Op een ledenraad wordt er in groepen onder leiding van een kamerlid gesproken over actuele onderwerpen en het standpunt van de partij daarin. Cohen komt ook hier en daar langs om mee te praten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er morgen dan?? NH-ledenvergadering ofzo?
In mijn herinnering had Zolcon het over morgen namelijk
Lief dat je het in zijn algemeenheid uitlegt, maar: wat is er morgen dan???quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Op een ledenraad wordt er in groepen onder leiding van een kamerlid gesproken over actuele onderwerpen en het standpunt van de partij daarin. Cohen komt ook hier en daar langs om mee te praten.
Ah, je zit dus te speculeren en op basis daarvan bezwaren te uiten. Beetje voorbarig vind je niet? Misschien eerst eens achterhalen hoeveel mensen er van elke partij ondervraagd zijn?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Objection your honour, objection !Dit is beïnvloeding via nieuws want inzake : --->
Van de kiezers van GroenLinks zegt 69 procent 'zeker wel' te gaan stemmen, terwijl ook PvdA- en D66-kiezers met beide 62 procent relatief vastberaden zijn. De achterban van de VVD (53 procent), CDA (vijftig procent) en PVV (34 procent) blijft daar flink bij achter.
---> Denk ik dat mEEr dan de helft van de peiling invullers/respondenten jUIst bij de geijkte plucheplak partijen zit. Henk en ingrid zijn niet zo de hond, synovate, en tns e.d. sites bezoekende
Naarmate de 1e kamer campagne in hevigheid toeneemt zal de peiling dus ten gunste van de pvv kunnen stijgen. Sowieso verwacht ik een hogere uitkomst voor de vvd en pvv dan in welke peiling ook.
NH?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief dat je het in zijn algemeenheid uitlegt, maar: wat is er morgen dan???
Een ledenraad in NH?
Northern Holland.quote:
Nog een poging dan: wat organiseert de PvdA morgen voor "congres"?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
In Utrecht?
Nee, dit is een landelijke ledenraad.
Geen congres, een algemene ledenraad, waar leden die dat willen hun mening kunnen geven over de standpunten van de partij en daarover met elkaar en kamerleden in discussie kunnen gaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog een poging dan: wat organiseert de PvdA morgen voor "congres"?
Ok, en waar is dat? Utrecht?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen congres, een algemene ledenraad, waar leden die dat willen hun mening kunnen geven over de standpunten van de partij en daarover met elkaar en kamerleden in discussie kunnen gaan.
Zorg even dat de PvdA er alles aan doet om die achterlijke onderwijsplannen tegen te houden, ok?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen congres, een algemene ledenraad, waar leden die dat willen hun mening kunnen geven over de standpunten van de partij en daarover met elkaar en kamerleden in discussie kunnen gaan.
Ik denk dat ik die discussie oversla, mijn interesse ligt meer bij Europa, buitenlands beleid, immigratie, defensie en linkse samenwerking.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zorg even dat de PvdA er alles aan doet om die achterlijke onderwijsplannen tegen te houden, ok?
Maakt niet zo veel uit, zeker niet als het aantal zwevers onbekend is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:52 schreef ethiraseth het volgende:
Misschien eerst eens achterhalen hoeveel mensen er van elke partij ondervraagd zijn?
Dat kan niet, dat geld heeft de regring nodig (net als het geld van de verhoogde BTW, cultuurbezuinigingen, bezuinigingen op Defensie enzo) om de missie te bekostigen...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zorg even dat de PvdA er alles aan doet om die achterlijke onderwijsplannen tegen te houden, ok?
En wat missen jullie nu helemaal?quote:
Zeur niet, ik ben geen lid..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En wat missen jullie nu helemaal?
Ff wat kakelen voor de bühne, de stemmen 'wegen' , waarvan akte, en de pvda bobo's gaan verder tot de orde van de dag...
Ja dit zei hij ook net in een ander topic 10 minuten terug of zo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
En waar is Remlof gebleven ineens?? Pitten??
Huh wat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:16 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja dit zei hij ook net in een ander topic 10 minuten terug of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |