Hello Worldquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:58 schreef Holograph het volgende:
Even opnieuw want hier zit ik echt mee:
Hoe start je in het Engels een telefoongesprek?
"Hello, with Sjors ***" of "Hello, you're talking with Sjors ***"?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:58 schreef Holograph het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen... Wijst zich vanzelf..quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:58 schreef Holograph het volgende:
En alle stijlen met pen en gat verbindingquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:47 schreef Holograph het volgende:
[..]
Respect dat je dit kunt. Ik vind het al heel knap als ik een lamp heb gekocht die ook daadwerkelijk in de fitting past :$
Wel van mij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:58 schreef fokthesystem het volgende:
Niet van mij, oneervol ontslag, geen gouden handdruk en weg er mee.
Jij gaat uit van gevoel, ik van praktijk en praktische toepassing, ze hebben het voor henzelf verpest met dat ge-verkleed..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wel van mij.
Zijn we het weer eens oneens. What's new
Toch niet ALWEER een nieuwjaarsreceptie he??quote:
Is die Eerdmans nu alweer op tv???quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
Nawijn heeft dezelfde opticien als Eerdmans
Wel gezelligquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, geen receptie. Wat vrienden kwamen langs om de restanten van O&N op te zuipen/
Ter ere van:quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel gezellig![]()
Misschien wat lastig opstaan morgen...
Blijft een klassieker..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ter ere van:
Opstaan wordt zeker lastig.
Da's balen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:05 schreef Holograph het volgende:
Voicemail
"At the tone, please record a message"
Heerlijke plaatquote:
Ha, nóg een klassieker die iederren kan meebrullenquote:
Dat doe ik dan ook met een bacardi-ijs thee en mn sigaret in mn handquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ha, nóg een klassieker die iederren kan meebrullen
De feeststemming zit er bij jou duidelijk nog in!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook met een bacardi-ijs thee en mn sigaret in mn hand
Nee, bezoek is weg, maar ben nog steeds in de stemmingquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De feeststemming zit er bij jou duidelijk nog in!
Of is je bezoek er nog?
Ok ik doe mee met een wijntje en een sigaret![]()
En de ene kant beschouwd de andere kant als de fools en vice versaquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef fokthesystem het volgende:
Fools rule the world, van judith jobse , en zo is het helaas maar net.
Echter nu net dat liedje staat niet op youtube of ik kan het niet vinden.
Jammer genoeg een bijna altijd actuele tekst, ook rond POL topics.
(Bush): "We need to break the cycle of violence"quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En de ene kant beschouwd de andere kant als de fools en vice versa![]()
Ken het nummer overigens niet, ga af op de titel..
Dank!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
(Bush): "We need to break the cycle of violence"
(Roosevelt): : "The only thing we have to fear, is fear itself"
(Bush): "it's essential"
Mighty men, do you know the names
Of the innocent people used up in your games
You give one-way tickets to eternal lives
To our parents, children, husbands and wives
A world in sorrow, is what you leave behind
Yet nobody stops you, are we all so blind
See those angels fly, while our brothers die
Chorus:
Tell me, tell me, why do fools rule the world
to gain power with our lives
Fools, we let fools fool with other peoples' lives
Enjoy your freedom, when you've lost your child
When hurt captures your heart, you're a prisoner for live
Killing the beast, doesn't ease the pain
Hate has never brought love
Chorus:
Tell me, tell me, why do fools rule the world
to gain power with our lives
fools, we let fools fool with other peoples' lives
En nu hoor je ze niet over hitler, de leger korporaal die heel wat lager in rang was.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Morendo het volgende:
Trouwens tyf op met Welten: hij is er om wetten te handhaven, niet om wetten te beoordelen op zijn merites.
Zullen we die discussie lekker voeren in het betreffende topic?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Morendo het volgende:
Trouwens tyf op met Welten: hij is er om wetten te handhaven, niet om wetten te beoordelen op zijn merites.
Waar heb jij het nou weer over??quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En nu hoor je ze niet over hitler, de leger korporaal die heel wat lager in rang was.
Doe dat dan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zullen we die discussie lekker voeren in het betreffende topic?
Jij keert net terug van een ban van twee weken.quote:En iets minder grof mag ook wel..
Laat maar ff bezinken dan schrik je vanzelf wakkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar heb jij het nou weer over??
Welten zit natuurlijk aan de goede kant van de Hitler-vergelijking. Hij weigert zich te verschuilen achter een befehl ist befehl mentaliteit...quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En nu hoor je ze niet over hitler, de leger korporaal die heel wat lager in rang was.
Komop dit is de SC hier mag het lekker alle kanten opvliegen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zullen we die discussie lekker voeren in het betreffende topic?
En iets minder grof mag ook wel..
Kijk eens in dat topic zou ik zeggen..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Doe dat dan.
[..]
Jij keert net terug van een ban van twee weken.
zeker wel...quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Morendo het volgende:
ik zie even niet wie "ze" is..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik ga het niet voorkauwen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:25 schreef Bluesdude het volgende:
ik zie even niet wie "ze" is..
en wat moeten "ze" dan zeggen over Welten en Hitler en waarom zijn "ze" moreel verplicht daartoe, volgens jou
Staat nogal stil op dit moment...gifje werkt niet meer.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ter ere van:
Opstaan wordt zeker lastig.
Aha dus agenten mogen niet zelfstandig denken? Die moeten altijd maar gelijk uitvoeren wat er achter een Haags bureau wordt verzonnen? Nou dan heb ik liever dat ze laten blijken over gezond verstand te bezitten. Ondanks dat Welten ook een bureautijger is zit hij poten een stuk dichter bij de modder dan de coalitie...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:27 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik ga het niet voorkauwen.
Parallellen : uitvoerende overheids functionaris, welke het oneens is met diens bazen en zijn eigen plan gaat lopen trekken, terwijl die van de _uitvoerende_ macht dient te zijn.
Dus hup, W W (Welten Weg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |