In het algemeen :pquote:
Kostelijk mee vermaakt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Geer en Goor, dat was echt vreselijk. Als ik één van die mannen op TV zie zap ik weg.
Ok.. Wanneer was dat trouwens ook alweer, dat Sex voor de Buch?? Voelt iig heeel lang geleden..quote:
De Hunkering was ook geweldig fout.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef eriksd het volgende:
Ah komop, ik ken al genoeg heilige boontjes. Hetzelfde als met Geer en Goor, iedereen sprak er schande over, en bij elk onderonsje vervolgens "Ohja, heb ik ook gezien, HAHAHAHA"
Vandaar dat ik het niet ken, ik was 10 jaar.quote:
Da's nog niet overdreven lang geleden. Ik dacht eerder aan de jaren '90 ofzo. Hoe komt het dan dat jij (en andere begin 20-ers) het gezien hebben? Of kennen jullie het van internet??quote:
Ik keek het wel eens 'stiekem'. Hoewel het thuis niet echt een issue was.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's nog niet overdreven lang geleden. Ik dacht eerder aan de jaren '90 ofzo. Hoe komt het dan dat jij (en andere begin 20-ers) het gezien hebben? Of kennen jullie het van internet??
Succes met je conflict!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:25 schreef Holograph het volgende:
Moet over een half uur een amerikaan bellen. Echt blij dat je via Google gratis kunt bellen naar lijnen in de USA.
Owh ja, je horloge"tic"... Alweer bijna vergeten...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef eriksd het volgende:
Waarom staan er op ebay betere foto's van horloges dan op de website van de fabrikant zelf
Welk merk klokje?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef eriksd het volgende:
Waarom staan er op ebay betere foto's van horloges dan op de website van de fabrikant zelf
Rolex Datejust 116234quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wie er zin heeft kan mij meehelpen met opruimen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:41 schreef betyar het volgende:
Effe een foto'tje van de radiatorombouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wie er zin heeft kan mij meehelpen met opruimen:
Dat eerste ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat tweede wat minder...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:41 schreef betyar het volgende:
Effe een foto'tje van de radiatorombouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wie er zin heeft kan mij meehelpen met opruimen:
Respect dat je dit kunt. Ik vind het al heel knap als ik een lamp heb gekocht die ook daadwerkelijk in de fitting past :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twente? daar hebben ze alleen boeren en boerinnen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_boerkaverbod__.html
http://www.nu.nl/binnenla(...)orpschef-twente.html
Goed zo, er zijn navolgers van Welten (ok, 1 pas)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |