Nee, jij niet. Zou ook best met jou willen meeten nog eenkeer, want je gaat met respect met andermans mening om. Zelfde geldt voor Liesje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:44 schreef remlof het volgende:
Kom op Mera en Ian, ik zou het enorm leuk vinden als jullie komen. Krijgen jullie allebei een biertje van me en van anderen vast ook nog wel
En ik heb nog nooit neerbuigend tegen jullie gedaan en zelf ook genoeg stront over me heen gehad
Zeg dat dan ook meteen dan hoev ik geen kankertroep te openen voor je ventje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb het geld wel. Maar ik ga het niet besteden aan 'gezellig doen' met mensen die me hier als imbeciel behandelen. Dus nee, dan hij ook niet want mijn centen. Maar ik weet dat 'ie sowieso geen behoefte heeft.
Ierse pub geloof ik, om te beginnen.quote:
Dunno! Ergens waar er toffen muziek is. Isdawa?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:50 schreef Copycat het volgende:
Oh nee, ik kom wel. Waar gaan we heen?
Ik weet sowieso niet waarom je je er überhaupt mee bemoeit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook meteen dan hoev ik geen kankertroep te openen voor je ventje.
Draaien ze daar Riverdance want dan moet ik mijn speciale schoenen nog poetsen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ierse pub geloof ik, om te beginnen.
Maar dat was toch vooral ingegeven vanwege de rokersruimte? Dat lijkt me nu minder urgent.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ierse pub geloof ik, om te beginnen.
O'Connells is gewoon zitten hoor. Geen ruimte om te dansen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Draaien ze daar Riverdance want dan moet ik mijn speciale schoenen nog poetsen.
Je mag gewoon niet van Laysaquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kom niet. Geen geld, geen gezondheid.
Of Enya. Dan ga ik kotsen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:52 schreef Noek het volgende:
Draaien ze daar Riverdance want dan moet ik mijn speciale schoenen nog poetsen.
Achter Janskerkhof. Die rokersruimte is wel top. Beetje darts, poolen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat was toch vooral ingegeven vanwege de rokersruimte? Dat lijkt me nu minder urgent.
Waar zit die pub trouwens?
Nou wat denk je zelf meid, ik probeer al meer dan een jaar jou en Ian te ontmoeten ...quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet sowieso niet waarom je je er überhaupt mee bemoeit.
Iedereen rookt tochquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:52 schreef Copycat het volgende:
Maar dat was toch vooral ingegeven vanwege de rokersruimte? Dat lijkt me nu minder urgent.
Waar zit die pub trouwens?
JA ALS HET ZO MOET DAN KOM IK AL HELEMAAL NIET!quote:
Ik ben niet echt thuis in Utrecht, dus dat zegt me niks. Ik loop het station uit via Hoog C. en dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:53 schreef s0k het volgende:
Achter Janskerkhof. Die rokersruimte is wel top. Beetje darts, poolen.
Volgens mij alleen Remlof nog.quote:
http://maps.google.nl/map(...)37,0.015278&t=h&z=16quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben niet echt thuis in Utrecht, dus dat zegt me niks. Ik loop het station uit via Hoog C. en dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |