Vertel... wat is dat voor iets Vitamine D nitwit ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heul geen grapje, google eens op Vitamine D nitwit.
I know.quote:
I know.quote:Je kan beter.
Zo zou je het kunnen zien. Van de zon. 'Gratis en voor niets' zoals wijlen Reve placht te zeggen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Vertel... wat is dat voor iets Vitamine D nitwit ?
Nieuwe drug ofzo
Rutte is...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:45 schreef Arcee het volgende:
Persconferentie Rutte 15.15u Ned 2.
Waar gaat dat over? De windmolens van Urk?
Hij heeft een vriendin gevonden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:45 schreef Arcee het volgende:
Persconferentie Rutte 15.15u Ned 2.
Waar gaat dat over? De windmolens van Urk?
Ze krijgen ook vlieglesquote:Kabinetsakkoord missie Afghanistan
Toegevoegd: vrijdag 7 jan 2011, 14:55
Update: vrijdag 7 jan 2011, 14:56
Het kabinet zendt een trainingsmissie naar Afghanistan om de politie daar op te leiden en te trainen. Het gaat om 545 man, schrijft het kabinet aan de Kamer.
Het uitgangspunt van de missie is om de politie en justitie in Afghanistan te versterken en het functioneren van de rechtsstaat te verbeteren. Het kabinet benadrukt dat de missie niet dient voor offensieve militaire activiteiten. Er gaan wel militairen mee. Die worden als onder meer trainer ingezet.
De Nederlanders worden in verschillende plaatsen gelegerd, onder meer in Kunduz, in het noorden. Ook is besloten dat vier F-16's in Afghanistan blijven.
Dat denk ik ook. 50 miljard kan je nooit met reclame inkomsten dekken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wat ik zo lees hebben ze voor het kopen van 1% van de aandelen voor 500 miljoen o.a. het recht gekregen om meer aandelen van Facebook aan hun eigen clienten te mogen verkopen, de beursgang van Facebook te leiden en mogelijk ook het beheren van het miljardenvermogen van de oprichter van facebook. Het zal wel allemaal een bubbel zijn die bewust door GS wordt opgeblazen, net zoals ook sites als LinkedIn of Groupon opeens heel hard in waarde stijgen. Dotcom hype 2.0.
Maar als je ergens in de wilde natuur van je afzeikt zal je daar niet snel een boete voor krijgen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die wet wordt anders ook gehandhaafd wanneer je keurig verdekt achter een boom, je edele delen voor niemand zichtbaar, 's nachts! de talloze consumpties staat terug te geven achter de natuur.
Bizar bedrag inderdaad.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. 50 miljard kan je nooit met reclame inkomsten dekken.
Omdat de politie je niet ziet. Op datzelfde moment zou je dus ook een burqa kunnen dragen zonder risico op straf.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar als je ergens in de wilde natuur van je afzeikt zal je daar niet snel een boete voor krijgen...
Ook als ze je wel zien maken ze er niet zo'n punt vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Omdat de politie je niet ziet. Op datzelfde moment zou je dus ook een burqa kunnen dragen zonder risico op straf.
Ik hield er om kwart over vier al mee op. Kon er nog niet echt in komen deze weekquote:
Heb je dit zelf gemaakt? Ik spot namelijk een heul lelijke taalfout.quote:
Intergratie i.p.v. integratie?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb je dit zelf gemaakt? Ik spot namelijk een heul lelijke taalfout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |