Hello Worldquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:58 schreef Holograph het volgende:
Even opnieuw want hier zit ik echt mee:
Hoe start je in het Engels een telefoongesprek?
"Hello, with Sjors ***" of "Hello, you're talking with Sjors ***"?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:58 schreef Holograph het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen... Wijst zich vanzelf..quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:58 schreef Holograph het volgende:
En alle stijlen met pen en gat verbindingquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:47 schreef Holograph het volgende:
[..]
Respect dat je dit kunt. Ik vind het al heel knap als ik een lamp heb gekocht die ook daadwerkelijk in de fitting past :$
Wel van mij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:58 schreef fokthesystem het volgende:
Niet van mij, oneervol ontslag, geen gouden handdruk en weg er mee.
Jij gaat uit van gevoel, ik van praktijk en praktische toepassing, ze hebben het voor henzelf verpest met dat ge-verkleed..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wel van mij.
Zijn we het weer eens oneens. What's new
Toch niet ALWEER een nieuwjaarsreceptie he??quote:
Is die Eerdmans nu alweer op tv???quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
Nawijn heeft dezelfde opticien als Eerdmans
Wel gezelligquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, geen receptie. Wat vrienden kwamen langs om de restanten van O&N op te zuipen/
Ter ere van:quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel gezellig![]()
Misschien wat lastig opstaan morgen...
Blijft een klassieker..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ter ere van:
Opstaan wordt zeker lastig.
Da's balen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:05 schreef Holograph het volgende:
Voicemail
"At the tone, please record a message"
Heerlijke plaatquote:
Ha, nóg een klassieker die iederren kan meebrullenquote:
Dat doe ik dan ook met een bacardi-ijs thee en mn sigaret in mn handquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ha, nóg een klassieker die iederren kan meebrullen
De feeststemming zit er bij jou duidelijk nog in!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook met een bacardi-ijs thee en mn sigaret in mn hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |