Feestje gisteravond? Of gewoon zin om te drinken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
Gelukkig wel, want ik heb een kater waar je U tegen zegt.
Met wat vrienden de drank die was overgebleven van Oud & Nieuw opgemaakt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Feestje gisteravond? Of gewoon zin om te drinken?
Altijd goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met wat vrienden de drank die was overgebleven van Oud & Nieuw opgemaakt.
Vandaag niet met twee interviews voor de boeg.quote:
Can imagine. Succes dan maarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaag niet met twee interviews voor de boeg.
Ik dank uquote:
Dan verheug ik me op de dag dat Papierversnipperaar tot korpschef wordt benoemd: geen gezeik, iedereen legaal stoned.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
zeker wel...
De politie is deel van de eerste lijn die de taak heeft de uitvoerbaarheid, het nut en de efficiëntie van wetten te toetsen en de bevindingen door te geven aan de chefs, minister, politiek en media.
Heel lomp is het een wet vanachter het bureau de wereld in te gooien en dan niet kijken hoe dat valt..
Maar het is wel goed dat er wat kritische noten bij worden geplaatst. Ik bedoel, waar hebben we het in godsnaam over?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan verheug ik me op de dag dat Papierversnipperaar tot korpschef wordt benoemd: geen gezeik, iedereen legaal stoned.
Je kunt als politie natuurlijk niet zeggen dat je een wet bij voorbaat niet zult uitvoeren.
Tja, waar hebben we het over bij wildplassen? Er komt zo veel onnodige (straf)wetgeving op je af.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar het is wel goed dat er wat kritische noten bij worden geplaatst. Ik bedoel, waar hebben we het in godsnaam over?
Contradictio in terminis.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
Ik bedoel, waar hebben we het in godsnaam over?
Ben ook geen fan van de wildplassen-wet. Echter, ik kan mij daar nog iets bij voorsyellen. Het is een beetje lullig als iedereen zomaar van zich af kan zeiken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, waar hebben we het over bij wildplassen? Er komt zo veel onnodige (straf)wetgeving op je af.
Als dit een poging is om intelligent uit de hoek te komen, dan faal je daar hard in.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Contradictio in terminis.
Of het gaat ergens om, of niet.
Ook kan het in 1 item om wel 4 dingen gaan (bijv. : plicht, wet, weigering, opstand e.d.)
Welten kan weg hoor, die is niet geschikt, onbetrouwbaar en dat met -1- paspoort!
Die wet wordt anders ook gehandhaafd wanneer je keurig verdekt achter een boom, je edele delen voor niemand zichtbaar, 's nachts! de talloze consumpties staat terug te geven achter de natuur.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ook geen fan van de wildplassen-wet. Echter, ik kan mij daar nog iets bij voorsyellen. Het is een beetje lullig als iedereen zomaar van zich af kan zeiken.
Oke, en om die reden is een burqaverbod gerechtvaardigd? Omdat jij niet op je dooie akkertje tegen een boom aan kunt zeiken, is het prima dat de regering meer wetten bedenkt? Ditmaal een waar jij geen last van hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die wet wordt anders ook gehandhaafd wanneer je keurig verdekt achter een boom, je edele delen voor niemand zichtbaar, 's nachts! de talloze consumpties staat terug te geven achter de natuur.
Je ziet het punt niet. Wanneer er een burqaverbod komt moet dat verbod ook worden gehandhaafd door politie. Zint het verbod je niet als burger dan kun je eventueel bij verkiezingen stemmen op een partij die dat verbod vervolgens schrapt of aanpast.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, en om die reden is een burqaverbod gerechtvaardigd? Omdat jij niet op je dooie akkertje tegen een boom aan kunt zeiken, is het prima dat de regering meer wetten bedenkt? Ditmaal een waar jij geen last van hebt.
Dus jij hebt als VVD-stemmer willens en wetens gekozen voor een burqaverbod? Verder raakt je argumentatie kant noch wal. Zo beredeneert zou er namelijk nooit een discussie plaats kunnen vinden over een nieuwe wet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je ziet het punt niet. Wanneer er een burqaverbod komt moet dat verbod ook worden gehandhaafd door politie. Zint het verbod je niet als burger dan kun je eventueel bij verkiezingen stemmen op een partij die dat verbod vervolgens schrapt of aanpast.
In het parlement horen dergelijke discussies plaats te vinden, en niet bij de koffiecorner van het politiebureau.quote:Zo beredeneert zou er namelijk nooit een discussie plaats kunnen vinden over een nieuwe wet.
Doe toch niet zo koppig, dat moet ie toch op een andere manier aankaarten dan via de Media.Het is meer ijdeltuiterij van Welten dan goede bedoelingen. Hij heeft niet voor niets steeds mot met hoger geplaatsten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, een agent die zijn verstand gebruikt, het moet natuurlijk niet gekker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |