Kaldi is sowieso een supertentquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij de Kaldi is die wel echt SUPERlekker. Vind de chocolademelk van de V&D sowieso niet lekker.
Want?quote:
En vijf minuten later niet?quote:
Dat loopt altijd uit dus dan is ze sowieso te laat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zal wel iemand daar in huis GTST aan het kijken zijn...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zal wel iemand daar in huis GTST aan het kijken zijn...
quote:
Wisseling van de wacht?quote:
harstikke spannend wat er nu in gtst gebeurtquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat loopt altijd uit dus dan is ze sowieso te laat.
Hoi!quote:
Waarom neem je het niet op en ga je dat gewoon kijken als GTST af is? Kan je de eerste reclame ook nog eens doorspoelen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
harstikke spannend wat er nu in gtst gebeurt
Succes! Ik hoop dat het je luktquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:22 schreef miieejj het volgende:
ik ga ook.. proberen om 1 tv in de macht te krijgen
Miejj kijkt volgens mij geen GTST, maar iemand anders in dat huis. En WIDM kent geen reclame, publieke omroep hèquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Waarom neem je het niet op en ga je dat gewoon kijken als GTST af is? Kan je de eerste reclame ook nog eens doorspoelen.
Ik kijk nooit GTST, ik keek vroeger altijd naar ONM.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
harstikke spannend wat er nu in gtst gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |