quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:49 schreef Frutsel het volgende:
Eind volgende week komt misschien de winter weer terug
Kan in ieder geval wel voetballen, wat niet kon met al dat sneeuw.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Nee dit is lekker weer wilde je zeggen.
Ik heb liever dat je kan voetballen, en dat ik een zonnetje met 25 graden celsius op m'n bol heb staan!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef TvhN het volgende:
[..]
Kan in ieder geval wel voetballen, wat niet kon met al dat sneeuw.
Alleen een beetje hoge luchtvochtigheid.quote:
Dat is uiteraard ideaal.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je kan voetballen, en dat ik een zonnetje met 25 graden celsius op m'n bol heb staan!
Wij. Willen. Winter.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:20 schreef horned_reaper het volgende:
Het weer is zo vreselijk saai, bagger en vervelend de afgelopen dagen dat ik al dagen niet meer in DE post..... het is gewoon te confronterend om hier te posten.
Alleen jammer wanneer je toch naar buiten moetquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:19 schreef DemonRage het volgende:
Lekker binnen zit weer... al had ik er graag nog wat stormachtige wind bij gewild.
Hoe onaangenamer het buiten klinkt, hoe aangenamer het voelt om binnen te zijn.
Inderdaad zeg.. hier idem dito.. al ruim 24 uur non stop regen. Bah!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:43 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij regent het al anderhalve dag aan één stuk.
Stel je toch voor dat dat sneeuw was geweest
Het is hier nu eindelijk na 24 uur ook droog.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.. hier idem dito.. al ruim 24 uur non stop regen. Bah!
4/5 graden overdag en 's nachts iets boven nul voorspellen ze en dat zijn inderdaad normale wintertemperaturen, lager hoeft van mij niet, als het maar niet te nat is zoals nuquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:49 schreef Frutsel het volgende:
Eind volgende week komt misschien de winter weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |