abonnement Unibet Coolblue
pi_90874792
Sinds de jaarwisseling vallen de vogels wereldwijd letterlijk uit de lucht en duiken er enorme hoeveelheden dode vis op.

Op een ander forum melde zich veel users dat compassen afwijkende waarde afgeven.

Kan het zijn dat de aardbevingen / extreme weerbeeld en de dode dieren gerelateerd zijn aan een wijziging van een magnetisch veld om de aarde?

Wie heeft er een compas bij de hand?

quote:
Highlights of article:

We know that birds navigate by the magnetic field, only the magnetic field changes, and the birds will be lost fall,

-

Specific proteins in migratory birds eye "cryptochrome" Maybe this is the light-dependent magnetic field sensing of the media. Light stimulation of this protein produced a pair of free radicals, free radicals can be carried by the electron spin may be able to perceive the special properties of Earth's magnetic field.

-

Migratory birds into the power failure and lost the ability to identify the direction, there are other serious consequences, including:
- All animals, including the human immune system will be significantly weakened.

- changes in the crust will be more frequent volcanic and more intense tectonic movements, earthquakes and landslides.

- weakening the magnetic field caused by cosmic rays have greatly increased, due to radioactive contamination will cause more cancer.

- asteroids may be more accessible to the Earth.

- changes in Earth's gravity field.

All these may be added together, not difficult to find civilization, 2012, Earth will be threatened. They also speculated that a similar event in the distant past have occurred on Mars.
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1309513/pg1
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1310230/pg1
pi_90874948
Ik ben natuurlijk geen expert - maar als het aardmagnetisch veld veranderd zijn vogels voor zover ik weet de weg kwijt maar gaan ze niet dood?

Daarnaast meen ik dan ook onze communicatie-apparatuur problemen hiervan zou ondervinden, en dat is niet het geval, anders hadden we dit wel gemerkt.
pi_90874990
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_90875001
HAARP :D
#winning
pi_90875057
Het magnetisch veld is altijd in beweging. Kijk maar naar de beweging van het magnetisch noorden dat is al een tijdje aan de wandel, maar in die tijd heeft er nog niet zoiets plaats gevonden. Een onweersbui vind ik iets realistischer dan wijzigingen in het magnetisch veld.
pi_90875082
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:51 schreef Boxxy het volgende:
Ik ben natuurlijk geen expert - maar als het aardmagnetisch veld veranderd zijn vogels voor zover ik weet de weg kwijt maar gaan ze niet dood?

Daarnaast meen ik dan ook onze communicatie-apparatuur problemen hiervan zou ondervinden, en dat is niet het geval, anders hadden we dit wel gemerkt.
Geen idee, ik vind alle signalen van de laatste tijd (klimaat / aardbevingen / massa sterfte dieren) wel verontrustend.

Ik hoorde wel van een aantal users waren die enorm veel problemen hadden met hun GPS.
pi_90875123
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:55 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Geen idee, ik vind alle signalen van de laatste tijd (klimaat / aardbevingen / massa sterfte dieren) wel verontrustend.

Ik hoorde wel van een aantal users waren die enorm veel problemen hadden met hun GPS.
En GPS staat weer los van het magnetisch veld.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_90875535
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:56 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

En GPS staat weer los van het magnetisch veld.
Dat dus.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 5 januari 2011 @ 12:10:05 #9
31922 florisje
er zit een aap in de koelkast!
pi_90875619
ik denk zelf dat we hier de dupe zijn een geheim NWO project dat aardbevingen als wapen gebruikt.
knolraap en lof schorseneren en prei
  woensdag 5 januari 2011 @ 12:15:53 #10
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_90875824
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:55 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Geen idee, ik vind alle signalen van de laatste tijd (klimaat / aardbevingen / massa sterfte dieren) wel verontrustend.

Ik hoorde wel van een aantal users waren die enorm veel problemen hadden met hun GPS.
Ik ben op 01-01 teruggereden vanuit zweden en heb geen enkele moment last gehad van gps storingen, dus dan vermoed ik dat het aan de users ligt :P
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
  woensdag 5 januari 2011 @ 12:28:10 #11
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_90876257
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:51 schreef Boxxy het volgende:
Ik ben natuurlijk geen expert - maar als het aardmagnetisch veld veranderd zijn vogels voor zover ik weet de weg kwijt maar gaan ze niet dood?

Daarnaast meen ik dan ook onze communicatie-apparatuur problemen hiervan zou ondervinden, en dat is niet het geval, anders hadden we dit wel gemerkt.
ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd wel problemen heb met het ontvangen van smsjes, dit kan natuurlijk ook gewoon aan mijn provider liggen.

Daarbij, moet je voor de grap eens de film "The Core" kijken.

Verder is (als ik het goed heb) het magnetisch veld altijd in beweging en verschuiven de polen altijd.

quote:
The North Magnetic Pole moves slowly over time due to magnetic changes in the Earth's core. In 2001, it was determined by the Geological Survey of Canada to lie near Ellesmere Island in northern Canada at 81°18N 110°48W / 81.3°N 110.8°W / 81.3; -110.8 (Magnetic North Pole 2001). It was estimated to be at 82°42N 114°24W / 82.7°N 114.4°W / 82.7; -114.4 (Magnetic North Pole 2005 est) in 2005. In 2009, it was moving toward Russia at almost 40 miles (64 km) per year.[1]
http://en.wikipedia.org/wiki/North_Magnetic_Pole

Tevens ook een informatief linkje, wel al eventjes een jaartje oud maar geld imho nog steeds
http://news.nationalgeogr(...)ssia-earth-core.html

Daarbij voor degene die de film The Happening nogal spannend vonden, even iets om zich wat meer zorgen te laten maken :P

Bumblebees Taking a Nosedive in North America
pi_90876594
Als er iets een snelle wereldwijde en merkbare verandering het magnetisch veld kan verstoren
is het de zon(newind).
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  woensdag 5 januari 2011 @ 12:58:37 #13
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_90877325
quote:
Polar drift is a geological phenomenon caused by variations in the flow of molten iron in Earth's outer core, resulting in changes in the orientation of Earth's magnetic field, and hence the position of the magnetic north pole.

The magnetic north pole is approximately 965 kilometers from the geographic north pole. The pole drifts considerably each day, and since 2007 it moves about 55 to 60 km per year as a result of this phenomenon
http://en.wikipedia.org/wiki/Polar_drift
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:44:31 #14
330648 zenkelly
Curious nature
pi_90879031
There's something going on! Zonnewinden en CME's kunnen een heleboel dieren tegelijk doden. Maar er was op dat moment geen sprake van een zonnewind/CME uitbarsting. Wel op saturnus....
En dat het magnetisch veld verandert ...sja, dat is een gegeven.
Crazy as Always...met vleugels natuurlijk..;-0
pi_90879256
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:44 schreef zenkelly het volgende:
There's something going on! Zonnewinden en CME's kunnen een heleboel dieren tegelijk doden. Maar er was op dat moment geen sprake van een zonnewind/CME uitbarsting. Wel op saturnus....
En dat het magnetisch veld verandert ...sja, dat is een gegeven.
Een CME op saturnus?
pi_90879419
Ik heb sinds twee weken wel onverklaarbare hoofdpijnen, inclusief migraine (4x in de afgelopen twee weken), terwijl ik dat normaal 1x/2x per jaar krijg.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_90879489
quote:
11s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb sinds twee weken wel onverklaarbare hoofdpijnen, inclusief migraine (4x in de afgelopen twee weken), terwijl ik dat normaal 1x/2x per jaar krijg.
Geslacht: Vrouw

case closed
pi_90879609
quote:
12s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:55 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Geslacht: Vrouw

case closed
Geslacht: niet ingevuld :) case dus niet closed.... (ben een man, zie FoBo)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_90879711
Daarom de ;) als post icon, maar als je af en toe last hebt van een migraine dan is het toch niet zo raar dat je ook jaren hebt dat dit actiever is? Zelf heb ik reuma ik heb tijden dat ik me super goed voel, maar kan ook zo ineens zijn dat ik veel last heb van mijn lichaam zonder dat ik een oorzaak kan vinden.

Shit komt en gaat en wees blij dat je tijden hebt dat je er weinig last van hebt. :)
pi_90880184
Al jaren nauwelijks last en nu *opeens* drie weken lang last van hoofdpijn (en counting....)? Ik wacht wel even totdat meer mensen zich melden.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_90880291
En dan? Stel er mensen meer mensen met hoofdpijn deze weken. Dat hoeft nog niet te betekenen dat het in relatie staat met de dood van vogels of andere natuur effecten.
pi_90880397
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef Pakspul het volgende:
En dan? Stel er mensen meer mensen met hoofdpijn deze weken. Dat hoeft nog niet te betekenen dat het in relatie staat met de dood van vogels of andere natuur effecten.
Nee, dat kan. :)

Maar het kan ook wel het geval zijn. Dat weet jij ook niet. Er zijn gekkere dingen gebeurd.... (zoals dode vogels en dode vissen...)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_90880405
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef lipjes het volgende:

Daarbij, moet je voor de grap eens de film "The Core" kijken.
Deze film? Zo ja, dan kun je die beter niet neerzetten als je serieus genomen wil worden met de rest van je opmerkingen.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  Moderator woensdag 5 januari 2011 @ 14:22:01 #24
8781 crew  Frutsel
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:28:07 #25
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_90880912
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Deze film? Zo ja, dan kun je die beter niet neerzetten als je serieus genomen wil worden met de rest van je opmerkingen.
Ja inderdaad die film, maar ik ga daar niet van uit bij mijn beredeneringen.
maar voor de doem-denkers onder ons is het wel grappig om te zien
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:29:01 #26
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_90880959
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:22 schreef Frutsel het volgende:
Magnetische polen staan op het punt te draaien

we roepen het al sinds 2003... :)
Feitelijk zijn ze ook al aan het omdraaien (zie eerdere posts) dit heet Polar Reversal.
Maar dit is niet ineens "Floep" en klaar, dit neemt nogal wat jaartjes in beslag.

http://channel.nationalge(...)e-earth-pole-shift-2
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:30:55 #27
330648 zenkelly
Curious nature
pi_90881049
quote:
Een CME op saturnus?
Pakspul, nee, geen CME...storm..

quote:
Ruimtesonde fotografeert 'witte storm' op Saturnus
Uitgegeven: 29 december 2010 00:22
Laatst gewijzigd: 29 december 2010 00:22

AMSTERDAM - Omstreeks 10 december verscheen op het noordelijk halfrond van Saturnus een opvallende witte vlek.

© NU.nl/Allesoversterrenkunde.nlHet bestaan van dit stormgebied in de atmosfeer van de planeet werd ontdekt door amateurastronomen.

Enkele dagen geleden kon de 'Grote Witte Vlek' voor het eerst ook in beeld worden gebracht door de ruimtesonde Cassini, die om Saturnus cirkelt.

Dergelijke stormgebieden, die duizenden kilometers groot zijn, verschijnen wel vaker op Saturnus. Maar zo helder als dit exemplaar zijn ze maar zelden: doorgaans ontnemen mistlagen hoog in de atmosfeer het zicht erop.

Uit de Cassini-beelden blijkt dat het stormgebied nog steeds in omvang toeneemt. Het gebied sleept een inmiddels vele tienduizenden kilometers lange 'staart' van heldere wolken achter zich aan.
Maar - buiten de stormen en tekenen van magnetische act.- ben k vreselijk benieuwd of de kanteling van de aarde nu bezig is en dat dus de aardas aan het verschuiven is......
Crazy as Always...met vleugels natuurlijk..;-0
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:34:09 #28
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_90881189
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:30 schreef zenkelly het volgende:

[..]

Pakspul, nee, geen CME...storm..

[..]

Maar - buiten de stormen en tekenen van magnetische act.- ben k vreselijk benieuwd of de kanteling van de aarde nu bezig is en dat dus de aardas aan het verschuiven is......
Voor zover ik weet kan de aardas niet zomaar verschuiven gezien de draaing van de planeten,
Natuulijk kan het uit balans brengen van bijv de maan dit eventueel wel tot gevolgen hebben denk ik.
pi_90882856
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:30 schreef zenkelly het volgende:

[..]

Pakspul, nee, geen CME...storm..

[..]

Maar - buiten de stormen en tekenen van magnetische act.- ben k vreselijk benieuwd of de kanteling van de aarde nu bezig is en dat dus de aardas aan het verschuiven is......
De kanteling is bezig, dat proces blijft altijd aan de gang. In het verleden heeft dit al meerdere malen plaats gevonden en zal dat ook zo blijven, maar het is een extreem langzaam proces. Grote kans dat wij dat geen eens mee maken.
  Moderator woensdag 5 januari 2011 @ 16:16:35 #30
8781 crew  Frutsel
pi_90889828
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:22 schreef Frutsel het volgende:
Magnetische polen staan op het punt te draaien

we roepen het al sinds 2003... :)
Polen die omdraaien hebben daar millennia voor nodig. Steker nog, de sterkte van de polen nemen al sinds jaren af en is ook al tijden bezig te verhuizen van noord naar zuid en visa versa.
pi_90905563
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:34 schreef heegenees het volgende:

[..]

Polen die omdraaien hebben daar millennia voor nodig. Steker nog, de sterkte van de polen nemen al sinds jaren af en is ook al tijden bezig te verhuizen van noord naar zuid en visa versa.
er zijn ook theorieėn dat het een versnellings proces is, begint langzaam met op allerlei plaatsen op aarde al omdraaien van het veld en dan plots de switch
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:46:43 #33
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_90905951
Als het aardmagnetisch veld verstoord wordt... hebben we dan te maken met dronken polen?
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:51:03 #34
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_90929508
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Frutsel het volgende:
Grote brand in Moerdijk (GRIP 4) bij chemicaliėnbedrijf

denk volgende week ook dode vogels in Nederland :')
Eens!
en dode mensen zal me ook niks verbazen imho :@
pi_90929667
:o

Shift of Earth's magnetic north pole impacts Tampa airport

Published: January 5, 2011
Updated: 01/05/2011 07:03 pm

TAMPA - Scientists say the magnetic north pole is moving toward Russia and the fallout has reached -- of all places -- Tampa International Airport.

The airport has closed its primary runway until Jan. 13 to repaint the numeric designators at each end and change taxiway signage to account for the shift in location of the Earth's magnetic north.

The closure of the west parallel runway will result in more activity on the east parallel runway and more noise for residential areas of south Tampa.

The busiest runway will be re-designated 19R/1L on aviation charts. It's been 18R/36L, indicating its alignment along the 180-degree approach from the north and the 360-degree approach from the south.

Later this month, the airport's east parallel runway and the seldom used east-west runway will be closed to change signage to their new designations.

The Federal Aviation Administration required the runway designation change to account for what a National Geographic News report described as a gradual shift of the Earth's magnetic pole at nearly 40 miles a year toward Russia because of magnetic changes in the core of the planet.

Bron: http://www2.tbo.com/conte(...)pole-impacts-tampa-/
pi_90961563
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Revolution-NL het volgende:
:o

Shift of Earth's magnetic north pole impacts Tampa airport

Published: January 5, 2011
Updated: 01/05/2011 07:03 pm

TAMPA - Scientists say the magnetic north pole is moving toward Russia and the fallout has reached -- of all places -- Tampa International Airport.

The airport has closed its primary runway until Jan. 13 to repaint the numeric designators at each end and change taxiway signage to account for the shift in location of the Earth's magnetic north.

The closure of the west parallel runway will result in more activity on the east parallel runway and more noise for residential areas of south Tampa.

The busiest runway will be re-designated 19R/1L on aviation charts. It's been 18R/36L, indicating its alignment along the 180-degree approach from the north and the 360-degree approach from the south.

Later this month, the airport's east parallel runway and the seldom used east-west runway will be closed to change signage to their new designations.

The Federal Aviation Administration required the runway designation change to account for what a National Geographic News report described as a gradual shift of the Earth's magnetic pole at nearly 40 miles a year toward Russia because of magnetic changes in the core of the planet.

Bron: http://www2.tbo.com/conte(...)pole-impacts-tampa-/
Een aantal leuke comments daar ;)

So, is it happening ?
The world is doomed.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:11:10 #37
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_90973288
64 km per jaar => 175 meter per dag. => 7,3 meter per uur

Dat is vrij snel idd.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:24:19 #38
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_90979254
Schuift de aarde of zow :?
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:33:46 #39
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_90979673
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Schuift de aarde of zow :?
ja richting de zon
we gaan er allemaal aan
pi_90981862
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Revolution-NL het volgende:
:o

Shift of Earth's magnetic north pole impacts Tampa airport

Published: January 5, 2011
Updated: 01/05/2011 07:03 pm

TAMPA - Scientists say the magnetic north pole is moving toward Russia and the fallout has reached -- of all places -- Tampa International Airport.

The airport has closed its primary runway until Jan. 13 to repaint the numeric designators at each end and change taxiway signage to account for the shift in location of the Earth's magnetic north.

The closure of the west parallel runway will result in more activity on the east parallel runway and more noise for residential areas of south Tampa.

The busiest runway will be re-designated 19R/1L on aviation charts. It's been 18R/36L, indicating its alignment along the 180-degree approach from the north and the 360-degree approach from the south.

Later this month, the airport's east parallel runway and the seldom used east-west runway will be closed to change signage to their new designations.

The Federal Aviation Administration required the runway designation change to account for what a National Geographic News report described as a gradual shift of the Earth's magnetic pole at nearly 40 miles a year toward Russia because of magnetic changes in the core of the planet.

Bron: http://www2.tbo.com/conte(...)pole-impacts-tampa-/
Big deal, dat gebeurt vaker. Ook op Schiphol zijn de nummers van 01/19 naar 36/18 veranderd een aantal jaar geleden.
pi_91297448
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Schuift de aarde of zow :?
De aarde niet, magnetische velden van de aarde... Als is dat veld al wel jaren aan het "wandelen", nu gaat het steeds sneller, ik geloof rond de 90 cm per dag richting Siberie.

Paar posts eerder gaf er iemand aan last van migraine te hebben. Wij mensen zijn ook afgestemd op de trilling en het magnetisch veld van de aarde (schumann resonatie), en ik heb ook "last" van m'n hoofd, hoofdpijn, draaierig, ga zo maar door.
Als je eens kijkt wat er allemaal aan de hand is in de wereld, is dat niet voor niks. We naderen een nieuwe tijd, maar daarvoor moet er eerst geruimd worden. Om te leven vanuit liefde en samenhorigheid, moet je eerst terug naar de basis. Misschien dat daarom de polen ook omdraaien, en het gaat veel sneller dan men steeds voorspelt.Iedereen doet mee aan de evolutie, het universum, dus ook de aarde, en wij mensen zullen steeds meer reageren vanuit liefde ipv uit macht en geld. Vogels en vissen staan erom bekend een mineraal in hun lijfje te hebben dat zich registreert op het magnetisch veld. Als dat veld verstoort raakt, zijn zij ook hun oriėntatie kwijt. Er zullen nieuwe dieren naar boven komen die wij niet kennen of zijn "vergeten" maar er zullen ook dieren uitsterven. Het is pas begin januari en we zijn pas aan het begin van een opstapeling aan gebeurtenissen die steeds heftiger zullen worden. Wat men wel of niet gelooft doet er eigenlijk niet toe, het gebeurt toch en heb vertouwen in jezelf
pi_91297694
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:53 schreef Karijn het volgende:

[..]

De aarde niet, magnetische velden van de aarde... Als is dat veld al wel jaren aan het "wandelen", nu gaat het steeds sneller, ik geloof rond de 90 cm per dag richting Siberie.

Paar posts eerder gaf er iemand aan last van migraine te hebben. Wij mensen zijn ook afgestemd op de trilling en het magnetisch veld van de aarde (schumann resonatie), en ik heb ook "last" van m'n hoofd, hoofdpijn, draaierig, ga zo maar door.
Als je eens kijkt wat er allemaal aan de hand is in de wereld, is dat niet voor niks. We naderen een nieuwe tijd, maar daarvoor moet er eerst geruimd worden. Om te leven vanuit liefde en samenhorigheid, moet je eerst terug naar de basis. Misschien dat daarom de polen ook omdraaien, en het gaat veel sneller dan men steeds voorspelt.Iedereen doet mee aan de evolutie, het universum, dus ook de aarde, en wij mensen zullen steeds meer reageren vanuit liefde ipv uit macht en geld. Vogels en vissen staan erom bekend een mineraal in hun lijfje te hebben dat zich registreert op het magnetisch veld. Als dat veld verstoort raakt, zijn zij ook hun oriėntatie kwijt. Er zullen nieuwe dieren naar boven komen die wij niet kennen of zijn "vergeten" maar er zullen ook dieren uitsterven. Het is pas begin januari en we zijn pas aan het begin van een opstapeling aan gebeurtenissen die steeds heftiger zullen worden. Wat men wel of niet gelooft doet er eigenlijk niet toe, het gebeurt toch en heb vertouwen in jezelf
Duuuuuuusssssss......... :')_!
pi_91298037
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:53 schreef Karijn het volgende:

[..]

Als je eens kijkt wat er allemaal aan de hand is in de wereld, is dat niet voor niks. We naderen een nieuwe tijd, maar daarvoor moet er eerst geruimd worden. Om te leven vanuit liefde en samenhorigheid, moet je eerst terug naar de basis. Misschien dat daarom de polen ook omdraaien, en het gaat veel sneller dan men steeds voorspelt.
Magnetische polen hebben weinig met liefde.
quote:
Iedereen doet mee aan de evolutie, het universum, dus ook de aarde,
Er bestaat niet zoiets als kosmische- of planetair-evolutie.
quote:
Er zullen nieuwe dieren naar boven komen die wij niet kennen of zijn "vergeten" maar er zullen ook dieren uitsterven.
Zoiets heet evolutie, dat betekent wanneer dieren zover uit elkaar staan dat ze niet meer met elkaar kunnen voortplanten dat je nieuwe soorten hebt, maar dit is een zeer traag proces wat je niet echt in een mensen leven aantreft of je moet bacteriėn gaan volgen.
quote:
Het is pas begin januari en we zijn pas aan het begin van een opstapeling aan gebeurtenissen die steeds heftiger zullen worden. Wat men wel of niet gelooft doet er eigenlijk niet toe, het gebeurt toch en heb vertouwen in jezelf
Omdat het januari is is het nog rustig? De mens heeft de kalender zelf ontwikkeld en nieuw jaar is een feest dag om de lente weer voor de deur staat en het lijkt dat het jaar weer opnieuw start. En vertrouw in jezelf? Wtf heb je daar aan als er een fokking tsunami aankomt :') Volgens mij zit je aardig die in hippie stront dat je niet echt meer weet wat je zelf zegt.
pi_91298267
Magnetische polen hebben wel degelijk iets met liefde te maken, alles staat in verbinding met elkaar
pi_91298583
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 01:21 schreef Karijn het volgende:
Magnetische polen hebben wel degelijk iets met liefde te maken,
Bron?
quote:
alles staat in verbinding met elkaar
Onzin, zelfs horoscopen die verkondigen dat je morgen last zult krijgen van Saturnus is uit de lucht gegrepen. Ten eerste kun je uitrekenen wat de zwaartekracht voor een invloed op je heeft en het magnetische veld zal ook bijzonder weinig zijn. De zon drukt deze met zijn zonnewind weg van de zon, dus het zal eerder zijn dat Saturnus last heeft van de aarde dan anders om en omdat Venus geen magnetisch veld heeft kunnen we alleen last hebben van Mercurius. Tevens als het om zwaartekracht gaat dan is de zon de winnaar is ons midden.
pi_91299153
Hahaha
Wie heeft het nu over zwaartekracht dan?
De zwaartekracht heeft in zoverre invloed op ons, dat wij met z'n allen blijven staan en niet gaan zweven of platgedrukt worden.

Liefde verbind alles, angst blokkeert.

http://www.google.nl/sear(...)d&btnG=Google+zoeken
12.900 artikelen over liefde en het aardmagnetisch veld.
pi_91299259
Tja, daar zeg je me wat, horoscopen... Als je dat door een goede astroloog laat berekenen en niet uit zo'n muf krantje haalt op het einde van de pagina's, zou het best wel eens kunnen kloppen. Helaas bestaat er veel misleidingen (of hoe dat ook alweer heet) door mensen omdat zij nog steeds hun mensen willen trekken door middel van macht. Dat gebeurt ook over horoscopen... Er is veeeeeel meer aan de hand dan de media doet vertellen.
Als ik me niet vergis, en ik zeg dat express, zei de dame van RTL4 nieuws van de week savond dat de vogels gewoon door puur toeval waren overleden. Dat is meer wat ik bedoel, je word gewoon voor de gek gehouden terwijl je eigenlijk zelf beter weet dat puur toeval niet bestaat. (dat is niet wat ze zei, maar het kwam erop neer)
Ik bedoel het ook niet aanvallend hoor, maar wel wat ik weet zeg ik. Verdiep je er eens in, en volg je gevoel in wat je wel en niet "moet geloven"

Ik ga nu om, dag
  vrijdag 14 januari 2011 @ 03:25:09 #48
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_91300323
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:53 schreef Karijn het volgende:

[..]

De aarde niet, magnetische velden van de aarde... Als is dat veld al wel jaren aan het "wandelen", nu gaat het steeds sneller, ik geloof rond de 90 cm per dag richting Siberie.

Paar posts eerder gaf er iemand aan last van migraine te hebben. Wij mensen zijn ook afgestemd op de trilling en het magnetisch veld van de aarde (schumann resonatie), en ik heb ook "last" van m'n hoofd, hoofdpijn, draaierig, ga zo maar door.
Als je eens kijkt wat er allemaal aan de hand is in de wereld, is dat niet voor niks. We naderen een nieuwe tijd, maar daarvoor moet er eerst geruimd worden. Om te leven vanuit liefde en samenhorigheid, moet je eerst terug naar de basis. Misschien dat daarom de polen ook omdraaien, en het gaat veel sneller dan men steeds voorspelt.Iedereen doet mee aan de evolutie, het universum, dus ook de aarde, en wij mensen zullen steeds meer reageren vanuit liefde ipv uit macht en geld. Vogels en vissen staan erom bekend een mineraal in hun lijfje te hebben dat zich registreert op het magnetisch veld. Als dat veld verstoort raakt, zijn zij ook hun oriėntatie kwijt. Er zullen nieuwe dieren naar boven komen die wij niet kennen of zijn "vergeten" maar er zullen ook dieren uitsterven. Het is pas begin januari en we zijn pas aan het begin van een opstapeling aan gebeurtenissen die steeds heftiger zullen worden. Wat men wel of niet gelooft doet er eigenlijk niet toe, het gebeurt toch en heb vertouwen in jezelf
Leg eens uit. Het aantal aardbevingen en vulkaanuitbarstingen nemen bijvoorbeeld alleen maar af. De aarde wordt eigenlijk juist steeds rustiger. Dat er dan een heleboel mensen in Pakistan wegspoelen door overstromingen ligt puur aan het feit dat men massaal op rivieroevers in krotte huisjes gaat wonen. Die overstromingen waren er namelijk altijd al.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_91304843
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 02:06 schreef Karijn het volgende:
Hahaha
Wie heeft het nu over zwaartekracht dan?
De zwaartekracht heeft in zoverre invloed op ons, dat wij met z'n allen blijven staan en niet gaan zweven of platgedrukt worden.
En laten we niet vergeten dat de zeeėn in bewegingen worden gehouden door de aanwezigheid van de maan, en een klein beetje van de zon.
quote:
Liefde verbind alles, angst blokkeert.

http://www.google.nl/sear(...)d&btnG=Google+zoeken
12.900 artikelen over liefde en het aardmagnetisch veld.
Ik vroeg niet om een google zoekresultaat, maar om een peer-reviewed wetenschappelijk artikel waarin je claim wordt onderbouwd.
pi_91305085
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 02:12 schreef Karijn het volgende:
Tja, daar zeg je me wat, horoscopen... Als je dat door een goede astroloog laat berekenen en niet uit zo'n muf krantje haalt op het einde van de pagina's, zou het best wel eens kunnen kloppen. Helaas bestaat er veel misleidingen (of hoe dat ook alweer heet) door mensen omdat zij nog steeds hun mensen willen trekken door middel van macht. Dat gebeurt ook over horoscopen... Er is veeeeeel meer aan de hand dan de media doet vertellen.
En dat in 2011 al. Niet slecht, maar dit is oud nieuws.
quote:
Als ik me niet vergis, en ik zeg dat express, zei de dame van RTL4 nieuws van de week savond dat de vogels gewoon door puur toeval waren overleden.
Schijnt vaker voor te komen. Alleen toen zat de media er nog niet op.
quote:
Dat is meer wat ik bedoel, je word gewoon voor de gek gehouden terwijl je eigenlijk zelf beter weet dat puur toeval niet bestaat. (dat is niet wat ze zei, maar het kwam erop neer)
Ik bedoel het ook niet aanvallend hoor, maar wel wat ik weet zeg ik. Verdiep je er eens in, en volg je gevoel in wat je wel en niet "moet geloven"

Ik ga nu om, dag
Ik vind dat je nogal zweverig over komt. Associaties legt waar je echt niet te behappen zijn. Als je nou komt dat de media geen echte informatie geeft over de Irak oorlog en dat de overheid terughoudend is tegen over Amerika is haar aggresieve buitenlandse beleid. Dan heb ik zoiets van ok, daar kun je nog keer een claim over maken. Maar liefde en het magnetisch veld en media en hun berichtgeving over de vogel sterfte :')

Heb je ook nog een idee wat er met de liefde gebeurt tijdens de zonneminimum en zonnemaximum?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')