Nee, jij niet. Zou ook best met jou willen meeten nog eenkeer, want je gaat met respect met andermans mening om. Zelfde geldt voor Liesje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:44 schreef remlof het volgende:
Kom op Mera en Ian, ik zou het enorm leuk vinden als jullie komen. Krijgen jullie allebei een biertje van me en van anderen vast ook nog wel
En ik heb nog nooit neerbuigend tegen jullie gedaan en zelf ook genoeg stront over me heen gehad
Zeg dat dan ook meteen dan hoev ik geen kankertroep te openen voor je ventje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb het geld wel. Maar ik ga het niet besteden aan 'gezellig doen' met mensen die me hier als imbeciel behandelen. Dus nee, dan hij ook niet want mijn centen. Maar ik weet dat 'ie sowieso geen behoefte heeft.
Ierse pub geloof ik, om te beginnen.quote:
Dunno! Ergens waar er toffen muziek is. Isdawa?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:50 schreef Copycat het volgende:
Oh nee, ik kom wel. Waar gaan we heen?
Ik weet sowieso niet waarom je je er überhaupt mee bemoeit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook meteen dan hoev ik geen kankertroep te openen voor je ventje.
Draaien ze daar Riverdance want dan moet ik mijn speciale schoenen nog poetsen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ierse pub geloof ik, om te beginnen.
Maar dat was toch vooral ingegeven vanwege de rokersruimte? Dat lijkt me nu minder urgent.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ierse pub geloof ik, om te beginnen.
O'Connells is gewoon zitten hoor. Geen ruimte om te dansen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Draaien ze daar Riverdance want dan moet ik mijn speciale schoenen nog poetsen.
Je mag gewoon niet van Laysaquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kom niet. Geen geld, geen gezondheid.
Of Enya. Dan ga ik kotsen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:52 schreef Noek het volgende:
Draaien ze daar Riverdance want dan moet ik mijn speciale schoenen nog poetsen.
Achter Janskerkhof. Die rokersruimte is wel top. Beetje darts, poolen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat was toch vooral ingegeven vanwege de rokersruimte? Dat lijkt me nu minder urgent.
Waar zit die pub trouwens?
Nou wat denk je zelf meid, ik probeer al meer dan een jaar jou en Ian te ontmoeten ...quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet sowieso niet waarom je je er überhaupt mee bemoeit.
Iedereen rookt tochquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:52 schreef Copycat het volgende:
Maar dat was toch vooral ingegeven vanwege de rokersruimte? Dat lijkt me nu minder urgent.
Waar zit die pub trouwens?
JA ALS HET ZO MOET DAN KOM IK AL HELEMAAL NIET!quote:
Ik ben niet echt thuis in Utrecht, dus dat zegt me niks. Ik loop het station uit via Hoog C. en dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:53 schreef s0k het volgende:
Achter Janskerkhof. Die rokersruimte is wel top. Beetje darts, poolen.
Volgens mij alleen Remlof nog.quote:
http://maps.google.nl/map(...)37,0.015278&t=h&z=16quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben niet echt thuis in Utrecht, dus dat zegt me niks. Ik loop het station uit via Hoog C. en dan?
Oh ja, jij ook.quote:
Alleen op doktersvoorschrift.quote:
Meid, Janskerkhof is het centrum.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, jij ook.
Van mij mogen we best elders afspreken dan die Ierse tent ... Meer centraal, meer leuk.
Blow je ook nog? Jij bent zo grappig CQ schattig als je stoned bentquote:
Oh!quote:
Heb je je kleren wel eens geroken na zo'n meetquote:
Nou nou, niet zo agressief.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je je kleren wel eens geroken na zo'n meet![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Blow je ook nog? Jij bent zo grappig CQ schattig als je stoned bent
Het is stiekum nog best een stukkie hobbelen hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh!
Go figure. Ik zag lijn die en die en dacht meteen uithoek.
Toch nog? Is er niks leuks te vinden dat dichter bij het station zit? Mezelf kennende verdwaal ik geheidquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:06 schreef mootie het volgende:
Het is stiekum nog best een stukkie hobbelen hoor.
Stairway.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch nog? Is er niks leuks te vinden dat dichter bij het station zit? Mezelf kennende verdwaal ik geheid.
Ik ben vrij luiquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stairway.
Maar het valt toch wel mee qua hobbelen? Ik heb het in ieder geval nooit zo ervaren
Je hebt toch een aaiphone?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:10 schreef Copycat het volgende:
Toch nog? Is er niks leuks te vinden dat dichter bij het station zit? Mezelf kennende verdwaal ik geheid.
Ik wacht nog steeds op de 4-vervanger van mijn verzopen exemplaar.quote:
Is het zo'n stomme muziek in Stairway?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:19 schreef Noek het volgende:
Ik vind die Ierse pub wel oké, denk ik. Stairway is ook goed maar dan nok ik em wel op tijd. Op zoek naar leuke muziek. Ik ga wel op het geluid af. Heb de hele nacht de tijd.
Denk wel dat ik en CarO denk ik ook later zijn dan 16.00 uur. We willen nog eten. Want eten!![]()
Ik pm je mijn nummer wel even. Ga eerst op zoek naar de telefoon. Heb het ding al 2 dagen niet meer gezien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het zo'n stomme muziek in Stairway?
Het maakt me eigenlijk weinig uit, wil alleen niet verdwalen. Regel van tevoren wel even wat telefoonnummers en dan komt het vast en zeker goed.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:19 schreef Noek het volgende:
Ik vind die Ierse pub wel oké, denk ik. Stairway is ook goed maar dan nok ik em wel op tijd. Op zoek naar leuke muziek. Ik ga wel op het geluid af. Heb de hele nacht de tijd.
Denk wel dat ik en CarO denk ik ook later zijn dan 16.00 uur. We willen nog eten. Want eten!![]()
http://goo.gl/maps/QRr7quote:
Ik denk een uur of twaalfquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb jij al gekeken hoe laat de trein weer vertrekt?
Daar verzamelen we?quote:
Lol kun je niet plannenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk een uur of twaalf
23:40 5a
01:07 2
0 1:27
check
Zeker niet als je niet meer nuchter bent....maar zoals vorig jaar doe ik niet weer, de hele nacht in 020 staan in de kou tussen de zwerversquote:
Waarom niet, wie weet kom je de vrouw van je dromen wel tegen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeker niet als je niet meer nuchter bent....maar zoals vorig jaar doe ik niet weer, de hele nacht in 020 staan in de kou tussen de zwervers
Dan kom ik die liever tegen in de kroegquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom niet, wie weet kom je de vrouw van je dromen wel tegen?
nou volgens mij komt copycat ook, die houdt je wel warm.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan kom ik die liever tegen in de kroeg
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou volgens mij komt copycat ook, die houdt je wel warm.
provinciaaltje in de grote stad?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Grrr, wtf is dat nou weer voor tent.
ik ook, als ik zou gaanquote:
Dat ben ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, biggetje.
Biggetje in de grote stad.
Verrek, m'n fiets staat er nogquote:
homotent aan de oude gracht wordt verbouwd op het momentquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:15 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Verrek, m'n fiets staat er nog![]()
Ik stel voor dat we daar tot 20.00 uur blijven en daarna vinden we een andere tent![]()
[ afbeelding ]
Ich bin da fürquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:58 schreef BobdeStreamer het volgende:
Dit lijkt me anders nog leuker [ afbeelding ]
http://www.derrick.nl
jaaaren vliefd geweest op die brother louie, bleek het een wijf te zijn..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:23 schreef remlof het volgende:
Ow nee, ze hebben net die clips weggehaald die ik wou posten kennelijk
Ik bedoelde
Als ze die bagger draaien in Derrick huft es von mich nicht.
Alles goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jaaaren vliefd geweest op die brother louie, bleek het een wijf te zijn..![]()
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:B74V4Uk8ThUUdM:http://www.clipov.net/pic(...)s.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
alles goed, remlof?
volgende meet (als ut aan mei legt) zonder die wijventroep (nah, caro mag dan wel ff aanschuiven) , dan kom ik zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Wij komen niet.Ik ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:14 schreef remlof het volgende:
Of draaien ze daar alleen maar dit:
http://www.youtube.com/watch?v=TdShPvMs01
Kom op....gezellig een beetje hangen moet toch kunnen, dan drink je maar waterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel of ik ga, voel me niet heel geweldig.
Iets mentaals dus? --> Middagwijntje doet wonderen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk er nog even over na, want ik ben bang dat ik spijt krijg als ik niet ga. Maar voel me gewoon niet zo lekker en outgoing vandaag.
Liesl...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk er nog even over na, want ik ben bang dat ik spijt krijg als ik niet ga. Maar voel me gewoon niet zo lekker en outgoing vandaag.
Je zoiets, gewoon zo'n dag dat je zonder duidelijk aanwijsbare reden het liefste de hele dag met je hoofd onder de dekens wil liggen janken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets mentaals dus? --> Middagwijntje doet wonderen!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zoiets, gewoon zo'n dag dat je zonder duidelijk aanwijsbare reden het liefste de hele dag met je hoofd onder de dekens wil liggen janken.
Juist een reden om naar de meet te komen, wij maken je weer vrolijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zoiets, gewoon zo'n dag dat je zonder duidelijk aanwijsbare reden het liefste de hele dag met je hoofd onder de dekens wil liggen janken.
Ik pm mezelf zo even naar je.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
Lief.
Ik zie wel, eerst even naar de winkel en dan ga ik nog een uur slapen en hopen dat ik er met het andere been uitstap. Mocht ik nog zin hebben dan zien jullie mij wel verschijnen ergens.
(misschien handig om nog even een paar mob nummers te krijgen want volgens mij heb ik weinig in mijn nieuwe telefoon staan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |