Hello Worldquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:58 schreef Holograph het volgende:
Even opnieuw want hier zit ik echt mee:
Hoe start je in het Engels een telefoongesprek?
"Hello, with Sjors ***" of "Hello, you're talking with Sjors ***"?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:58 schreef Holograph het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen... Wijst zich vanzelf..quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:58 schreef Holograph het volgende:
En alle stijlen met pen en gat verbindingquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:47 schreef Holograph het volgende:
[..]
Respect dat je dit kunt. Ik vind het al heel knap als ik een lamp heb gekocht die ook daadwerkelijk in de fitting past :$
Wel van mij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:58 schreef fokthesystem het volgende:
Niet van mij, oneervol ontslag, geen gouden handdruk en weg er mee.
Jij gaat uit van gevoel, ik van praktijk en praktische toepassing, ze hebben het voor henzelf verpest met dat ge-verkleed..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wel van mij.
Zijn we het weer eens oneens. What's new
Toch niet ALWEER een nieuwjaarsreceptie he??quote:
Is die Eerdmans nu alweer op tv???quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
Nawijn heeft dezelfde opticien als Eerdmans
Wel gezelligquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, geen receptie. Wat vrienden kwamen langs om de restanten van O&N op te zuipen/
Ter ere van:quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel gezellig![]()
Misschien wat lastig opstaan morgen...
Blijft een klassieker..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ter ere van:
Opstaan wordt zeker lastig.
Da's balen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:05 schreef Holograph het volgende:
Voicemail
"At the tone, please record a message"
Heerlijke plaatquote:
Ha, nóg een klassieker die iederren kan meebrullenquote:
Dat doe ik dan ook met een bacardi-ijs thee en mn sigaret in mn handquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ha, nóg een klassieker die iederren kan meebrullen
De feeststemming zit er bij jou duidelijk nog in!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook met een bacardi-ijs thee en mn sigaret in mn hand
Nee, bezoek is weg, maar ben nog steeds in de stemmingquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De feeststemming zit er bij jou duidelijk nog in!
Of is je bezoek er nog?
Ok ik doe mee met een wijntje en een sigaret![]()
En de ene kant beschouwd de andere kant als de fools en vice versaquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef fokthesystem het volgende:
Fools rule the world, van judith jobse , en zo is het helaas maar net.
Echter nu net dat liedje staat niet op youtube of ik kan het niet vinden.
Jammer genoeg een bijna altijd actuele tekst, ook rond POL topics.
(Bush): "We need to break the cycle of violence"quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En de ene kant beschouwd de andere kant als de fools en vice versa![]()
Ken het nummer overigens niet, ga af op de titel..
Dank!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
(Bush): "We need to break the cycle of violence"
(Roosevelt): : "The only thing we have to fear, is fear itself"
(Bush): "it's essential"
Mighty men, do you know the names
Of the innocent people used up in your games
You give one-way tickets to eternal lives
To our parents, children, husbands and wives
A world in sorrow, is what you leave behind
Yet nobody stops you, are we all so blind
See those angels fly, while our brothers die
Chorus:
Tell me, tell me, why do fools rule the world
to gain power with our lives
Fools, we let fools fool with other peoples' lives
Enjoy your freedom, when you've lost your child
When hurt captures your heart, you're a prisoner for live
Killing the beast, doesn't ease the pain
Hate has never brought love
Chorus:
Tell me, tell me, why do fools rule the world
to gain power with our lives
fools, we let fools fool with other peoples' lives
En nu hoor je ze niet over hitler, de leger korporaal die heel wat lager in rang was.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Morendo het volgende:
Trouwens tyf op met Welten: hij is er om wetten te handhaven, niet om wetten te beoordelen op zijn merites.
Zullen we die discussie lekker voeren in het betreffende topic?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Morendo het volgende:
Trouwens tyf op met Welten: hij is er om wetten te handhaven, niet om wetten te beoordelen op zijn merites.
Waar heb jij het nou weer over??quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En nu hoor je ze niet over hitler, de leger korporaal die heel wat lager in rang was.
Doe dat dan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zullen we die discussie lekker voeren in het betreffende topic?
Jij keert net terug van een ban van twee weken.quote:En iets minder grof mag ook wel..
Laat maar ff bezinken dan schrik je vanzelf wakkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar heb jij het nou weer over??
Welten zit natuurlijk aan de goede kant van de Hitler-vergelijking. Hij weigert zich te verschuilen achter een befehl ist befehl mentaliteit...quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En nu hoor je ze niet over hitler, de leger korporaal die heel wat lager in rang was.
Komop dit is de SC hier mag het lekker alle kanten opvliegen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zullen we die discussie lekker voeren in het betreffende topic?
En iets minder grof mag ook wel..
Kijk eens in dat topic zou ik zeggen..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Doe dat dan.
[..]
Jij keert net terug van een ban van twee weken.
zeker wel...quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Morendo het volgende:
ik zie even niet wie "ze" is..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik ga het niet voorkauwen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:25 schreef Bluesdude het volgende:
ik zie even niet wie "ze" is..
en wat moeten "ze" dan zeggen over Welten en Hitler en waarom zijn "ze" moreel verplicht daartoe, volgens jou
Staat nogal stil op dit moment...gifje werkt niet meer.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ter ere van:
Opstaan wordt zeker lastig.
Aha dus agenten mogen niet zelfstandig denken? Die moeten altijd maar gelijk uitvoeren wat er achter een Haags bureau wordt verzonnen? Nou dan heb ik liever dat ze laten blijken over gezond verstand te bezitten. Ondanks dat Welten ook een bureautijger is zit hij poten een stuk dichter bij de modder dan de coalitie...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:27 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik ga het niet voorkauwen.
Parallellen : uitvoerende overheids functionaris, welke het oneens is met diens bazen en zijn eigen plan gaat lopen trekken, terwijl die van de _uitvoerende_ macht dient te zijn.
Dus hup, W W (Welten Weg)
Feestje gisteravond? Of gewoon zin om te drinken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
Gelukkig wel, want ik heb een kater waar je U tegen zegt.
Met wat vrienden de drank die was overgebleven van Oud & Nieuw opgemaakt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Feestje gisteravond? Of gewoon zin om te drinken?
Altijd goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met wat vrienden de drank die was overgebleven van Oud & Nieuw opgemaakt.
Vandaag niet met twee interviews voor de boeg.quote:
Can imagine. Succes dan maarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaag niet met twee interviews voor de boeg.
Ik dank uquote:
Dan verheug ik me op de dag dat Papierversnipperaar tot korpschef wordt benoemd: geen gezeik, iedereen legaal stoned.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
zeker wel...
De politie is deel van de eerste lijn die de taak heeft de uitvoerbaarheid, het nut en de efficiëntie van wetten te toetsen en de bevindingen door te geven aan de chefs, minister, politiek en media.
Heel lomp is het een wet vanachter het bureau de wereld in te gooien en dan niet kijken hoe dat valt..
Maar het is wel goed dat er wat kritische noten bij worden geplaatst. Ik bedoel, waar hebben we het in godsnaam over?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan verheug ik me op de dag dat Papierversnipperaar tot korpschef wordt benoemd: geen gezeik, iedereen legaal stoned.
Je kunt als politie natuurlijk niet zeggen dat je een wet bij voorbaat niet zult uitvoeren.
Tja, waar hebben we het over bij wildplassen? Er komt zo veel onnodige (straf)wetgeving op je af.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar het is wel goed dat er wat kritische noten bij worden geplaatst. Ik bedoel, waar hebben we het in godsnaam over?
Contradictio in terminis.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
Ik bedoel, waar hebben we het in godsnaam over?
Ben ook geen fan van de wildplassen-wet. Echter, ik kan mij daar nog iets bij voorsyellen. Het is een beetje lullig als iedereen zomaar van zich af kan zeiken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, waar hebben we het over bij wildplassen? Er komt zo veel onnodige (straf)wetgeving op je af.
Als dit een poging is om intelligent uit de hoek te komen, dan faal je daar hard in.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Contradictio in terminis.
Of het gaat ergens om, of niet.
Ook kan het in 1 item om wel 4 dingen gaan (bijv. : plicht, wet, weigering, opstand e.d.)
Welten kan weg hoor, die is niet geschikt, onbetrouwbaar en dat met -1- paspoort!
Die wet wordt anders ook gehandhaafd wanneer je keurig verdekt achter een boom, je edele delen voor niemand zichtbaar, 's nachts! de talloze consumpties staat terug te geven achter de natuur.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ook geen fan van de wildplassen-wet. Echter, ik kan mij daar nog iets bij voorsyellen. Het is een beetje lullig als iedereen zomaar van zich af kan zeiken.
Oke, en om die reden is een burqaverbod gerechtvaardigd? Omdat jij niet op je dooie akkertje tegen een boom aan kunt zeiken, is het prima dat de regering meer wetten bedenkt? Ditmaal een waar jij geen last van hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die wet wordt anders ook gehandhaafd wanneer je keurig verdekt achter een boom, je edele delen voor niemand zichtbaar, 's nachts! de talloze consumpties staat terug te geven achter de natuur.
Je ziet het punt niet. Wanneer er een burqaverbod komt moet dat verbod ook worden gehandhaafd door politie. Zint het verbod je niet als burger dan kun je eventueel bij verkiezingen stemmen op een partij die dat verbod vervolgens schrapt of aanpast.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, en om die reden is een burqaverbod gerechtvaardigd? Omdat jij niet op je dooie akkertje tegen een boom aan kunt zeiken, is het prima dat de regering meer wetten bedenkt? Ditmaal een waar jij geen last van hebt.
Dus jij hebt als VVD-stemmer willens en wetens gekozen voor een burqaverbod? Verder raakt je argumentatie kant noch wal. Zo beredeneert zou er namelijk nooit een discussie plaats kunnen vinden over een nieuwe wet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je ziet het punt niet. Wanneer er een burqaverbod komt moet dat verbod ook worden gehandhaafd door politie. Zint het verbod je niet als burger dan kun je eventueel bij verkiezingen stemmen op een partij die dat verbod vervolgens schrapt of aanpast.
In het parlement horen dergelijke discussies plaats te vinden, en niet bij de koffiecorner van het politiebureau.quote:Zo beredeneert zou er namelijk nooit een discussie plaats kunnen vinden over een nieuwe wet.
Doe toch niet zo koppig, dat moet ie toch op een andere manier aankaarten dan via de Media.Het is meer ijdeltuiterij van Welten dan goede bedoelingen. Hij heeft niet voor niets steeds mot met hoger geplaatsten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, een agent die zijn verstand gebruikt, het moet natuurlijk niet gekker worden.
quote:
haha, de ware liberaal: alles wat de overheid beslist is goed en juist, en als het je niet zint moet je je bek houden, want over vier jaar mag je weer stemmen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je ziet het punt niet. Wanneer er een burqaverbod komt moet dat verbod ook worden gehandhaafd door politie. Zint het verbod je niet als burger dan kun je eventueel bij verkiezingen stemmen op een partij die dat verbod vervolgens schrapt of aanpast.
Natuurlijk wel. Hij kan dan gewoon beslissen zijn korps te gebruiken voor het vervolgen van bijvoorbeeld dierenmishandelaars en de aanpak van drugs op een laag pitje te zetten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:41 schreef Morendo het volgende:
Wederom zie jij het punt niet. Het gaat erom dat het niet aan politie is om wetten te beoordelen en vervolgens ervoor te kiezen de ene wet wél en de andere niet uit te voeren. Wat nu wanneer je user Papierversnipperaar korpschef zou maken en hij weigert de Opiumwet te handhaven, want in drugs ziet hij geen probleem? Dat kan toch niet.
De rechter fungeert als waarborg van fundamentele vrijheden, niet een lullige overheidsambtenaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:02 schreef ethiraseth het volgende:
haha, de ware liberaal: alles wat de overheid beslist is goed en juist, en als het je niet zint moet je je bek houden, want over vier jaar mag je weer stemmen.
Welten wil het verbod niet handhaven. En in mijn voorbeeld wil Papierversnipperaar de Opiumwet niet handhaven, er is geen sprake van 'op een laag pitje zetten'. Het verbod wordt niet gehandhaafd.quote:Natuurlijk wel. Hij kan dan gewoon beslissen zijn korps te gebruiken voor het vervolgen van bijvoorbeeld dierenmishandelaars en de aanpak van drugs op een laag pitje te zetten.
quote:Sms ff bondige clips vervangt ding flof bips
Uitgegeven: 7 januari 2011 12:15
Laatst gewijzigd: 7 januari 2011 12:15
DEN HAAG - Sms ff bondige clips is het nieuwe ezelsbruggetje voor de zeventien landen die de euro als munteenheid hebben.
ThinkstockDat heeft Genootschap Onze Taal vrijdag laten weten. Het liet mensen stemmen op vijf inzendingen ter vervanging van ding flof bips uit het begin van de geschiedenis van de euro.
Door de uitbreiding van de eurozone moest er een nieuw ezelsbruggetje komen, waarin ook onder meer Slovenië en Estland voorkomen. Estland is het jongste lid van de eurofamilie. Het land kwam er op 1 januari bij.
Gsm of fles in bips
In totaal deden 2570 mensen mee aan de 'verkiezing'. Sms ff bondige clips kreeg 26 procent van de stemmen, op de voet gevolgd door Cobi's sms: pin ff geld (23 procent). De andere opties waren: sms ding flof biceps (20 procent), cd, gsm of fles in bips (16 procent) en begin sf-films op cd's (15 procent).
De letters staan voor Slovenië, Malta, Slowakije, Finland, Frankrijk, België, Oostenrijk, Nederland, Duitsland, Ierland, Griekenland, Estland, Cyprus, Luxemburg, Italië, Portugal en Spanje.
Meer landen
Volgens Onze Taal is het winnende ezelsbruggetje nog meer dan de andere vindingen een goedlopend, samenhangend zinnetje, dat alleen uit bekende woorden en afkortingen bestaat. Voorlopig is het dus sms ff bondige clips, totdat er nog meer landen bijkomen zoals Polen, Tsjechië en Zweden.
GS is anders héél goed uit de financiële crisis gekomen. Hoewel dit in mijn optiek een wel erg pittige schatting is.....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:19 schreef ethiraseth het volgende:
Volgens Goldman Sachs is Facebook 50 miljard dollar waard.
Wat ik zo lees hebben ze voor het kopen van 1% van de aandelen voor 500 miljoen o.a. het recht gekregen om meer aandelen van Facebook aan hun eigen clienten te mogen verkopen, de beursgang van Facebook te leiden en mogelijk ook het beheren van het miljardenvermogen van de oprichter van facebook. Het zal wel allemaal een bubbel zijn die bewust door GS wordt opgeblazen, net zoals ook sites als LinkedIn of Groupon opeens heel hard in waarde stijgen. Dotcom hype 2.0.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
GS is anders héél goed uit de financiële crisis gekomen. Hoewel dit in mijn optiek een wel erg pittige schatting is.....
right... je hebt gelijk..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:04 schreef Morendo het volgende:
Je kunt als politie natuurlijk niet zeggen dat je een wet bij voorbaat niet zult uitvoeren.
Ja, wat dragen ze nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:45 schreef ethiraseth het volgende:
Maar dit zijn BOERKADRAAGSTERs. Ze dragen BURQAS.
Parkeerboetes ook maar niet meer uitschrijven?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:45 schreef ethiraseth het volgende:
Maar dit zijn BOERKADRAAGSTERs. Ze dragen BURQAS. Het zijn verpesters van samenlevingen, ontwrichters van huwelijken en ze stelen ook nog snoep van babies! Dit is prioriteit nummer een van de politie om van Nederland weer een leefbaar land te maken waar we trots op kunnen zijn!
ik ken een hoop law & order-types die dat graag zouden willen zien ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:50 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Parkeerboetes ook maar niet meer uitschrijven?
Ik heb me ook opgegeven. Ik doe mee aan de workshop: 'politieke tegenstanders vergelijken met Nazi's om discussies te winnen'. Het schijnt dat remlof die workshop leidt. Hartstikke interessant lijkt me dat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:01 schreef Zolcon het volgende:
Bonjour, PvdA lid meldt
Morgen meteen congres
Matig dit. Je kan beter.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb me ook opgegeven. Ik doe mee aan de workshop: 'politieke tegenstanders vergelijken met Nazi's om discussies te winnen'. Het schijnt dat remlof die workshop leidt. Hartstikke interessant lijkt me dat.
jij ook ...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:00 schreef Morendo het volgende:
Uiteindelijk zou de burqa op grond van zijn gevaar met betrekking tot de volksgezondheid al verboden moeten worden.
Heul geen grapje, google eens op Vitamine D nitwit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jij ook ...
grapjeuhhhhhhhhhhhhh terug
hummmmmm .....je imitatie van een PVV'er kan beter....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:11 schreef Picchia het volgende:
En van vrouwenonderdrukking ben ik ook alleen maar vies als het mij uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |