Misschien zijn het wel echte toppers johquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:19 schreef CindieY het volgende:
Maandag hoef ik niet te luisteren, hoor ik al.
Dat gelul over een vrouwvriendelijke uitzending is niet aan mij besteed geloof ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel echte toppers joh.
Haha dat spreekt mij ook niet echt aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat gelul over een vrouwvriendelijke uitzending is niet aan mij besteed geloof ik
ik ben benieuwd wat ze gaan doen..quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat spreekt mij ook niet echt aan.
+ 2 behulpzaam. Inderdaad handig voor wie het nog niet heeft gelezenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:23 schreef CindieY het volgende:
Als we dan toch met nieuws gaan strooien..
Ik zag de TT en dacht HE? Dus even gegoogled: http://www.radiofreak.nl/(...)-in-de-nacht-op-3FM/ Voor iedereen die 't net als ik gemist heeft
Me2quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat ze gaan doen..
Vanavond maar eens WIDM kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:00 schreef borisz het volgende:
Zo naar het gemeentehuis. De politiek roept weer eens
.
Echt lachwekkendquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:00 schreef CindieY het volgende:
Hebben ze in België nou nog geen kabinet?
*proest*quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Joe ken teek uh hors toe de wotter but joe kent meek it trink de wotter!
quote:
Gisteren wel, dacht ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef Bol_Wan het volgende:
Zou Gerry er in staan, of zit dat er niet in?
Nee, zit er niet in.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef Bol_Wan het volgende:
Zou Gerry er in staan, of zit dat er niet in?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef Cee het volgende:
Teringtyfushoerenbaggerzoutelozeantichristkutplaat.![]()
![]()
NEE, NIET DIT. NIET. DOE HET NIET. NEE.
Jeuk. Jeuk aan ALLES.
Ik druk me zacht uit.
Je kan ook overdrijven he.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Cee het volgende:
Echt. Jeuk aan alles. Zelfs aan m'n leuter. Ik heb niet eens een leuter.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Cee het volgende:
Echt. Jeuk aan alles. Zelfs aan m'n leuter. Ik heb niet eens een leuter.
Omdat het kan!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom moet ie er dan overheen janken?
Dat idd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom moet ie er dan overheen janken?
Jamaar zometeen Hello.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Pino112 het volgende:
Cee, er bestaan ook nog andere zenders naast 3FM
Take it easy, take Sisiquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik word gewoon kwaad bij het horen van dit gezwel. Ik kan het niet verklaren.
In dat geval kan je ook muten, je ziet hier snel genoeg wanneer Hello er op komtquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Jamaar zometeen Hello.En ik moet toch zo weer weg.
Helloquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan ook het alfabet boeren terwijl ik Bohemian Rhapsody draai maar dat rechtvaardigt niets!quote:
Bass, heet dat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:21 schreef CindieY het volgende:
Overigens, je moet met oordopjes/koptelefoon luisteren of je geluid heul hard, maar die 'stiltes' zijn niet echt stiltes. Er zit een soort toon achter ofzo.
Hoe kom je daar ineens bij?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:21 schreef alors het volgende:
Anthony and the Johnsons vind ik wel zoo kut dan weer he
Ik draai al de hele dag foo Fighters & Queens of the Stone Age & Them Crooked Vulturesquote:
Lekker gevarieerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik draai al de hele dag foo Fighters & Queens of the Stone Age & Them Crooked Vultures
http://www.last.fm/user/MCDagoduck
WaterstadFM of CirtyFM kan ik aanbevelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat James Blake MH wordt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef Allrounder het volgende:
Morgen nog en dan zijn we voorlopig even af van #HELLO.
Zekerquote:
ah, nou.. Die zingt toch iets hoger, maar de vergelijking is wel te begrijpen. Anthony trek ik ook alleen als ik in een melancholische stemming ben, moet ik zeggenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Daar werd dat nummer van James Blake mee vergeleken.
Welke?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Iemand zin om een chickflick met mij te kijken?
Tuurlijk, ik heb Die Hard nog liggenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Iemand zin om een chickflick met mij te kijken?
Nee joh, al te laat (hoewel het blijft 3fmquote:
Ik heb Serendipity nog liggen.quote:
Alsjeblieft nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrees het ook. Hoop Bruno Mars
.
Dat hoop ik ook ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik denk eigenlijk dat De Staat deze (of volgende) week MH wordt
Golden Days mag het wel worden hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef alors het volgende:
Ik vrees voor Krystl (echt vreselijk vind ik dat) maar Giel is nog niet terug, dus het zou mee kunnen vallen.
Dat ene nummer van vanmorgen vind ik ook fijn, van Kidda
Nee niet dat gezwel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrees het ook. Hoop Bruno Mars
.
Wie was trouwens die geniale band die vanochtend Rolling in the Deep vakkundig verkrachtte?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef alors het volgende:
Ik vrees voor Krystl (echt vreselijk vind ik dat) maar Giel is nog niet terug, dus het zou mee kunnen vallen.
Dat ene nummer van vanmorgen vind ik ook fijn, van Kidda
Neon Trees - Animal nu @ 3. Vind ik anders ook een behoorlijk stuiterplaat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:28 schreef CindieY het volgende:
Nou, ik knal toch echt even zelf wat stuitermuziek aan om te gaan afwassen.
Wehehe dat was wel episch jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie was trouwens die geniale band die vanochtend Rolling in the Deep vakkundig verkrachtte?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef Cee het volgende:
Ohhh vet, Ray Cokes bij Eurosonic Noorderslag lees ik net.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie was trouwens die geniale band die vanochtend Rolling in the Deep vakkundig verkrachtte?
Mij doet het niet zoveel, maar ik vind het wel zo'n plaat waar alles djs lyrisch over gaan zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:31 schreef Bol_Wan het volgende:
Wauw. Wat is dit tof, deze had ik nog niet eens gehoordLijkt een beetje op 2DCC
OMG dat zou geweldig zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ray Cokes
![]()
Komt Rob the Cameraman ook?
Nu ben ik dus officieel stikjaloers.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
OMG dat zou geweldig zijn.Naughty Nympho Nina.
ik heb foto's met handtekeningen van die hele Most Wanted mensen, ik koester ze.![]()
Het is wel wat vrolijkheid op die radio, en in die winter is dat niet misquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Mij doet het niet zoveel, maar ik vind het wel zo'n plaat waar alles djs lyrisch over gaan zijn
Mijn doel, zo vroeg al bereikt dit jaar!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nu ben ik dus officieel stikjaloers.
Wees blij dat je Courtney niet hebt, het valt allemaal wel meequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb ik niet eens. Mijn leven is kut.
Ik houd wel van de junklook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Wees blij dat je Courtney niet hebt, het valt allemaal wel mee
Oke. Wel mooie foto's op je Flickr-accountquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
Junklookquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik houd wel van de junklook.
Thanks mate!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke. Wel mooie foto's op je Flickr-account
Mja. Ik wil even iets hebben om naar uit te kijken zoals Basement Jaxx + Metropool orkestquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Junklook![]()
Dan ga je der versieren, heb je ook weer een nieuw doel in je leven
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:38 schreef alors het volgende:
omg, mensen:
Over 1 dag: Tjitse Leemhuis (producer Ekstra Weekend) wordt 27 (1984-01-07)
Tjibbe was toch ook jarig?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:38 schreef alors het volgende:
omg, mensen:
Over 1 dag: Tjitse Leemhuis (producer Ekstra Weekend) wordt 27 (1984-01-07)
Wat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:40 schreef Bol_Wan het volgende:
Dit is wel heel erg grappig als je het net over Kurt Cobain hebt
Het draaiende nummer: Gwen Stefani: Let me Blow Ya Mindquote:
Je hebt toch nog LL-kaartjesquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik houd van complimentjes krijgen over m'n flickr.
[..]
Mja. Ik wil even iets hebben om naar uit te kijken zoals Basement Jaxx + Metropool orkestMaar niemand reageeerrrrrrrrrrt
ja d at is over 8 maandenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Het draaiende nummer: Gwen Stefani: Let me Blow Ya Mind![]()
[..]
Je hebt toch nog LL-kaartjes![]()
Flink wat tijd er naar uit te kijken dusquote:
Voordat ik überhaupt aan LL kan denken heb ik zelfmoord gepleegd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Flink wat tijd er naar uit te kijken dus
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Voordat ik überhaupt aan LL kan denken heb ik zelfmoord gepleegd.
Ja, maak het nog even erger... Als je zo doorgaat praat ik niet meer met je!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn doel, zo vroeg al bereikt dit jaar!
ik heb in Club Bed gezeten en sta 2x op de foto met Ray Cokes. Ray Cokes was in real life net zo'n geweldige baas als op tv.
Oei. Dan regel maar snel iets andersquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Voordat ik überhaupt aan LL kan denken heb ik zelfmoord gepleegd.
Ja, of Noorderslag natuurlijk, heb je ook meteen de Nederlandse talentenpool te pakkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Zouden ze een Eurosonic artiest als Megahit hebben gekozen? Dan maakt James Blake of Agnes Obel (jaaa!) zeker kans.
ja ik hoop het!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Oei. Dan regel maar snel iets anders
Jupquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja, of Noorderslag natuurlijk, heb je ook meteen de Nederlandse talentenpool te pakken
weheh ik denk dat je de enige bent.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Oe, dit vind ook zo'n heerlijk nummer!
Cee Lo Green is een held
Maakt mij wat uit, ik vind die hele cd fantastischquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
weheh ik denk dat je de enige bent.
Liever in Gnarls Barkleyquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wil niet beweren dat Cee Lo Green een held is, maar ik vind dit ook een lekker nummerquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dies ook tof ja. Ooit de film Bright Lights, Bigger City gezien? dies ook topquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:57 schreef Sersjee het volgende:
Haalt het niet bij Bright lights bigger city, maar wel geinig.
Is al een oude cover hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Baker Street Cover
indrukwekkende ode dit. Foo Fighters
m iiieeejjquote:
Hoi hoi.quote:
Hij is anders wel gewoon radio komen maken, kun je ook niet van alle mannen zeggen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef miieejj het volgende:
iemand de tweet van ekdom gelezen..
hij is ziek ofzoiets..
waarom zijn mannen toch altijd zo zielig als ze wat ziek zijn..
mij hoor je toch ook nie klagen
Niet alle mannenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef miieejj het volgende:
hij is ziek ofzoiets..
ja, dat vond ik wel stoerquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij is anders wel gewoon radio komen maken, kun je ook niet van alle mannen zeggen.
Ik ben oko ziekig en ik word er gestoord van. Ik wil echt even wat leuks doen en zit al de hele dag te SOG'en terwijl ik nota bene eerder weg ben gegaan van school om mechanica te leren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef miieejj het volgende:
hij is ziek ofzoiets..
sog's ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben oko ziekig en ik word er gestoord van. Ik wil echt even wat leuks doen en zit al de hele dag te SOG'en terwijl ik nota bene eerder weg ben gegaan van school om mechanica te leren.
Hij klaagt wel dat ie ziek is en dat ie naar bed wil, maar hij is een baas en gaat gewoon aan het werk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef miieejj het volgende:
hij is ziek ofzoiets..
Ik ben echt een gigantische drama queen als ik ziek ben.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben echt een gigantische drama queen als ik ziek ben.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben echt een gigantische drama queen als ik ziek ben.
Gooi er dan nog een pakje bijquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik ging heel leuk chocolademelk maken met van die pakjesdingen maar ik heb het verpest door er te veel water bij te gooienEn nu ben ik zielig.
Chocolademelk met water? Koop gewoon cacaoquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik ging heel leuk chocolademelk maken met van die pakjesdingen maar ik heb het verpest door er te veel water bij te gooienEn nu ben ik zielig.
Ja dat kan niet want ik had twee verschillende proefdingen gekregen, maar elk maar één pakje dus. En caramel met hazelnoot lijkt me nou niet de ideale combi.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gooi er dan nog een pakje bij
Senseo Chocomel-padsquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Chocolademelk met water? Koop gewoon cacao
Als ik verkouden ben grijp ik dat aan om thuis te blijven, maar ja ik werk ook niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef miieejj het volgende:
[..]
..
ik ben de hele week al goed verkouden en hoestbuien enzo.. ik ben ook gewoon gaan werken
Ja heb ik maar zie hierboven + heb geen melk. En ik wilde naar de supermarkt maar het reeeeegent.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan primaquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat kan niet want ik had twee verschillende proefdingen gekregen, maar elk maar één pakje dus. En caramel met hazelnoot lijkt me nou niet de ideale combi.
Cacao ranzig spul is dat, smaakt amper als chocomel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
d'r is een collaga naar huis gegaan.. maar hij is een mannelijke collega.. en die doet snel zielig als ie iets voeltquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik verkouden ben grijp ik dat aan om thuis te blijven, maar ja ik werk ook niet.
Die zijn kut dan moet je zo'n diepere padhouder hebben en die heb ik niet meer.quote:
quote:
Nee man, lekker juist. Heb je iig niet die troep aan de onderkant van je bekerquote:
heb ik ooknietquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Cacao ranzig spul is dat, smaakt amper als chocomel.
Beter roeren, mannetje!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
[..]
Nee man, lekker juist. Heb je iig niet die troep aan de onderkant van je beker
Das wel oplichterij jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Die zijn kut dan moet je zo'n diepere padhouder hebben en die heb ik niet meer.
Je weet gewoon niet meer wat echte chocolademelk isquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Cacao ranzig spul is dat, smaakt amper als chocomel.
Wat een kutlevenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
heb ik ookniet
[..]![]()
Twee scheppen cacao en geen suiker
Houd flauwe opmerking maar voor zichquote:
Nee ik ben chocomel en dat spul met dat konijn op de verpakking gewend. Op mijn twaalfde kocht mijn moeder een pak cacao, dat nooit meer,quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je weet gewoon niet meer wat echte chocolademelk is
Zo had ik 't vanmiddag nog zelfgemaakte aardappelpuree versus instantspul. Ik heb dat laatste één keer gehad en noooooooit weer. Wat een smakeloze bedoening is dat.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ben chocomel en dat spul met dat konijn op de verpakking gewend. Op mijn twaalfde kocht mijn moeder een pak cacao, dat nooit meer,
Is dat zo belangrijk dan? Die vijf minuten zijn toch niet zo erg om te missen lijkt me.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:13 schreef miieejj het volgende:
komt wie is de mol om 20.25 of 20.30 ?
De eerste 5 minuten van dit seizoen! Natuurlijk is dat wel erg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Is dat zo belangrijk dan? Die vijf minuten zijn toch niet zo erg om te missen lijkt me.
ik had een keer bij de v&d.. waar je ook kan eten en drinken.. witte chocolademelk gehad..quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ben chocomel en dat spul met dat konijn op de verpakking gewend. Op mijn twaalfde kocht mijn moeder een pak cacao, dat nooit meer,
Nee slechts jongere generatie.quote:
dat bedoel ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
De eerste 5 minuten van dit seizoen! Natuurlijk is dat wel erg.
Daar heb ik ook nog een proefding van.quote:
Bij de Kaldi is die wel echt SUPERlekker. Vind de chocolademelk van de V&D sowieso niet lekker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:15 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik had een keer bij de v&d.. waar je ook kan eten en drinken.. witte chocolademelk gehad..
niet te drinken
TVGids.nl zegt 20:30.quote:
dit.quote:
16 nou ja over een paar dagen 17.quote:
bij de Hema krijg je altijd een grote mok .. en daar zit echt lekkere warme chocolamelk met slagroom erinquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij de Kaldi is die wel echt SUPERlekker. Vind de chocolademelk van de V&D sowieso niet lekker.
echt nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog een proefding van.En ik heb nog cappuccinopsul van de aldi maar die is fucking ranzig. Wil je het hebben?
kan .. gaat nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is ook mogelijk om de tv gewoon om 20:25 aan te zetten zodat je iig op tijd bent.
Kaldi is sowieso een supertentquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij de Kaldi is die wel echt SUPERlekker. Vind de chocolademelk van de V&D sowieso niet lekker.
Want?quote:
En vijf minuten later niet?quote:
Dat loopt altijd uit dus dan is ze sowieso te laat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zal wel iemand daar in huis GTST aan het kijken zijn...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zal wel iemand daar in huis GTST aan het kijken zijn...
quote:
Wisseling van de wacht?quote:
harstikke spannend wat er nu in gtst gebeurtquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat loopt altijd uit dus dan is ze sowieso te laat.
Hoi!quote:
Waarom neem je het niet op en ga je dat gewoon kijken als GTST af is? Kan je de eerste reclame ook nog eens doorspoelen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
harstikke spannend wat er nu in gtst gebeurt
Succes! Ik hoop dat het je luktquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:22 schreef miieejj het volgende:
ik ga ook.. proberen om 1 tv in de macht te krijgen
Miejj kijkt volgens mij geen GTST, maar iemand anders in dat huis. En WIDM kent geen reclame, publieke omroep hèquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Waarom neem je het niet op en ga je dat gewoon kijken als GTST af is? Kan je de eerste reclame ook nog eens doorspoelen.
Ik kijk nooit GTST, ik keek vroeger altijd naar ONM.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
harstikke spannend wat er nu in gtst gebeurt
Goudkust manquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk nooit GTST, ik keek vroeger altijd naar ONM.
Ja kan ze het toch alsnog opnemenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Miejj kijkt volgens mij geen GTST, maar iemand anders in dat huis. En WIDM kent geen reclame, publieke omroep hè
Ik een keer 10 minuten maar ik vond het kut.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering van WIDM gezien. Denk ook niet dat dat op korte termijn gaat veranderen.
Ik dus ook niet. Maar ga zo toch even kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering van WIDM gezien. Denk ook niet dat dat op korte termijn gaat veranderen.
Je gaat hooked zijn!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:25 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Maar ga zo toch even kijken![]()
Kijken of het echt zo leuk is als men beweerd.
Ik vind het niet eens leuk, al die opdrachten enzo het gaat mij er puur om wie de mol is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:25 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Maar ga zo toch even kijken![]()
Kijken of het echt zo leuk is als men beweerd.
Vandaar de naam waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens leuk, al die opdrachten enzo het gaat mij er puur om wie de mol is.
Ja maar de meeste mensen kijken omdat ze het zo leuk vinden om er zelf achter te komen wie die mol nou is, ik heb dat niet ik wil gewoon puur weten wie het is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vandaar de naam waarschijnlijk.
Tof nummer dit trouwens.
Grapje zeker?quote:
Nee.quote:
Dat is al lang bekend!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar de meeste mensen kijken omdat ze het zo leuk vinden om er zelf achter te komen wie die mol nou is, ik heb dat niet ik wil gewoon puur weten wie het is.
Does niet zo gemeen, ze heeft al zelfmoordneigingenquote:
Nederland 1.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
NOu, zeg het dan toch maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |