Goudkust manquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk nooit GTST, ik keek vroeger altijd naar ONM.
Ja kan ze het toch alsnog opnemenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Miejj kijkt volgens mij geen GTST, maar iemand anders in dat huis. En WIDM kent geen reclame, publieke omroep hè
Ik een keer 10 minuten maar ik vond het kut.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering van WIDM gezien. Denk ook niet dat dat op korte termijn gaat veranderen.
Ik dus ook niet. Maar ga zo toch even kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering van WIDM gezien. Denk ook niet dat dat op korte termijn gaat veranderen.
Je gaat hooked zijn!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:25 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Maar ga zo toch even kijken![]()
Kijken of het echt zo leuk is als men beweerd.
Ik vind het niet eens leuk, al die opdrachten enzo het gaat mij er puur om wie de mol is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:25 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Maar ga zo toch even kijken![]()
Kijken of het echt zo leuk is als men beweerd.
Vandaar de naam waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens leuk, al die opdrachten enzo het gaat mij er puur om wie de mol is.
Ja maar de meeste mensen kijken omdat ze het zo leuk vinden om er zelf achter te komen wie die mol nou is, ik heb dat niet ik wil gewoon puur weten wie het is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vandaar de naam waarschijnlijk.
Tof nummer dit trouwens.
Grapje zeker?quote:
Nee.quote:
Dat is al lang bekend!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar de meeste mensen kijken omdat ze het zo leuk vinden om er zelf achter te komen wie die mol nou is, ik heb dat niet ik wil gewoon puur weten wie het is.
Does niet zo gemeen, ze heeft al zelfmoordneigingenquote:
Nederland 1.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
NOu, zeg het dan toch maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |