Als je wens uitkomt kom ik persoonlijk de sneeuw voor je deur geel makenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geef mij maar temp overdag -5 en in de nacht -10 met daarbij elke nacht 30cm sneeuwdit heel feb door
in maart nog een sneeuwval van 1 meter erbij en 2 dagen later +15, eens kijken wat voor problemen dit gaat opleveren
Nou, ik denk dat mensen dan in ieder geval wel definitief niet meer de weg op gaan...quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geef mij maar temp overdag -5 en in de nacht -10 met daarbij elke nacht 30cm sneeuwdit heel feb door
in maart nog een sneeuwval van 1 meter erbij en 2 dagen later +15, eens kijken wat voor problemen dit gaat opleveren
Is goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:50 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als je wens uitkomt kom ik persoonlijk de sneeuw voor je deur geel maken
Kijk dat bedoel ik nou! We zijn er gewoon niet op voorbereidquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat mensen dan in ieder geval wel definitief niet meer de weg op gaan...
zwets je nou of is dat een echte voorspelling?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Is goeddan zie ik je over aantal dagen wel want in heel feb zal er dan 8 meter 40 gaan vallen
Ja, ik heb het gezien in roermond en venlo, maar da's toch niet lollig hoor.quote:Kijk dat bedoel ik nou! We zijn er gewoon niet op voorbereid![]()
En dan te bedenken dat als de boel gaat smelten, dat gaat nog erger worden dan wat het nu is met die kanalen e.d
Weet je meer dan mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:52 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht dat dit een serieus topic was
Dan zou je het moeten weten lijkt mequote:
Nou die monster winter hoef je echt niet op te rekenen hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:57 schreef UltraBrain het volgende:
Is dit nu die dodelijke koudste ever Monsterwinter die iedereen voorspelde?
Tuurlijk komt die terug, vooral in februari zouden we misschien nog wel op de schaats kunnenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:08 schreef braddofiel het volgende:
Maar komt die winter ook nog terug, of weten ze dat nog niet?
Ik hoop van niet, ik krijg zin in de lente..quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:08 schreef braddofiel het volgende:
Maar komt die winter ook nog terug, of weten ze dat nog niet?
Dat zou wel leuk zijn opzich, dit weer is naadje. Ik hoop dan stiekem wel op droge kou, geen sneeuw of zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef horned_reaper het volgende:
Komt de winter dan toch nog terug?
Volgens de BOM wel!![]()
[ afbeelding ]
Dat is zaterdag over een week.... dat lijkt me niet accuraat, ook al hoop ik het wel!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:50 schreef horned_reaper het volgende:
Komt de winter dan toch nog terug?
Volgens de BOM wel!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |