Precies.quote:
Kindertehuizen zitten al vol.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waarom? Zijn genoeg andere opties.
Praten zeker?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef andre347 het volgende:
[..]
Omdat ze het anders nooit leren. Die andere opties zijn weer van die leuke linkse ideetjes zoals op het krukje zitten HAHA wie let ze om er niet vanaf te komen veel plezier.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef andre347 het volgende:
[..]
dus jij kan je blijkbaar je ouders niet aan? een normale zoon moet dat toch wel kunnen kwa fysiek...quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Omdat ze het anders nooit leren. Die andere opties zijn weer van die leuke linkse ideetjes zoals op het krukje zitten HAHA wie let ze om er niet vanaf te komen veel plezier.
Jij vraagt om een flinke corrigerende tik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef Confession het volgende:
Ouders die slaan.![]()
Ik zou echt wel terug slaan.. komop dat is fcking errgelijkkkkk
dit fucking dit... Slotjequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef Gramulanion het volgende:
Ouders die geweld nodig hebben om hun kinderen in bedwang te houden.
Dat kan ja. Of gewoon negeren als ze in een publieke gelegenheid zijn. Krijg je vreemde gezichten van de menigte, als dat kind dat vaker gaat doen komt het er vanzelf wel achter dat het iets niet goed doetquote:
Tegenwoordig accepteer ik geen enkele tik meer!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij vraagt om een flinke corrigerende tik.
Maar je hebt wel een tic?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:19 schreef Confession het volgende:
[..]
Tegenwoordig accepteer ik geen enkele tik meer!
Nee dat gaat werken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dat kan ja. Of gewoon negeren als ze in een publieke gelegenheid zijn. Krijg je vreemde gezichten van de menigte, als dat kind dat vaker gaat doen komt het er vanzelf wel achter dat het iets niet goed doet
Waar baseer je dat nou weer op? Uit welke zin haal je dat want ik heb dat nooit opgeschreven. Ik heb echt wel eens een klap gehad als ik niet luisterde maar dat was maar tot mijn 11e ofzo. Daarna deden ze het niet meer want dan konden ze er een terug verwachten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dus jij kan je blijkbaar je ouders niet aan? een normale zoon moet dat toch wel kunnen kwa fysiek...
Dus jij gelooft er niet in dat de omgeving gedrag van kinderen kan beïnvloeden/veranderen? Ik ben het wel met je eens dat het niet altijd werkt, en natuurlijk slaan kan ook corrigerend zijn maar of je het daarmee oplostquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee dat gaat werken.
Dan gaat het de volgende keer een tandje harder.
Net zo lang tot er een reactie volgt.
Zolang die reactie uit blijft zal het betreffende kind nooit leren dat het gedrag niet getolereerd wordt.
ok dit klinkt ook weer gay... op je 12e was je sterker dan je vader.. hahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat nou weer op? Uit welke zin haal je dat want ik heb dat nooit opgeschreven. Ik heb echt wel eens een klap gehad als ik niet luisterde maar dat was maar tot mijn 11e ofzo. Daarna deden ze het niet meer want dan konden ze er een terug verwachten.
Haha en met jouw valt niet te discussiëren. Je hebt vast een IQ van 90 zoals Kelly. Ik denk dat je dan naar onzin moet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ok dit klinkt ook weer gay... op je 12e was je sterker dan je vader.. haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |