Er is gelukkig ook nog geen regen gevallen in de afgelopen dagenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat is inderdaad een behoorlijk pitte buien er zitten meerdere stevige exemplaren tussen. De teller wordt op deze manier wel behoorlijk omhoog geschroefd.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:10 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Er is gelukkig ook nog geen regen gevallen in de afgelopen dagen
Dat bedoel ik!quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat is die donkerste vlek? regen of bluswater in Moerdijk?
http://www.knmi.nl/exp/pluim/vijftiendaagse/quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:33 schreef Pino112 het volgende:
Dus als ik dat ding goed aflees, die neerslagpieken bij 23 tm 25 januari is sneeuw?
Je hoeft zeker nooit te fietsen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben benieuwd, nadeel is dat de wind er groten deels uitgaatbegint nu net zo leuk te worden die 7bft
!
toch maar even herhalen: tot nog toe 100% correcte voorspelling van de winter tot nog toe !quote:Ja, het lijkt gelukkig weer te gaan gebeuren. De winter keert na een korte afwezigheid weer helemaal terug in ons land.
Nice, hoewel ik de temperatuur niet onaangenaam vind, vind ik dat het bij de lente thuishoort en niet hartje januariquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:12 schreef horned_reaper het volgende:
Ja, het lijkt gelukkig weer te gaan gebeuren. De winter keert na een korte afwezigheid weer helemaal terug in ons land.
Het nieuwste GFS ensamble spreekt al voor zich:
[ afbeelding ]
Ben de regen echt zo zat.quote:
Als het dan toch weer winter moet worden (waar ik niet op hoop, ik heb écht nog liever de regen momenteelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef braddofiel het volgende:
En dan mag er gelijk 3 meter vallen ook
zeg dat maar niet te hard...quote:Op zondag 16 januari 2011 11:48 schreef pinine het volgende:
de winter komt niet echt terug, met overdag 3/4 graden en 's nachts -1 valt het wel mee en volgens mij komen er deze winter geen extremen meer
Hier in Twente ookquote:
Dank jequote:Op zondag 16 januari 2011 12:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
zeg dat maar niet te hard...
Speedy, proficiat met uw verjaardag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |