Liever in Gnarls Barkleyquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
weheh ik denk dat je de enige bent.
Ik wil niet beweren dat Cee Lo Green een held is, maar ik vind dit ook een lekker nummerquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
weheh ik denk dat je de enige bent.
Dies ook tof ja. Ooit de film Bright Lights, Bigger City gezien? dies ook topquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:57 schreef Sersjee het volgende:
Haalt het niet bij Bright lights bigger city, maar wel geinig.
Is al een oude cover hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Baker Street Cover
indrukwekkende ode dit. Foo Fighters
m iiieeejjquote:
Hoi hoi.quote:
Hij is anders wel gewoon radio komen maken, kun je ook niet van alle mannen zeggen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef miieejj het volgende:
iemand de tweet van ekdom gelezen..
hij is ziek ofzoiets..
waarom zijn mannen toch altijd zo zielig als ze wat ziek zijn..
mij hoor je toch ook nie klagen
Niet alle mannenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef miieejj het volgende:
hij is ziek ofzoiets..
ja, dat vond ik wel stoerquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij is anders wel gewoon radio komen maken, kun je ook niet van alle mannen zeggen.
Ik ben oko ziekig en ik word er gestoord van. Ik wil echt even wat leuks doen en zit al de hele dag te SOG'en terwijl ik nota bene eerder weg ben gegaan van school om mechanica te leren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef miieejj het volgende:
hij is ziek ofzoiets..
sog's ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben oko ziekig en ik word er gestoord van. Ik wil echt even wat leuks doen en zit al de hele dag te SOG'en terwijl ik nota bene eerder weg ben gegaan van school om mechanica te leren.
Hij klaagt wel dat ie ziek is en dat ie naar bed wil, maar hij is een baas en gaat gewoon aan het werk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef miieejj het volgende:
hij is ziek ofzoiets..
Ik ben echt een gigantische drama queen als ik ziek ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |