Alright man, ben benieuwd!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Nieuwe topic staat klaar.
De OP is niet 100% bijgewerkt maar moet het nog maar even doen.
[Centraal] MMA topic #54 Don't Perform, Get Cut!
Voor topic #55 (50 topics na de introductie van mijn OP) heb ik een nieuwe lay-out in petto.
Hij is inmiddels voor 3/4 af, dus niet teveel in het volgende topic baggeren anders is die te snel dicht!!
Goeie vraag! Al een tijdje niets van vernomenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:39 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC 130 duurt nog lang.. hoe zit het eigen met Hardonk?
quote:In August 2010, Hardonk announced that he would be officially retiring from the UFC and MMA altogether. Hardonk also revealed that he will become a full-time trainer at his gym "Dynamix Martial Arts" located in Santa Monica.
joh, crapcop is done already, only fighting for moneyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:07 schreef roepdeman het volgende:
Dit wordt een topic zonder ruzie! Tenzij Mirko moet vechten en één van jullie iets negatiefs over hem durven te zeggen!
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Cain is out want hij is stuk. Gaat 6-8 maanden duren als het even tegenzit.
Zit er wel in, maar tegen wie dan? Brock? Er zijn niet veel kandidaten meer over.quote:
Die is al gedomineerd door JDS, lijkt me ook geen kandidaat...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:03 schreef Fenomeno het volgende:
Jds tuigt brock ook af net als cain dat deed, what about nelson?
Jury ok,quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:09 schreef CrazyAces het volgende:
Nog even gekeken naar het vorige topic. Om daar op terug te komen: ik heb nooit gezegd dat het geen sport is. In tegendeel, het is de puurste vorm van sport. Het enige wat ik zei was dat ik liever heb dat het meer om de sport draait. Daarmee bedoel ik: minder belachelijke jury, leukere matches, eerlijke matches en noem maar op.
Goedemorgen trouwens![]()
Leukere matches bedoel ik mee dan ik gevechten wil zien tussen, ik noem maar wat, Lesnar en Overeem. Eerlijkere matches bedoel ik mee dat ik het bv. niet eens was met de instant rematch die BJ Penn kreeg tegen Edgar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jury ok,
maar leukere of eerlijkere matches? Wait wut? Please explain plz.
Tijd te kort zal je ook houden als het wel hier uitgezonden wordt op tv. Lesnar en Overeem zijn twee verschillende organisaties, daarom gaat het niet werken. Terecht ook, want als Strikeforce en UFC gaan co-promoten is er maar één partij die daar winst uit kan halen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:21 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Leukere matches bedoel ik mee dan ik gevechten wil zien tussen, ik noem maar wat, Lesnar en Overeem. Eerlijkere matches bedoel ik mee dat ik het bv. niet eens was met de instant rematch die BJ Penn kreeg tegen Edgar.
Maar nogmaals, dit was niet de hoofdreden dat ik gestopt ben met kijkenDe reden daarvoor was tijd te kort. Als het nou gewoon op tv kwam hier in NL
Ik zie het M-1 logo er ook op staan. Dat Fedor er zo groot op staat zal daar wel iets mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
Vind die poster niet echt mooi... Alsof het echt alleen om Fedor draait.
Ja klopt. Maar dat is ook wat ik zo jammer vind, de verschillende organisaties en het feit dat de match-ups door die organisaties bepaald worden. Zal wss geen verandering in komen, en ik zal ook niet weten hoe ze het op een andere manier kunnen doen. (zoals andere sporten gewoon competities per land hebben, ek, wk etc., maar geen idee hoe dat in zijn werk moet zullen gaan.)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Tijd te kort zal je ook houden als het wel hier uitgezonden wordt op tv. Lesnar en Overeem zijn twee verschillende organisaties, daarom gaat het niet werken. Terecht ook, want als Strikeforce en UFC gaan co-promoten is er maar één partij die daar winst uit kan halen.
Zoals Pax al zei, is voorlopig uitgesteld. JDS wil zolang niet wachten ($$$) en heeft gevraagd om een interim title. Ik denk niet dat deze er komt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Hooidraad het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over Velasquez vs. JDS?
Staand wel, op de grond geef ik Bader meer kans al is Jones ook een worstelaar. Interessante pot in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben weer van de partij
Jon Jones wordt trouwens als dikke favoriet gezien tegen Ryan Bader.
Nu ken ik Jones helemaal niet goed, maar Bader wel en dat is toch niet de minste.
Is Jones zoveel klassen beter dan Bader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |