, het lijkt gelukkig weer te gaan gebeuren. De winter keert na een korte afwezigheid weer helemaal terug in ons land.
Het nieuwste GFS ensamble spreekt al voor zich:
[ afbeelding ]
Ben de regen echt zo zat.quote:
Als het dan toch weer winter moet worden (waar ik niet op hoop, ik heb écht nog liever de regen momenteelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef braddofiel het volgende:
En dan mag er gelijk 3 meter vallen ook
zeg dat maar niet te hard...quote:Op zondag 16 januari 2011 11:48 schreef pinine het volgende:
de winter komt niet echt terug, met overdag 3/4 graden en 's nachts -1 valt het wel mee en volgens mij komen er deze winter geen extremen meer
Hier in Twente ookquote:
Dank jequote:Op zondag 16 januari 2011 12:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
zeg dat maar niet te hard...
Speedy, proficiat met uw verjaardag!
Lekker kwakkelweer dus weerquote:Op maandag 17 januari 2011 12:47 schreef aloa het volgende:
De vooruitzichten zijn niet echt overtuigend winters te noemen. Overdag boven nul en s'nachts net onder nul. Net niks dus.
Ik hoop dat het nog koud gaat worden.
Jan Visserquote:De westcirculatie is aan het meanderen. Dat is goed nieuws voor liefhebbers van winterweer. Het is echter geen uitgemaakte zaak dat de poppetjes (de weersystemen) op de juiste plaats positie kiezen ofwel wanneer een zich ontwikkelend hogedrukgebied bij Ierland onvoldoende naar Noord-Europa uitslaat kan noordelijke kou zich slechts in beperkte mate boven het Noordzeegebied doen gelden. Dat is tenminste de boodschap van de nieuwste, weer wat minder koude verwachtingssessie van het ECMWF.
Volgens Europa worden gedurende het weekeinde en daarna te gemakkelijk relatief zachte en vochtige Atlantische luchtmassas om het tamelijk kleverige Ierse hoog naar onze streken getransporteerd. Dat zou betekenen dat er van een nieuwe winterse fase weinig terecht gaat komen. Alleen later deze week is het tijdelijk wat kouder. De ontwikkelingen voor het weekeinde en daarna zijn echter niet in lijn met de vorige run: terughoudendheid blijft dan ook op zn plaats.
Het kan nog steeds winterweer worden. We hebben februari ook nog...quote:Op maandag 17 januari 2011 14:02 schreef pinine het volgende:
weer.nl heeft de temperatuurverwachtingen voor de komende tijd naar boven bijgesteld dus waarschijnlijk geen winterweer voorlopig en dus amper vorst, misschien is met dit zachte weer toch wel de trend gezet voor de rest van de winter
1 Zwaluw maakt nog geen zomer... 2 ook niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:59 schreef JDude het volgende:
Ik zag gisteren twee zwaluwen. Kom maar op met die zomer!
Wat moet ik hier nu weer van denken?quote:Weerprimeur Marc E. Putto
Mededeling: Kans op koudste februaar sedert elfstensprokkel in 1986! Later meer.
hoop doet leven?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu weer van denken?
En ik dan die elke dag een rot eind moet fietsenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een regen weer![]()
Doe eens storm bij wil je!
SEIZOENSVERWACHTINGquote:Op maandag 17 januari 2011 14:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Het kan nog steeds winterweer worden. We hebben februari ook nog...
Van wie is dit dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:23 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
SEIZOENSVERWACHTING
FEBRUARI:
De eerste week van februari verandert er nog niet veel. Het blijft kwakkelen met de winter. Wisselvallig weer dus met soms even wat winterse perikelen er tussendoor. De hogedrukgebieden zijn weer terug op de Azoren en dat verhindert dat de winter vaste voet aan de grond krijgt. In de 2e week wat kouder en minder wisselvallig. De luchtdruk stijgt en dat zou meer winterweer op kunnen leveren. De 3e week zet het winterweer nog steeds door met overwegend droog weer en een noordoostenwind. In de laatste week blijft het winters koud al neemt de kans op sneeuw wel wat toe. Over het algemeen wordt het nog een vrij koude wintermaand met wat meer zon dan normaal en minder neerslag dan gemiddeld.
Zelf verzonnen?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:23 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
SEIZOENSVERWACHTING
FEBRUARI:
De eerste week van februari verandert er nog niet veel. Het blijft kwakkelen met de winter. Wisselvallig weer dus met soms even wat winterse perikelen er tussendoor. De hogedrukgebieden zijn weer terug op de Azoren en dat verhindert dat de winter vaste voet aan de grond krijgt. In de 2e week wat kouder en minder wisselvallig. De luchtdruk stijgt en dat zou meer winterweer op kunnen leveren. De 3e week zet het winterweer nog steeds door met overwegend droog weer en een noordoostenwind. In de laatste week blijft het winters koud al neemt de kans op sneeuw wel wat toe. Over het algemeen wordt het nog een vrij koude wintermaand met wat meer zon dan normaal en minder neerslag dan gemiddeld.
Gezien de username niet te veel aandacht aan schenkenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:23 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
SEIZOENSVERWACHTING
FEBRUARI:
Come on, da's toch niet lastig.. je vriendin gaat voor!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kun je een compleet weerstation krijgen voor 50 euri, sta je nu voor een lastige keuze
Zou volgende week met mijn vriendin naar Ameland, daar is iig het geld voor bedoeld. Pfff lastig
Sure was ik ook van planquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Come on, da's toch niet lastig.. je vriendin gaat voor!
ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:34 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik ben dit weer zo verschrikkelijk zat
Dan hoor je hier ook niet thuisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:34 schreef pinine het volgende:
oké die nattigheid is niet leuk maar...: geen autoruiten krabben, geen gladheid, minder stookkosten, geen sneeuwruimen, geen sneeuwballen tegen je raam, de tuin is weer bewerkbaar, geen handschoenen nodig, minder files, minder ongelukken, geen strooizout nodig, minder treinvertraging enz...., nee dan maar liever geen winterweer
nee hoor dit soort weer is heel normaal en komt vaak 's winters voor omdat we nu eenmaal een zeeklimaat hebben, ik stel voor dat jij naar Scandinavië verhuist als je zo van winter houdtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan hoor je hier ook niet thuis![]()
Ga maar naar het zuiden![]()
Moah, temperatuur om en nabij het vriespunt +/- "redelijk" en het kan nog alle kanten op. Voeg wat neerslag toe en je hebt toevallig sneeuw of gewoon meer regen...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:41 schreef INViCTuS het volgende:
nee man, dit is weer voor in de herfst! de tering wat een regen weer... de modellen spreken elkaar tegen ofnie?! Duitser gaan wel voor winter? onderstaand de trend...dat gaat vaak ook wel redelijk op voor Nederland.
http://www.wetteronline.d(...)mit-etwas-Schnee.htm
nope http://www.weerbericht.nu/seizoensverwachting%20februari.php volgens onze weerman kunnen we over 1 week -7 verwachtenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:20 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
nope http://www.weerbericht.nu/seizoensverwachting%20februari.php volgens onze weerman kunnen we over 1 week -7 verwachten![]()
Hopen dat het uitkomtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:20 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
nope http://www.weerbericht.nu/seizoensverwachting%20februari.php volgens onze weerman kunnen we over 1 week -7 verwachten![]()
Sorry hoor, maar wat de fuck is dit nou..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:20 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om zover vooruit te voorspellen wat voor weer het wordt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:31 schreef De_Groentenboer het volgende:
Of ben ik nu keihard aan het falen?
Nope, gewoon buien nat water.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Burnie88 het volgende:
Heeft het noorden al wat natte sneeuw te melden?
Komt ook een mooi hoog lijntje langs momenteel: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=tophoogtelb1x1quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef marcel-o het volgende:
WTF![]()
schrik me de tyfus van een enorme onweersklap
(gouda)
Niet alleen bij jullie in 't noorden, hier heeft er ook absurd lang ijs op de weg gelegen!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:11 schreef horned_reaper het volgende:
Tot mijn verbazing zag ik net onderweg uit Groningen terug naar Winschoten dat er nog behoorlijk wat meertjes bedekt liggen onder een laag ijs van een paar weken geleden.
En dat na zo'n lange reeks al van dagen RUIM boven het vriespunt en zonder ook maar enkele vorst. Dit moet wel een indicatie zijn over hoe vreselijk dik het ijs geweest moet zijn.
Sneeuwt het, wil iedereen zomer, en dan regent het, wil iedereen weer sneeuw...quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:14 schreef Infection het volgende:
Hier hagel nu. Ook onweer dichtbij volgens buienradar maar nog niks gezien/gehoord. Wat een klote weer. Geef mij die sneeuw maar terug...![]()
Ik niet, ik heb echt een hekel aan regen. Sneeuw vind ik alleen maar mooiquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sneeuwt het, wil iedereen zomer, en dan regent het, wil iedereen weer sneeuw...
Probleem met sneeuw is dat het dan niet een paar dagen ligt, want dan is het nog leuk.. nee het blijft weken liggen en word 1 grote aangevroren grafzooiquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb echt een hekel aan regen. Sneeuw vind ik alleen maar mooi
Ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb echt een hekel aan regen. Sneeuw vind ik alleen maar mooi
Wil iedereen warmte, dan krijgen ze die.....maar dan loopt iedereen weer te klagen dat het weer niet uit te houden is en snakken naar de winterquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sneeuwt het, wil iedereen zomer, en dan regent het, wil iedereen weer sneeuw...
Ja natuurlijk zit je met de verwarming aan. Die is van september tot en met april aan.....quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:14 schreef Kutjelik het volgende:
het is hier flink koud in het Zuid-Westen zit met de verwarming aan
Niet in een appartementquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zit je met de verwarming aan. Die is van september tot en met april aan.....
Die van mij is al 7 jaar niet aan geweest. Niet vanwege gierigheid, maar omdat het nog nooit nodig is geweest.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zit je met de verwarming aan. Die is van september tot en met april aan.....
whahaa sukkelquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef braddofiel het volgende:
Vanmorgen zeg
Rij op de fiets naar school, maak een iets te scherpe bocht naar links en.. Boem
Me heup is nog steeds gevoelig
ik ging zelf ook bijnaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Hou je smoel toch
Wedden dat het glad was
Ik zie hier in Noord-Limburg niks, maar ik sta er niks van te kijken als het nog gebeurt als ik die lucht zo bekijk.quote:
Merkte 't in Maastricht ook idd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:36 schreef Frutsel het volgende:
het sneeuwt hier
heel licht, maar tis sneeuw
Hier ook en het is nog steeds aan het sneeuwen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:55 schreef appelsientje het volgende:
Dikke vlokken hier
jammer dat het al weer voorbij is..
Wtfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:06 schreef wobbel het volgende:
Wat is een "spaarzame opklaring"?
http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |