Dat soort .anke.pitten klagen toch wel. Als t mooi weer is is t te warm of te weinig wind. Is t herfst regent t teveel of het waait te hard. Is t winter is t te koud of t sneeuwt\hagelt teveel....enz enz enz. Juist met dat soort mensen ga ik me niet meer bemoeien. Veul te slecht voor mn eigen hart.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:11 schreef kahaarin het volgende:
Lol, dat is ook wel zo, maar goed, de meeste mensen denken niet verder dan hun eigen brievenbus, als er dan wordt gezegd dat het aan de ijzel ligt dan kunnen ze mopperen op het strooibeleid van de gemeente.
quote:Mooi 4°C
Voelt als: 1°C
Barometer: 1001.4 mb
Dauwpunt: 3°
Luchtvochtigheid: 94%
Zicht: Onbeperkt
Neerslag afgel. uur: N.v.t.
Neerslag afgel. 24 uur: 2.1 cm
Wind: 11 km/uur WZW
Zon op: 8:49
Zon onder: 16:48
UV Index: 0 Laag
Waargenomen in/op/om Rotterdam Airport Zestienhoven.
Das idd erg sterkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:48 schreef INViCTuS het volgende:
Week of 2 herfst dan maar. In Limburg de eerste overlast van water door smeltende sneeuw icm regen.
Ook de rijn en haar zijrivieren zullen sterk stijgen. Hieronder een grafiekje van de moezel..bizar hoe sterk dat gestegen is.
[ afbeelding ]
Dat weet je maar nooit met die pole-shiftsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:15 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, winter in de herfst, herfst in de winter, what's next? Zomer in de lente..?
Zo zag het hier 2 weken geleden uit, net voor kerst.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:55 schreef horned_reaper het volgende:
Dit is een foto van ongeveer 5 minuten geleden hier in de achtertuin.
Goed te zien dat het sneeuw op de tegels sneller weg gaat als op gras of hout.
[ afbeelding ]
Hmm, is dat hetzelfde als met de Y2K bug?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit met die pole-shifts
waar is de zon dan? en 20 graden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef -CRASH- het volgende:
Herfst!?!..... het lijkt wel lente...
De vogeltjes fluiten hier volop
Zon.... Tja die gaat nu onderquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
waar is de zon dan? en 20 graden?
Toch vind ik het wel een grijze saaie dag..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef -CRASH- het volgende:
Herfst!?!..... het lijkt wel lente...
De vogeltjes fluiten hier volop
Stiekem doe je het toch hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:43 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf dinsdag valt er weer een aantal dagen flink wat regen. Pas vanaf 19/20 januari zit er weer enige kou van op de kaarten zoals het lijkt. Maar dat is zo ver weg dat je er eigenlijk niet naar mag kijken....:P
We hebben al eens zomer in de lente gehad.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:15 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, winter in de herfst, herfst in de winter, what's next? Zomer in de lente..?
Nou idd nog even en de terrasjes kunnen weer open.quote:
quote:Zwaar bewolkt 11°C
Voelt als: 11°C
Barometer: 996 mb
Dauwpunt: 8°
Luchtvochtigheid: 82%
Zicht: 10 km
Neerslag afgel. 24 uur: 0.59 cm
Wind: 31 km/uur S
Zon op: 8:48
Zon onder: 16:50
Waargenomen in/op/om Rotterdam Airport Zestienhoven.
Inderdaad. En ik wou vanavond nog wel 10km gaan fietsen richting een verjaardag van een goeie vriend. Nee dankje, dat wordt de taxi.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo kom net van buiten. Die wind is wel erg hard zeg, sjezus!
quote:08-01 15:05 Son ( en breugel ) Bestseweg Boom op fietspad 637
quote:Bewolkt 4°C
Barometer: 1004.2 mb
Dauwpunt: 2°
Luchtvochtigheid: 89%
Neerslag afgel. 24 uur: 0.4 cm
Wind: 11 km/uur ZZW
Zon onder: 16:51
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 9 januari 2011 10:40 schreef Xenorium het volgende:
Wew mooi weer, lijkt wel een zomerdag. Vanmiddag 25c?
Het is ook niet handig om hem in de zon te hangenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:24 schreef mazaru het volgende:
Nou, helemaal niet slecht vandaag. Mijn metertje gaf 12 graden aan.
quote:Helder 5°C
Barometer: 1012 mb
Dauwpunt: 2°
Luchtvochtigheid: 81%
Neerslag afgel. 24 uur: 0.42 cm
Wind: 22 km/uur WZW
Zon onder: 16:51
Hij staat op mijn balkon, 1 hoog, (in de schaduwquote:Op zondag 9 januari 2011 16:27 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is ook niet handig om hem in de zon te hangen![]()
Het is vandaag nergens in het land boven de 7 graden geweest namelijk.
ah vandaarquote:Op zondag 9 januari 2011 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij staat op mijn balkon, 1 hoog, (in de schaduw), dus dat zou de reden kunnen zijn dat hij hoger aangeeft. Bovendien heb ik glas rondom mijn balkon, dat houdt de wind tegen en maakt het altijd wat warmer daar.
Ja, daar zit wat in! Maar dit geeft een meer zomers gevoel.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:35 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
ah vandaar![]()
Het is ook handiger om dat ding buiten het balkon te hangen
Wanneer je hem in de winter buiten het balkon zou hangen en je bijt even door, dan zal de zomer als een nog grotere verademing komenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat in! Maar dit geeft een meer zomers gevoel.
Bijnaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Leuk die grafieken![]()
Heavy Weather zeker?
Ik kan momenteel niet in de PC komen, morgen maar effe naar de pier om dit weer even voor elkaar te makendan zal ik mijn grafiek van december ook wel even uitdraaien
En die is weer dood leuk gejat van Heavy Weatherquote:
Yup, volgens mij in een groot deel van het oosten en zuiden van Nederland. Net voordat het regengebied overtrok. Natuurlijk erg gaaf door de opkomende zonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:19 schreef Drassss het volgende:
Wat een prachtige regenboog net voordat het ging regenen
Edit: Roel, je had hem dus ook gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |