Vertel... wat is dat voor iets Vitamine D nitwit ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heul geen grapje, google eens op Vitamine D nitwit.
I know.quote:
I know.quote:Je kan beter.
Zo zou je het kunnen zien. Van de zon. 'Gratis en voor niets' zoals wijlen Reve placht te zeggen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Vertel... wat is dat voor iets Vitamine D nitwit ?
Nieuwe drug ofzo
Rutte is...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:45 schreef Arcee het volgende:
Persconferentie Rutte 15.15u Ned 2.
Waar gaat dat over? De windmolens van Urk?
Hij heeft een vriendin gevonden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:45 schreef Arcee het volgende:
Persconferentie Rutte 15.15u Ned 2.
Waar gaat dat over? De windmolens van Urk?
Ze krijgen ook vlieglesquote:Kabinetsakkoord missie Afghanistan
Toegevoegd: vrijdag 7 jan 2011, 14:55
Update: vrijdag 7 jan 2011, 14:56
Het kabinet zendt een trainingsmissie naar Afghanistan om de politie daar op te leiden en te trainen. Het gaat om 545 man, schrijft het kabinet aan de Kamer.
Het uitgangspunt van de missie is om de politie en justitie in Afghanistan te versterken en het functioneren van de rechtsstaat te verbeteren. Het kabinet benadrukt dat de missie niet dient voor offensieve militaire activiteiten. Er gaan wel militairen mee. Die worden als onder meer trainer ingezet.
De Nederlanders worden in verschillende plaatsen gelegerd, onder meer in Kunduz, in het noorden. Ook is besloten dat vier F-16's in Afghanistan blijven.
Dat denk ik ook. 50 miljard kan je nooit met reclame inkomsten dekken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wat ik zo lees hebben ze voor het kopen van 1% van de aandelen voor 500 miljoen o.a. het recht gekregen om meer aandelen van Facebook aan hun eigen clienten te mogen verkopen, de beursgang van Facebook te leiden en mogelijk ook het beheren van het miljardenvermogen van de oprichter van facebook. Het zal wel allemaal een bubbel zijn die bewust door GS wordt opgeblazen, net zoals ook sites als LinkedIn of Groupon opeens heel hard in waarde stijgen. Dotcom hype 2.0.
Maar als je ergens in de wilde natuur van je afzeikt zal je daar niet snel een boete voor krijgen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die wet wordt anders ook gehandhaafd wanneer je keurig verdekt achter een boom, je edele delen voor niemand zichtbaar, 's nachts! de talloze consumpties staat terug te geven achter de natuur.
Bizar bedrag inderdaad.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. 50 miljard kan je nooit met reclame inkomsten dekken.
Omdat de politie je niet ziet. Op datzelfde moment zou je dus ook een burqa kunnen dragen zonder risico op straf.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar als je ergens in de wilde natuur van je afzeikt zal je daar niet snel een boete voor krijgen...
Ook als ze je wel zien maken ze er niet zo'n punt vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Omdat de politie je niet ziet. Op datzelfde moment zou je dus ook een burqa kunnen dragen zonder risico op straf.
Ik hield er om kwart over vier al mee op. Kon er nog niet echt in komen deze weekquote:
Heb je dit zelf gemaakt? Ik spot namelijk een heul lelijke taalfout.quote:
Intergratie i.p.v. integratie?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb je dit zelf gemaakt? Ik spot namelijk een heul lelijke taalfout.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:28 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Intergratie i.p.v. integratie?
quote:Coalitie verliest Kamermeerderheid in peiling (Novum) - Regeringspartijen VVD en CDA en gedoogpartij PVV hebben geen meerderheid meer in de Tweede Kamer. Dat blijkt uit een vrijdag gepubliceerde peiling van TNS NIPO. Bij de verkiezingen in juni haalden de drie partijen samen 76 zetels, maar dat zijn er nu drie minder.
reacties (2)printstuur artikel door
De VVD blijft bijna drie maanden na de beëdiging van het kabinet-Rutte met 36 zetels ruimschoots de grootste partij, gevolgd door PvdA (24), PVV (21) en CDA (zestien). D66 haalt zestien virtuele zetels, de SP vijftien en GroenLinks veertien.
Na de verkiezingen voor de Provinciale Staten op 2 maart wordt duidelijk of de drie partijen samen een meerderheid in de Eerste Kamer zullen krijgen. TNS NIPO geeft aan dat de animo voor deze verkiezingen nog niet al te groot is.
De opkomst bij verkiezingen voor de Provinciale Staten lag de afgelopen paar keer tussen de 45 en 50 procent. Een kleine twee maanden voor de verkiezingen zegt 42 procent van de Nederlanders 'zeker wel' te gaan stemmen. Zo'n 55 procent van de stemgerechtigden geeft aan te weten dat de verkiezingen voor de Provinciale Staten in maart plaatsvinden.
Het lijkt er om te gaan spannen. Precies de helft van de Nederlanders die al een partijvoorkeur heeft, geeft aan VVD (22 procent), PVV (zestien procent) of CDA (twaalf procent) te gaan stemmen. De PvdA krijgt van zestien procent de voorkeur en SP, D66 en GroenLinks van acht procent. Ruim een op de zes kiezers weet nog niet welke partij zijn stem krijgt. Vijftien procent geeft nu al aan niet te gaan stemmen.
De achterban van de oppositie is vastbeslotener om naar de stembus te gaan dan die van de coalitiepartijen. Van de kiezers van GroenLinks zegt 69 procent 'zeker wel' te gaan stemmen, terwijl ook PvdA- en D66-kiezers met beide 62 procent relatief vastberaden zijn. De achterban van de VVD (53 procent), CDA (vijftig procent) en PVV (34 procent) blijft daar flink bij achter.
Objection your honour, objection !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)eid_in_peiling_.html
Minder onderhoud he.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:15 schreef du_ke het volgende:
Kunstgras op de trambaan, ja dat is nuttig.
Dit zijn de cijfers van die peiling:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)eid_in_peiling_.html
[..]
Tss een beetje mijn post hier jatten en er een topic van maken..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef remlof het volgende:
Ik heb er maar even een apart topic aan gewijd: Coalitie is meerderheid kwijt volgens peiling TNS/NIPO
En in de ero sc komt het ook al op gangquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tss een beetje mijn post hier jatten en er een topic van maken..![]()
Dat is JOUW topicquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En in de ero sc komt het ook al op gang
Zo ben ik, ik zou politicus moeten wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tss een beetje mijn post hier jatten en er een topic van maken..![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo ben ik, ik zou politicus moeten worden
Bazuin wat rond op FOK! en ga er gezellig heen je met pvda mattiesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:25 schreef remlof het volgende:
Voor de ledenraad van de PvdA morgen hebben zich "meer dan 200 personen" gemeld, dat vinden ze veel.
Valt me toch wat tegen van een partij met 55.000 leden.
Ik ga er sowieso heen, heb hier zelfs nog gevraagd wie er mee wouquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Bazuin wat rond op FOK! en ga er gezellig heen je met pvda matties
Inc Zolcon.. Heb je dat gezien? Doe hem de groeten!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:25 schreef remlof het volgende:
Voor de ledenraad van de PvdA morgen hebben zich "meer dan 200 personen" gemeld, dat vinden ze veel.
Valt me toch wat tegen van een partij met 55.000 leden.
Neequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inc Zolcon.. Heb je dat gezien? Doe hem de groeten!
Hij postte vandaag dat hij lid was geworden en morgen naar het congres zou gaan..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee
En ik ga hem niet herkennen. Hij mij misschien wel
Het congres is zaterdag 29 januari in Groningen. Morgen is er een ledenraad in Utrecht.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij postte vandaag dat hij lid was geworden en morgen naar het congres zou gaan..
En het is idd waarschijnlijker dat hij jo herkent dan andersom...
Waar is dat congres?
Wat is er morgen dan?? NH-ledenvergadering ofzo?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Het congres is zaterdag 29 januari in Groningen. Morgen is er een ledenraad in Utrecht.
Op een ledenraad wordt er in groepen onder leiding van een kamerlid gesproken over actuele onderwerpen en het standpunt van de partij daarin. Cohen komt ook hier en daar langs om mee te praten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er morgen dan?? NH-ledenvergadering ofzo?
In mijn herinnering had Zolcon het over morgen namelijk
Lief dat je het in zijn algemeenheid uitlegt, maar: wat is er morgen dan???quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Op een ledenraad wordt er in groepen onder leiding van een kamerlid gesproken over actuele onderwerpen en het standpunt van de partij daarin. Cohen komt ook hier en daar langs om mee te praten.
Ah, je zit dus te speculeren en op basis daarvan bezwaren te uiten. Beetje voorbarig vind je niet? Misschien eerst eens achterhalen hoeveel mensen er van elke partij ondervraagd zijn?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Objection your honour, objection !Dit is beïnvloeding via nieuws want inzake : --->
Van de kiezers van GroenLinks zegt 69 procent 'zeker wel' te gaan stemmen, terwijl ook PvdA- en D66-kiezers met beide 62 procent relatief vastberaden zijn. De achterban van de VVD (53 procent), CDA (vijftig procent) en PVV (34 procent) blijft daar flink bij achter.
---> Denk ik dat mEEr dan de helft van de peiling invullers/respondenten jUIst bij de geijkte plucheplak partijen zit. Henk en ingrid zijn niet zo de hond, synovate, en tns e.d. sites bezoekende
Naarmate de 1e kamer campagne in hevigheid toeneemt zal de peiling dus ten gunste van de pvv kunnen stijgen. Sowieso verwacht ik een hogere uitkomst voor de vvd en pvv dan in welke peiling ook.
NH?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief dat je het in zijn algemeenheid uitlegt, maar: wat is er morgen dan???
Een ledenraad in NH?
Northern Holland.quote:
Nog een poging dan: wat organiseert de PvdA morgen voor "congres"?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
In Utrecht?
Nee, dit is een landelijke ledenraad.
Geen congres, een algemene ledenraad, waar leden die dat willen hun mening kunnen geven over de standpunten van de partij en daarover met elkaar en kamerleden in discussie kunnen gaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog een poging dan: wat organiseert de PvdA morgen voor "congres"?
Ok, en waar is dat? Utrecht?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen congres, een algemene ledenraad, waar leden die dat willen hun mening kunnen geven over de standpunten van de partij en daarover met elkaar en kamerleden in discussie kunnen gaan.
Zorg even dat de PvdA er alles aan doet om die achterlijke onderwijsplannen tegen te houden, ok?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen congres, een algemene ledenraad, waar leden die dat willen hun mening kunnen geven over de standpunten van de partij en daarover met elkaar en kamerleden in discussie kunnen gaan.
Ik denk dat ik die discussie oversla, mijn interesse ligt meer bij Europa, buitenlands beleid, immigratie, defensie en linkse samenwerking.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zorg even dat de PvdA er alles aan doet om die achterlijke onderwijsplannen tegen te houden, ok?
Maakt niet zo veel uit, zeker niet als het aantal zwevers onbekend is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:52 schreef ethiraseth het volgende:
Misschien eerst eens achterhalen hoeveel mensen er van elke partij ondervraagd zijn?
Dat kan niet, dat geld heeft de regring nodig (net als het geld van de verhoogde BTW, cultuurbezuinigingen, bezuinigingen op Defensie enzo) om de missie te bekostigen...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zorg even dat de PvdA er alles aan doet om die achterlijke onderwijsplannen tegen te houden, ok?
En wat missen jullie nu helemaal?quote:
Zeur niet, ik ben geen lid..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En wat missen jullie nu helemaal?
Ff wat kakelen voor de bühne, de stemmen 'wegen' , waarvan akte, en de pvda bobo's gaan verder tot de orde van de dag...
Ja dit zei hij ook net in een ander topic 10 minuten terug of zo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
En waar is Remlof gebleven ineens?? Pitten??
Huh wat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:16 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja dit zei hij ook net in een ander topic 10 minuten terug of zo.
Niet meer doet?? En wat wou je horen?quote:
Dat wil je niet weten: De allereerste meet van 2011, in Utrecht - part deuxquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet meer doet?? En wat wou je horen?
Hhahahahahaha, schattig!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten: De allereerste meet van 2011, in Utrecht - part deux
Die doet het welquote:
Nee, daar ben ik na deze kerst helemaal overheen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoop overigens dat je geen liefdesverdriet hebt, want dan is dit niet te harden...
Ik hou het opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik na deze kerst helemaal overheen.
Living Color algemeenquote:
Ik ken nog wat partijen die van te voren een grote bek hebben en uiteindelijk niks doen. Hint: de naam van de partij begint met een V.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:01 schreef eriksd het volgende:
Sowieso de PvdA. Wanneer het hun uitkomt: aanzien in het buitenland geschaad, moeten we wat aan doen. Puntje bij het paaltje: ik durf niet.!!
Rutte denkt daar toch anders over.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik ken nog wat partijen die van te voren een grote bek hebben en uiteindelijk niks doen. Hint: de naam van de partij begint met een V.
Volgens mij is gewone bestrating of asfalt nog een stuk minder onderhoudsgevoelig hoorquote:
ben soms wel eens benieuwd wat Rutte tijdens de onderhandelingen over Paars+ over bijvoorbeeld het ontslagrecht geroepen heeft...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:25 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Rutte denkt daar toch anders over.![]()
Rutte: "Wij hebben geen stoere taal als breekpunten nodig, omdat wij onze beloften nakomen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |