Wat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:40 schreef Bol_Wan het volgende:
Dit is wel heel erg grappig als je het net over Kurt Cobain hebt
Het draaiende nummer: Gwen Stefani: Let me Blow Ya Mindquote:
Je hebt toch nog LL-kaartjesquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik houd van complimentjes krijgen over m'n flickr.
[..]
Mja. Ik wil even iets hebben om naar uit te kijken zoals Basement Jaxx + Metropool orkestMaar niemand reageeerrrrrrrrrrt
ja d at is over 8 maandenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Het draaiende nummer: Gwen Stefani: Let me Blow Ya Mind![]()
[..]
Je hebt toch nog LL-kaartjes![]()
Flink wat tijd er naar uit te kijken dusquote:
Voordat ik überhaupt aan LL kan denken heb ik zelfmoord gepleegd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Flink wat tijd er naar uit te kijken dus
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Voordat ik überhaupt aan LL kan denken heb ik zelfmoord gepleegd.
Ja, maak het nog even erger... Als je zo doorgaat praat ik niet meer met je!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn doel, zo vroeg al bereikt dit jaar!
ik heb in Club Bed gezeten en sta 2x op de foto met Ray Cokes. Ray Cokes was in real life net zo'n geweldige baas als op tv.
Oei. Dan regel maar snel iets andersquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Voordat ik überhaupt aan LL kan denken heb ik zelfmoord gepleegd.
Ja, of Noorderslag natuurlijk, heb je ook meteen de Nederlandse talentenpool te pakkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Zouden ze een Eurosonic artiest als Megahit hebben gekozen? Dan maakt James Blake of Agnes Obel (jaaa!) zeker kans.
ja ik hoop het!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Oei. Dan regel maar snel iets anders
Jupquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja, of Noorderslag natuurlijk, heb je ook meteen de Nederlandse talentenpool te pakken
weheh ik denk dat je de enige bent.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Oe, dit vind ook zo'n heerlijk nummer!
Cee Lo Green is een held
Maakt mij wat uit, ik vind die hele cd fantastischquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
weheh ik denk dat je de enige bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |