abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90964708
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:04 schreef GSbrder het volgende:
too..
much..
walking..
kitties..
Katten hebben alleen nut in de bami.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_90965058
Gelukkig is het vrijdag :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_90965260
Gelukkig wel, want ik heb een kater waar je U tegen zegt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_90965436
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
Gelukkig wel, want ik heb een kater waar je U tegen zegt.
Feestje gisteravond? Of gewoon zin om te drinken?
Porcupine Tee - Normal
pi_90966198
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:11 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Feestje gisteravond? Of gewoon zin om te drinken?
Met wat vrienden de drank die was overgebleven van Oud & Nieuw opgemaakt.
pi_90966549
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Met wat vrienden de drank die was overgebleven van Oud & Nieuw opgemaakt.
Altijd goed.
Porcupine Tee - Normal
pi_90966622
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:03 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Altijd goed.
Vandaag niet met twee interviews voor de boeg.
pi_90966669
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vandaag niet met twee interviews voor de boeg.
Can imagine. Succes dan maar ;)
Porcupine Tee - Normal
pi_90966746
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:08 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Can imagine. Succes dan maar ;)
Ik dank u :)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:51:15 #60
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90967987
N.a.v. de clipjes en verwijzende teksten heb ik toppertje judith gemailt, hier de reactie:

Beste die en die,

De song staat niet op youtube omdat er nooit een clip met beelden bij is gemaakt. Maar niet getreurd, deze song komt dit jaar nog uit in een verbeterde versie! En dan zal hij zeker weer op youtube te zien zijn. Als je mijn site in de gaten houdt, kom je er vanzelf achter wanneer hij uit is. En eventueel kun je er dan ook zelf een clipje met beelden bij maken en op Youtube zetten, mochten wij dat nog niet gedaan hebben.

Hartelijke groetjes,
Judith
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:48:02 #61
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_90969999
Nu weet ik waarom de naam van PHP is doorstreept in zijn profiel.......
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:04:16 #62
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90970724
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

zeker wel...
De politie is deel van de eerste lijn die de taak heeft de uitvoerbaarheid, het nut en de efficiëntie van wetten te toetsen en de bevindingen door te geven aan de chefs, minister, politiek en media.
Heel lomp is het een wet vanachter het bureau de wereld in te gooien en dan niet kijken hoe dat valt..
Dan verheug ik me op de dag dat Papierversnipperaar tot korpschef wordt benoemd: geen gezeik, iedereen legaal stoned.

Je kunt als politie natuurlijk niet zeggen dat je een wet bij voorbaat niet zult uitvoeren.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_90970844
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:04 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dan verheug ik me op de dag dat Papierversnipperaar tot korpschef wordt benoemd: geen gezeik, iedereen legaal stoned.

Je kunt als politie natuurlijk niet zeggen dat je een wet bij voorbaat niet zult uitvoeren.
Maar het is wel goed dat er wat kritische noten bij worden geplaatst. Ik bedoel, waar hebben we het in godsnaam over?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:09:34 #64
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90970921
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar het is wel goed dat er wat kritische noten bij worden geplaatst. Ik bedoel, waar hebben we het in godsnaam over?
Tja, waar hebben we het over bij wildplassen? Er komt zo veel onnodige (straf)wetgeving op je af.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:10:54 #65
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90970966
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

Ik bedoel, waar hebben we het in godsnaam over?
Contradictio in terminis.
Of het gaat ergens om, of niet.
Ook kan het in 1 item om wel 4 dingen gaan (bijv. : plicht, wet, weigering, opstand e.d.)
Welten kan weg hoor, die is niet geschikt, onbetrouwbaar en dat met -1- paspoort! :)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_90970973
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:09 schreef Morendo het volgende:

[..]

Tja, waar hebben we het over bij wildplassen? Er komt zo veel onnodige (straf)wetgeving op je af.
Ben ook geen fan van de wildplassen-wet. Echter, ik kan mij daar nog iets bij voorsyellen. Het is een beetje lullig als iedereen zomaar van zich af kan zeiken.
pi_90971001
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:10 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Contradictio in terminis.
Of het gaat ergens om, of niet.
Ook kan het in 1 item om wel 4 dingen gaan (bijv. : plicht, wet, weigering, opstand e.d.)
Welten kan weg hoor, die is niet geschikt, onbetrouwbaar en dat met -1- paspoort! :)
Als dit een poging is om intelligent uit de hoek te komen, dan faal je daar hard in.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:14:40 #68
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90971081
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ben ook geen fan van de wildplassen-wet. Echter, ik kan mij daar nog iets bij voorsyellen. Het is een beetje lullig als iedereen zomaar van zich af kan zeiken.
Die wet wordt anders ook gehandhaafd wanneer je keurig verdekt achter een boom, je edele delen voor niemand zichtbaar, 's nachts! de talloze consumpties staat terug te geven achter de natuur.
pi_90971172
quote:
18s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef Morendo het volgende:

[..]

Die wet wordt anders ook gehandhaafd wanneer je keurig verdekt achter een boom, je edele delen voor niemand zichtbaar, 's nachts! de talloze consumpties staat terug te geven achter de natuur.
Oke, en om die reden is een burqaverbod gerechtvaardigd? Omdat jij niet op je dooie akkertje tegen een boom aan kunt zeiken, is het prima dat de regering meer wetten bedenkt? Ditmaal een waar jij geen last van hebt.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:31:21 #70
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90971724
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oke, en om die reden is een burqaverbod gerechtvaardigd? Omdat jij niet op je dooie akkertje tegen een boom aan kunt zeiken, is het prima dat de regering meer wetten bedenkt? Ditmaal een waar jij geen last van hebt.
Je ziet het punt niet. Wanneer er een burqaverbod komt moet dat verbod ook worden gehandhaafd door politie. Zint het verbod je niet als burger dan kun je eventueel bij verkiezingen stemmen op een partij die dat verbod vervolgens schrapt of aanpast.
pi_90971887
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:31 schreef Morendo het volgende:

[..]

Je ziet het punt niet. Wanneer er een burqaverbod komt moet dat verbod ook worden gehandhaafd door politie. Zint het verbod je niet als burger dan kun je eventueel bij verkiezingen stemmen op een partij die dat verbod vervolgens schrapt of aanpast.
Dus jij hebt als VVD-stemmer willens en wetens gekozen voor een burqaverbod? Verder raakt je argumentatie kant noch wal. Zo beredeneert zou er namelijk nooit een discussie plaats kunnen vinden over een nieuwe wet.
pi_90971919
het Boerkaverbod is voor mij net zo onzinnig als het verbieden van de integraalhelm of bivakmuts alleen gaat het erom dat een hoofdcommissaris niet in de positie is de wetbepalers in het openbaar te negeren of af te vallen. Zal een mooie bende worden als er ad random de controle op de wet wordt uitgevoerd omdat de controleur zijn pet er niet naar staat. Wat nu als het bij een wet is waar jij bijvoorbeeld wel achter staat. Dan is het opeens een schande.
pi_90972040
Tsja, een agent die zijn verstand gebruikt, het moet natuurlijk niet gekker worden.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:41:35 #74
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90972081
Wederom zie jij het punt niet. Het gaat erom dat het niet aan politie is om wetten te beoordelen en vervolgens ervoor te kiezen de ene wet wél en de andere niet uit te voeren. Wat nu wanneer je user Papierversnipperaar korpschef zou maken en hij weigert de Opiumwet te handhaven, want in drugs ziet hij geen probleem? Dat kan toch niet.
quote:
Zo beredeneert zou er namelijk nooit een discussie plaats kunnen vinden over een nieuwe wet.
In het parlement horen dergelijke discussies plaats te vinden, en niet bij de koffiecorner van het politiebureau.
pi_90972189
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, een agent die zijn verstand gebruikt, het moet natuurlijk niet gekker worden.
Doe toch niet zo koppig, dat moet ie toch op een andere manier aankaarten dan via de Media.Het is meer ijdeltuiterij van Welten dan goede bedoelingen. Hij heeft niet voor niets steeds mot met hoger geplaatsten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')