quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar bedankt voor je hartelijke welkomstwoorden
Of had je nog niet gezien wie dit deel van de SC had aangemaakt??
Volgens de volkskrant wel, maar ik heb het niet gezien.quote:
Waarom kan ik mij die scene nog voor de geest halenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:56 schreef eriksd het volgende:
Ik heb nog een link naar Menno Buch en de indianen
Omdat het gewoon te geestig was.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarom kan ik mij die scene nog voor de geest halen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:56 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Volgens de volkskrant wel, maar ik heb het niet gezien.Bij een klasgenoot gaan eten en die gaf niet om voetbal.
Terechte rode kaart.quote:
The horrorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarom kan ik mij die scene nog voor de geest halen
Zit je het terug te kijken?quote:
Die hebben nu een baantje, vrouwtje en kindje en velen stoppen dan met fok.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik meer dat veel fokkers digitaal zijn overleden.
Wanneer je op 18-jarige leeftijd in je eentje de Kastanjos uit het vuur moet halen, dan is dat ook wel eens moeilijk.quote:
Zoals?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik meer dat veel fokkers digitaal zijn overleden.
Wat een beschuldiging, wat denk je wel.quote:
Ach het live-commentaar valt zo op hequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wat een beschuldiging, wat denk je wel.
De indiaan was toch wel het ergste stukje bij Buch.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef eriksd het volgende:
Ah komop, ik ken al genoeg heilige boontjes. Hetzelfde als met Geer en Goor, iedereen sprak er schande over, en bij elk onderonsje vervolgens "Ohja, heb ik ook gezien, HAHAHAHA"
Geer en Goor, dat was echt vreselijk. Als ik één van die mannen op TV zie zap ik weg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef eriksd het volgende:
Ah komop, ik ken al genoeg heilige boontjes. Hetzelfde als met Geer en Goor, iedereen sprak er schande over, en bij elk onderonsje vervolgens "Ohja, heb ik ook gezien, HAHAHAHA"
Tegen wie heb je het??quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef eriksd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |