Niet alleen bij jullie in 't noorden, hier heeft er ook absurd lang ijs op de weg gelegen!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:11 schreef horned_reaper het volgende:
Tot mijn verbazing zag ik net onderweg uit Groningen terug naar Winschoten dat er nog behoorlijk wat meertjes bedekt liggen onder een laag ijs van een paar weken geleden.
En dat na zo'n lange reeks al van dagen RUIM boven het vriespunt en zonder ook maar enkele vorst. Dit moet wel een indicatie zijn over hoe vreselijk dik het ijs geweest moet zijn.
Sneeuwt het, wil iedereen zomer, en dan regent het, wil iedereen weer sneeuw...quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:14 schreef Infection het volgende:
Hier hagel nu. Ook onweer dichtbij volgens buienradar maar nog niks gezien/gehoord. Wat een klote weer. Geef mij die sneeuw maar terug...![]()
Ik niet, ik heb echt een hekel aan regen. Sneeuw vind ik alleen maar mooiquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sneeuwt het, wil iedereen zomer, en dan regent het, wil iedereen weer sneeuw...
Probleem met sneeuw is dat het dan niet een paar dagen ligt, want dan is het nog leuk.. nee het blijft weken liggen en word 1 grote aangevroren grafzooiquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb echt een hekel aan regen. Sneeuw vind ik alleen maar mooi
Ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb echt een hekel aan regen. Sneeuw vind ik alleen maar mooi
Wil iedereen warmte, dan krijgen ze die.....maar dan loopt iedereen weer te klagen dat het weer niet uit te houden is en snakken naar de winterquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sneeuwt het, wil iedereen zomer, en dan regent het, wil iedereen weer sneeuw...
Ja natuurlijk zit je met de verwarming aan. Die is van september tot en met april aan.....quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:14 schreef Kutjelik het volgende:
het is hier flink koud in het Zuid-Westen zit met de verwarming aan
Niet in een appartementquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zit je met de verwarming aan. Die is van september tot en met april aan.....
Die van mij is al 7 jaar niet aan geweest. Niet vanwege gierigheid, maar omdat het nog nooit nodig is geweest.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zit je met de verwarming aan. Die is van september tot en met april aan.....
whahaa sukkelquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef braddofiel het volgende:
Vanmorgen zeg
Rij op de fiets naar school, maak een iets te scherpe bocht naar links en.. Boem
Me heup is nog steeds gevoelig
ik ging zelf ook bijnaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Hou je smoel toch
Wedden dat het glad was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |