Gisteren wel, dacht ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef Bol_Wan het volgende:
Zou Gerry er in staan, of zit dat er niet in?
Nee, zit er niet in.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef Bol_Wan het volgende:
Zou Gerry er in staan, of zit dat er niet in?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef Cee het volgende:
Teringtyfushoerenbaggerzoutelozeantichristkutplaat.![]()
![]()
NEE, NIET DIT. NIET. DOE HET NIET. NEE.
Jeuk. Jeuk aan ALLES.
Ik druk me zacht uit.
Je kan ook overdrijven he.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Cee het volgende:
Echt. Jeuk aan alles. Zelfs aan m'n leuter. Ik heb niet eens een leuter.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Cee het volgende:
Echt. Jeuk aan alles. Zelfs aan m'n leuter. Ik heb niet eens een leuter.
Omdat het kan!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom moet ie er dan overheen janken?
Dat idd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom moet ie er dan overheen janken?
Jamaar zometeen Hello.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Pino112 het volgende:
Cee, er bestaan ook nog andere zenders naast 3FM
Take it easy, take Sisiquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik word gewoon kwaad bij het horen van dit gezwel. Ik kan het niet verklaren.
In dat geval kan je ook muten, je ziet hier snel genoeg wanneer Hello er op komtquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Jamaar zometeen Hello.En ik moet toch zo weer weg.
Helloquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan ook het alfabet boeren terwijl ik Bohemian Rhapsody draai maar dat rechtvaardigt niets!quote:
Bass, heet dat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:21 schreef CindieY het volgende:
Overigens, je moet met oordopjes/koptelefoon luisteren of je geluid heul hard, maar die 'stiltes' zijn niet echt stiltes. Er zit een soort toon achter ofzo.
Hoe kom je daar ineens bij?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:21 schreef alors het volgende:
Anthony and the Johnsons vind ik wel zoo kut dan weer he
Ik draai al de hele dag foo Fighters & Queens of the Stone Age & Them Crooked Vulturesquote:
Lekker gevarieerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik draai al de hele dag foo Fighters & Queens of the Stone Age & Them Crooked Vultures
http://www.last.fm/user/MCDagoduck
WaterstadFM of CirtyFM kan ik aanbevelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |