quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie was trouwens die geniale band die vanochtend Rolling in the Deep vakkundig verkrachtte?
Mij doet het niet zoveel, maar ik vind het wel zo'n plaat waar alles djs lyrisch over gaan zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:31 schreef Bol_Wan het volgende:
Wauw. Wat is dit tof, deze had ik nog niet eens gehoordLijkt een beetje op 2DCC
OMG dat zou geweldig zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ray Cokes
![]()
Komt Rob the Cameraman ook?
Nu ben ik dus officieel stikjaloers.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
OMG dat zou geweldig zijn.Naughty Nympho Nina.
ik heb foto's met handtekeningen van die hele Most Wanted mensen, ik koester ze.![]()
Het is wel wat vrolijkheid op die radio, en in die winter is dat niet misquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Mij doet het niet zoveel, maar ik vind het wel zo'n plaat waar alles djs lyrisch over gaan zijn
Mijn doel, zo vroeg al bereikt dit jaar!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nu ben ik dus officieel stikjaloers.
Wees blij dat je Courtney niet hebt, het valt allemaal wel meequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb ik niet eens. Mijn leven is kut.
Ik houd wel van de junklook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Wees blij dat je Courtney niet hebt, het valt allemaal wel mee
Oke. Wel mooie foto's op je Flickr-accountquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
Junklookquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik houd wel van de junklook.
Thanks mate!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke. Wel mooie foto's op je Flickr-account
Mja. Ik wil even iets hebben om naar uit te kijken zoals Basement Jaxx + Metropool orkestquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Junklook![]()
Dan ga je der versieren, heb je ook weer een nieuw doel in je leven
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:38 schreef alors het volgende:
omg, mensen:
Over 1 dag: Tjitse Leemhuis (producer Ekstra Weekend) wordt 27 (1984-01-07)
Tjibbe was toch ook jarig?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:38 schreef alors het volgende:
omg, mensen:
Over 1 dag: Tjitse Leemhuis (producer Ekstra Weekend) wordt 27 (1984-01-07)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |