Houd flauwe opmerking maar voor zichquote:
Nee ik ben chocomel en dat spul met dat konijn op de verpakking gewend. Op mijn twaalfde kocht mijn moeder een pak cacao, dat nooit meer,quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je weet gewoon niet meer wat echte chocolademelk is
Zo had ik 't vanmiddag nog zelfgemaakte aardappelpuree versus instantspul. Ik heb dat laatste één keer gehad en noooooooit weer. Wat een smakeloze bedoening is dat.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ben chocomel en dat spul met dat konijn op de verpakking gewend. Op mijn twaalfde kocht mijn moeder een pak cacao, dat nooit meer,
Is dat zo belangrijk dan? Die vijf minuten zijn toch niet zo erg om te missen lijkt me.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:13 schreef miieejj het volgende:
komt wie is de mol om 20.25 of 20.30 ?
De eerste 5 minuten van dit seizoen! Natuurlijk is dat wel erg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Is dat zo belangrijk dan? Die vijf minuten zijn toch niet zo erg om te missen lijkt me.
ik had een keer bij de v&d.. waar je ook kan eten en drinken.. witte chocolademelk gehad..quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ben chocomel en dat spul met dat konijn op de verpakking gewend. Op mijn twaalfde kocht mijn moeder een pak cacao, dat nooit meer,
Nee slechts jongere generatie.quote:
dat bedoel ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
De eerste 5 minuten van dit seizoen! Natuurlijk is dat wel erg.
Daar heb ik ook nog een proefding van.quote:
Bij de Kaldi is die wel echt SUPERlekker. Vind de chocolademelk van de V&D sowieso niet lekker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:15 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik had een keer bij de v&d.. waar je ook kan eten en drinken.. witte chocolademelk gehad..
niet te drinken
TVGids.nl zegt 20:30.quote:
dit.quote:
16 nou ja over een paar dagen 17.quote:
bij de Hema krijg je altijd een grote mok .. en daar zit echt lekkere warme chocolamelk met slagroom erinquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij de Kaldi is die wel echt SUPERlekker. Vind de chocolademelk van de V&D sowieso niet lekker.
echt nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog een proefding van.En ik heb nog cappuccinopsul van de aldi maar die is fucking ranzig. Wil je het hebben?
kan .. gaat nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is ook mogelijk om de tv gewoon om 20:25 aan te zetten zodat je iig op tijd bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |