http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1309513/pg1quote:Highlights of article:
We know that birds navigate by the magnetic field, only the magnetic field changes, and the birds will be lost fall,
-
Specific proteins in migratory birds eye "cryptochrome" Maybe this is the light-dependent magnetic field sensing of the media. Light stimulation of this protein produced a pair of free radicals, free radicals can be carried by the electron spin may be able to perceive the special properties of Earth's magnetic field.
-
Migratory birds into the power failure and lost the ability to identify the direction, there are other serious consequences, including:
- All animals, including the human immune system will be significantly weakened.
- changes in the crust will be more frequent volcanic and more intense tectonic movements, earthquakes and landslides.
- weakening the magnetic field caused by cosmic rays have greatly increased, due to radioactive contamination will cause more cancer.
- asteroids may be more accessible to the Earth.
- changes in Earth's gravity field.
All these may be added together, not difficult to find civilization, 2012, Earth will be threatened. They also speculated that a similar event in the distant past have occurred on Mars.
Geen idee, ik vind alle signalen van de laatste tijd (klimaat / aardbevingen / massa sterfte dieren) wel verontrustend.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:51 schreef Boxxy het volgende:
Ik ben natuurlijk geen expert - maar als het aardmagnetisch veld veranderd zijn vogels voor zover ik weet de weg kwijt maar gaan ze niet dood?
Daarnaast meen ik dan ook onze communicatie-apparatuur problemen hiervan zou ondervinden, en dat is niet het geval, anders hadden we dit wel gemerkt.
En GPS staat weer los van het magnetisch veld.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:55 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind alle signalen van de laatste tijd (klimaat / aardbevingen / massa sterfte dieren) wel verontrustend.
Ik hoorde wel van een aantal users waren die enorm veel problemen hadden met hun GPS.
Dat dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:56 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
En GPS staat weer los van het magnetisch veld.
Ik ben op 01-01 teruggereden vanuit zweden en heb geen enkele moment last gehad van gps storingen, dus dan vermoed ik dat het aan de users ligtquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:55 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind alle signalen van de laatste tijd (klimaat / aardbevingen / massa sterfte dieren) wel verontrustend.
Ik hoorde wel van een aantal users waren die enorm veel problemen hadden met hun GPS.
ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd wel problemen heb met het ontvangen van smsjes, dit kan natuurlijk ook gewoon aan mijn provider liggen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:51 schreef Boxxy het volgende:
Ik ben natuurlijk geen expert - maar als het aardmagnetisch veld veranderd zijn vogels voor zover ik weet de weg kwijt maar gaan ze niet dood?
Daarnaast meen ik dan ook onze communicatie-apparatuur problemen hiervan zou ondervinden, en dat is niet het geval, anders hadden we dit wel gemerkt.
http://en.wikipedia.org/wiki/North_Magnetic_Polequote:The North Magnetic Pole moves slowly over time due to magnetic changes in the Earth's core. In 2001, it was determined by the Geological Survey of Canada to lie near Ellesmere Island in northern Canada at 81°18N 110°48W / 81.3°N 110.8°W / 81.3; -110.8 (Magnetic North Pole 2001). It was estimated to be at 82°42N 114°24W / 82.7°N 114.4°W / 82.7; -114.4 (Magnetic North Pole 2005 est) in 2005. In 2009, it was moving toward Russia at almost 40 miles (64 km) per year.[1]
http://en.wikipedia.org/wiki/Polar_driftquote:Polar drift is a geological phenomenon caused by variations in the flow of molten iron in Earth's outer core, resulting in changes in the orientation of Earth's magnetic field, and hence the position of the magnetic north pole.
The magnetic north pole is approximately 965 kilometers from the geographic north pole. The pole drifts considerably each day, and since 2007 it moves about 55 to 60 km per year as a result of this phenomenon
Een CME op saturnus?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:44 schreef zenkelly het volgende:
There's something going on! Zonnewinden en CME's kunnen een heleboel dieren tegelijk doden. Maar er was op dat moment geen sprake van een zonnewind/CME uitbarsting. Wel op saturnus....
En dat het magnetisch veld verandert ...sja, dat is een gegeven.
Geslacht: Vrouwquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb sinds twee weken wel onverklaarbare hoofdpijnen, inclusief migraine (4x in de afgelopen twee weken), terwijl ik dat normaal 1x/2x per jaar krijg.
Geslacht: niet ingevuldquote:
Nee, dat kan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef Pakspul het volgende:
En dan? Stel er mensen meer mensen met hoofdpijn deze weken. Dat hoeft nog niet te betekenen dat het in relatie staat met de dood van vogels of andere natuur effecten.
Deze film? Zo ja, dan kun je die beter niet neerzetten als je serieus genomen wil worden met de rest van je opmerkingen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef lipjes het volgende:
Daarbij, moet je voor de grap eens de film "The Core" kijken.
Ja inderdaad die film, maar ik ga daar niet van uit bij mijn beredeneringen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Deze film? Zo ja, dan kun je die beter niet neerzetten als je serieus genomen wil worden met de rest van je opmerkingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |