abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:31:13 #1
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90936980

Algemene informatie
Call of Duty: Black Ops is het zevende deel in de bekende Call of Duty-franchise. Het spel verschijnt op 9 november 2010 in Europa voor de Xbox 360, Playstation 3 en de PC en is in opdracht van Activision ontwikkeld door Treyarch, dat eerder Call of Duty: World at War ontwikkelde. De game verschijnt later ook op de Nintendo Wii en de Nintendo DS.

Singleplayer
Korte informatie over de hoofdpersonages en enkele locaties
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.

Gamemodes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wapens
SPOILER
Perks
SPOILER
Maps
SPOILER
Killstreak rewards
SPOILER
Unlockables
SPOILER
Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
pi_90937199
Ben het er overigens wel mee eens dat de choppers veel te makkelijk neer te halen zijn. De strela heeft 3 raketten en met 2 raketten heb je de choppers al neer. Dat is wel wat gay.
pi_90937218
Er is wel degelijk een TT :{
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:42:10 #4
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_90937543
Gisteren al niet online geweest en hoe ik me nu voel vanavond ook niet, sorry guys :{
pi_90937617
quote:
99s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:35 schreef Parvus het volgende:
Ben het er overigens wel mee eens dat de choppers veel te makkelijk neer te halen zijn. De strela heeft 3 raketten en met 2 raketten heb je de choppers al neer. Dat is wel wat gay.
Jij weet hoe het zit.
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:44:02 #6
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_90937632
Tevens (om de discussie maar weer nieuw leven in te blazen) merk ik dat het vaak door mijn team gewaardeerd wordt als ik de choppers uit de lucht haal. Vind het prachtig om de 1e raket al af te voeren voordat de chopper het veld binnen gevlogen is :9

Ik begrijp er ook geen reet van dat niemand de counter-planes eruit haalt.
pi_90937669
Ik kan er nog steeds niet over uit dat je meteen dat novagas gaat inademen als je er in staat. Het gas is groen. Je ziet het gas. Je neemt meteen een diepe teug van het gas zodra je er ook maar een beetje in staat.
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:47:01 #8
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_90937774
Ik irriteer me persoonlijk veel meer aan die teringautotjes die elke kutnoob met hardline 3x per potje heeft.

Die streak hadden ze hoger moeten zetten.
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:47:09 #9
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90937783
quote:
99s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:35 schreef Michhas het volgende:
Er is wel degelijk een TT :{
ja, begrijp je hem? hilarisch toch? :')___!!!!!1!!EINZ!!
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:48:01 #10
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90937827
net tvtje op mijn kamer aangesloten dus over 3 weken als de tentamens voorbij zijn xbox naar delft verhuizen _O_
pi_90938407
quote:
8s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik irriteer me persoonlijk veel meer aan die teringautotjes die elke kutnoob met hardline 3x per potje heeft.

Die streak hadden ze hoger moeten zetten.
Spelers die die RC-XD hebben zijn soberzo noobs. :')
Je mag blij zijn als je er 2 kan killen, en in de tijd dat je rond rijdt kon je er ook wel 1 killen met je primary.
Met UAV kan je gelijk doorspelen, help je je team, en kan je makkelijker 2 kills me halen dan die auto!
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:03:13 #12
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_90938617
quote:
99s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Met UAV kan je gelijk doorspelen, help je je team, en kan je makkelijker 2 kills me halen dan die auto!
Dat dus.
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:05:39 #13
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_90938740
Die RC-XD rijdt ook gewoonweg niet lekker, je knalt over elk klein hobbeltje heen en tolt 360's als een malle :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_90938894
Hij blijft ook aan muren plakken als je er ook maar iets tegen aan komt. En hij kan wel de stijlste trappen oprijden :')
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:15:44 #15
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90939269
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:08 schreef KoningStoma het volgende:
Hij blijft ook aan muren plakken als je er ook maar iets tegen aan komt. En hij kan wel de stijlste trappen oprijden :')
vooral ook dat ie van die open trappen op kan rijden, zonder verticaal stuk zeg maar :')!
pi_90939315
Man, zijn er hacks voor BO ofzo?
Net een potje domination gedaan, zitten er 3 gasten die die gewoon bijna letterlijk aant vliegen waren, die liepen zo snel , en dan eentje die sprong echt constant en draaide gelek een paardenmolen die alle controle verlore had
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:22:42 #17
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_90939590
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:16 schreef bjorentje het volgende:
Net een potje domination gedaan, zitten er 3 gasten die die gewoon bijna letterlijk aant vliegen waren, die liepen zo snel , en dan eentje die sprong echt constant en draaide gelek een paardenmolen die alle controle verlore had
Ps3 zeker?
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:28:00 #18
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90939845
quote:
6s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:22 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Ps3 zeker?
te makkelijk dit :')
pi_90939860
Ik heb laatste tijd weinig goede verbindingen :S
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_90941196
Hier is dat ook zo. Het zoeken van een game duurt ook veel langer.
pi_90941755
Kan ik op een Samsung LE40C750 een beetje black ops spelen? Iemand die er meer van afweet dan mij?
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:17:13 #22
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90942069
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:09 schreef KneusTeun het volgende:
Kan ik op een Samsung LE40C750 een beetje black ops spelen? Iemand die er meer van afweet dan mij?
je moet hier niks over tv's vragen, je wordt meteen figuurlijk neergeknuppeld
pi_90942360
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:17 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

Misschien dat er hier mensen zijn die het model hebben of kennen. En ik care niet of ze me neerknuppelen.

Techwood was uitverkocht XD
pi_90942372
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:17 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

Alleen jij. :D

@ Kneusteun: Ik heb zelf een Samsung LE40C550 en ik vind m perfect voor gamen.
Hoe ver zit je normaal van je tv af?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_90942400
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:23 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Alleen jij. :D

@ Kneusteun: Ik heb zelf een Samsung LE40C550 en ik vind m perfect voor gamen.
Hoe ver zit je normaal van je tv af?
Ik zit 5 tot 5,5 M van me tv af. Maar ik maak me vooral zorgen om lag.
pi_90942488
Ik zal zo eens een foto van mijn setup maken zeg. Ik voel me altijd alsof ik 6 jaar achterloop qua tv/headset etc. met jullie :')
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:27:29 #27
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90942552
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef Fsmxi het volgende:
Ik zal zo eens een foto van mijn setup maken zeg. Ik voel me altijd alsof ik 6 jaar achterloop qua tv/headset etc. met jullie :')
same here man, maar dat boeit toch niet, wij hebben geen geld, al die ouwe lullen hier blijkbaar al wel :')
pi_90942560
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef Fsmxi het volgende:
pi_90942606
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

same here man, maar dat boeit toch niet, wij hebben geen geld, al die ouwe lullen hier blijkbaar al wel :')
Ouwe lul?!?!?! ik ben 24 lentes jong, nog steeds studerend dus knetter arm.

Edit: die foto _O-
pi_90942607
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:24 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik zit 5 tot 5,5 M van me tv af. Maar ik maak me vooral zorgen om lag.
Ik heb daar nog geen problemen mee gehad. (nog niet)
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:31:10 #31
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90942720
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:28 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ouwe lul?!?!?! ik ben 24 lentes jong, nog steeds studerend dus knetter arm.

Edit: die foto _O-
trololo :')
pi_90942848
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:31 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

trololo :')
:?
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:35:32 #33
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90942953
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:33 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

:?
u bent niet familiair met het fenomeen trollen?

nee maar even serieus, je moet als het goed is die latency gewoon ergens kunnen opzoeken, en het zal als het anders is dan de latency van je huidige tv wel even wennen zijn, maar dit is alleen een probleem als die dus heel veel lager is dan je huidige tv, snapte?
pi_90943005
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:55 schreef KoningStoma het volgende:
Hier is dat ook zo. Het zoeken van een game duurt ook veel langer.
Heeft niets te maken met het zoeken naar potjes, maar wat ook belachelijk is, is dat ze er bij Treyarch voor hebben gekozen om kunstmatige lag toe te voegen aan de game om het verschil tussen de kwaliteit van de verbindingen te verkleinen, zo hoorde ik gisteren. Hoe beter je verbinding, hoe meer kunstmatige lag je dus krijgt. Dus stel dat je ¤50,- per maand betaalt voor je internetabonnement en een goede verbinding zou moeten hebben, dan heb je nog evenveel lag als iemand met internet van de Aldi. Het zou te omzeilen zijn door je downloads tijdens het laden tijdelijk aan te zetten.
pi_90943066
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:35 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

u bent niet familiair met het fenomeen trollen?

nee maar even serieus, je moet als het goed is die latency gewoon ergens kunnen opzoeken, en het zal als het anders is dan de latency van je huidige tv wel even wennen zijn, maar dit is alleen een probleem als die dus heel veel lager is dan je huidige tv, snapte?
Ik ben bekend met trollen, maar ik snap niet waarom je het riep? ik trol niet...

Maar me huidige tv is een loewe crt. Dus eigenlijk is alles al vooruit gang.
Ik speel COD op een tft.
pi_90943107
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:36 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Heeft niets te maken met het zoeken naar potjes, maar wat ook belachelijk is, is dat ze er bij Treyarch voor hebben gekozen om kunstmatige lag toe te voegen aan de game om het verschil tussen de kwaliteit van de verbindingen te verkleinen, zo hoorde ik gisteren. Hoe beter je verbinding, hoe meer kunstmatige lag je dus krijgt. Dus stel dat je ¤50,- per maand betaalt voor je internetabonnement en een goede verbinding zou moeten hebben, dan heb je nog evenveel lag als iemand met internet van de Aldi. Het zou te omzeilen zijn door je downloads tijdens het laden tijdelijk aan te zetten.
Dus eigenlijk een lag switch maken en die tijdens het laden aanzetten? Maar denk je niet dat hij het gemiddelde aanhoud? aangezien bij options je bandwidth staat?
pi_90943153
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:38 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik ben bekend met trollen, maar ik snap niet waarom je het riep? ik trol niet...

Ik speel COD op een tft.
Ik kwam dit net tegen.

The Samsung LE40C750 lags by about 41ms with [Game Mode] enabled, which is enough to cause problems with games requiring lightning-quick reflexes. Slower-paced games were still a lot of fun on this display, but one hit and youre dead online games were more frustrating than they were enjoyable. We really hope that more manufacturers recognise how big an issue input lag is and reduce it for future models, because there are really only two brands who seem to be catering to gamers at the moment.

For those curious, with the [Game mode] turned off (and without any [Motion Plus] processing turned on), the Samsung LE40C750 lagged by about 103ms. Both of these figures reflect 1080p/60hz input to the TV.

We also tried out Wipeout HD in 3D running on the Playstation 3 (with the latest system update), where the 3D effect added a lot of depth to the game. Unfortunately, the game is actually better-looking in 2D, but this wasnt the Samsung LE40C750s fault. In 2D, the game runs at twice the resolution and twice the frame rate (1080p at 60fps), whereas in 3D, this drops to 720p at only 30fps, making the game feel much less fluid and enjoyable. Can the current games consoles even live up to the demands placed on them by 3D rendering requirements? Still, the 3D effect was great, meaning the Samsung LE40C750 was at least pulling its weight.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_90943261
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:40 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Ik kwam dit net tegen.

The Samsung LE40C750 lags by about 41ms with [Game Mode] enabled, which is enough to cause problems with games requiring lightning-quick reflexes. Slower-paced games were still a lot of fun on this display, but one hit and youre dead online games were more frustrating than they were enjoyable. We really hope that more manufacturers recognise how big an issue input lag is and reduce it for future models, because there are really only two brands who seem to be catering to gamers at the moment.

For those curious, with the [Game mode] turned off (and without any [Motion Plus] processing turned on), the Samsung LE40C750 lagged by about 103ms. Both of these figures reflect 1080p/60hz input to the TV.

We also tried out Wipeout HD in 3D running on the Playstation 3 (with the latest system update), where the 3D effect added a lot of depth to the game. Unfortunately, the game is actually better-looking in 2D, but this wasnt the Samsung LE40C750s fault. In 2D, the game runs at twice the resolution and twice the frame rate (1080p at 60fps), whereas in 3D, this drops to 720p at only 30fps, making the game feel much less fluid and enjoyable. Can the current games consoles even live up to the demands placed on them by 3D rendering requirements? Still, the 3D effect was great, meaning the Samsung LE40C750 was at least pulling its weight.

Ja dat las ik dus ook al ergens, maar kan nergens terug halen of die 41ms dan de response tijd is, want dat zou dan wel erg zijn toch? wat is gemiddeld? Ik ben het zoeken naar een TV nu al zat!
pi_90943342
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ja dat las ik dus ook al ergens, maar kan nergens terug halen of die 41ms dan de response tijd is, want dat zou dan wel erg zijn toch? wat is gemiddeld? Ik ben het zoeken naar een TV nu al zat!
Geen flauw idee, dit stond er ook nog bij.
Input lag: 41ms in [Game Mode] compared to lag-free CRT
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_90943409
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:36 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Dat zeg ik al vanaf dag een. Het is zo opvallend in mijn ogen. Ik zeg ook totaal niet dat het iets te maken heeft met het zoeken naar potjes. Ik zeg alleen maar dat ik moeilijk een potje kan vinden.
pi_90943461
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:39 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dus eigenlijk een lag switch maken en die tijdens het laden aanzetten? Maar denk je niet dat hij het gemiddelde aanhoud? aangezien bij options je bandwidth staat?
Dat zou ook kunnen. Je moet dus weten wanneer er gekeken wordt naar de kwaliteit van je verbinding. Ik dacht zelf tijdens het laden (Awaiting connection 1.., enz.).
pi_90943538
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Dat zeg ik al vanaf dag een. Het is zo opvallend in mijn ogen. Ik zeg ook totaal niet dat het iets te maken heeft met het zoeken naar potjes. Ik zeg alleen maar dat ik moeilijk een potje kan vinden.
Dat met die kunstmatige lag stond daar ook helemaal los van :)
pi_90943714
Wat is je punt? 8)7
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:52:59 #44
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90943788
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:38 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik speel COD op een tft.
klopt, ik trollde, over dat ouwe lullen en geld gebeuren ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

41 ms in game mode is erg veel... tel daar ook nog ongeveer 15/20 bij op van je verbinding en daar heb je inderdaad serieus last van bij spellen als COD
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:54:26 #45
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90943873
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Dat zou ook kunnen. Je moet dus weten wanneer er gekeken wordt naar de kwaliteit van je verbinding. Ik dacht zelf tijdens het laden (Awaiting connection 1.., enz.).
klopt, want daarna komt er te staan: synchronizing game settings, lijkt me dat dan je "lag" wordt bepaald
pi_90943944
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:51 schreef KoningStoma het volgende:
Wat is je punt? 8)7
Wat?
pi_90944330
Laat maar. Ik interpreteerde je kromme zin verkeerd :')

Ik weet trouwens niet hoe lang ik dit spel blijf spelen. Het wordt saai en telkens die periodes waarin kogels en mesjes geen flikker doen door een of andere vage vertraging hangen me de strot uit.

Dan zegt die walgelijke community manager van treyarch dat het "tussen onze oren zit". Dan weet je zeker dat ze er niets aan gaan veranderen.

Als ze over 1.5 maand, bij de release van killzone 3, niets aangekaart hebben zeg ik tabee.

[ Bericht 35% gewijzigd door KoningStoma op 06-01-2011 19:50:49 ]
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:53:14 #48
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_90946773
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef KoningStoma het volgende:
Laat maar. Ik interpreteerde je kromme zin verkeerd :')

Ik weet trouwens niet hoe lang ik dit spel blijf spelen. Het wordt saai en telkens die periodes waarin kogels en mesjes geen flikker doen door een of andere vage vertraging hangen me de strot uit.

Dan zegt die walgelijke community manager van treyarch dat het "tussen onze oren zit". Dan weet je zeker dat ze er niets aan gaan veranderen.

Als ze over 1.5 maand, bij de release van killzone 3, niets aangekaart hebben zeg ik tabee.
Goed plan! ^O^
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_90947520
All good things are wild and free.
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:51:27 #51
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90949695
quote:
ik blijf me maar verbazen soms over de domheid van de mensheid -O- :')
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:56:12 #52
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_90949936
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nogmaals als je geen killstreaks wil ga dan MoH of battlefield spelen.
MoH heeft ook killstreaks :9~
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef KoningStoma het volgende:
Dan ga ik wel weer MoH spelen :P

*Rustig wacht op bash
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:03:39 #53
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90950345
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:56 schreef Catkiller het volgende:

[..]

MoH heeft ook killstreaks :9~

[..]

Dan ga ik wel weer MoH spelen :P

*Rustig wacht op bash
ik wilde iets gaan zeggen, maar toen las ik het laatste regeltje :')
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:27:56 #54
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_90959639
quote:
Nou als iemand mijn clan tag [SICK] overneemd dan vraag ik ook zoiets aan hoor.

SPOILER
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:57:49 #56
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90959934
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:50 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

SPOILER
mijn [HENK] willen ze duidelijk allemaal hebben _O_ [RIA] die ik soms ook voer, is ook heel gewild _O_
pi_90960057
Ik vind dat we nu allemaal met [KOD] als clantag moeten gaan spelen. :Y

Trouwens hoe komt die baas aan zo'n geweldige clantag? ik bedoel... je hebt zoveel verschillende letters en dan op een of andere manier weet hij er gewoon zomaar eventjes een K, een O, en een D.. te pakken en ook nog een woord van maken. Echt geniaal. ^O^
pi_90960495
Kanker of duty [KOD] :Y

Treyarch heeft de hit detection in The A-Team gemaakt. Daarom gaat er nooit iemand dood in die serie :Y

[ Bericht 46% gewijzigd door KoningStoma op 07-01-2011 00:56:49 ]
pi_90964385
Ik word helemaal para van mijn ninja pro perk }:| Ik kan niet meer inschatten wat de afstand is van een tegenstander. Ik hoor overal geluiden.

Kan je die shit ook downgraden op een of andere manier?
Ik zal vast weer moeten prestigen voordat het weg is :D

[ Bericht 2% gewijzigd door zoz op 07-01-2011 07:54:41 ]
  vrijdag 7 januari 2011 @ 07:43:56 #60
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_90964416
Gisteravond toch gespeeld, Panzerkneche moest Ninja-pro dus Demolition.

- Nova gas
- Motion sensor
- Ghost Pro
- Warlord Pro
- Ak47u

_O_
pi_90964485
foutje
pi_90964645
[#37] CoD: Black Ops [X360/PS3]: deze keer zonder PierreTT

;(
pi_90964679
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 08:14 schreef Parvus het volgende:

;(
NOOOOOOOEEEEESSS :'( _!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 09:51:59 #64
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_90966260
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:16 schreef bjorentje het volgende:
Dit zag ik gisteren ook. Iemand in Jungle die hele tijd alleen maar met knife speelde score had van 11-18 ofso maar wel verticale muren op rende ? :o

EDIT:
Is er trouwens nog iemand die bij mijn clan wil? zet dan [KOD] voor je naam.

[ Bericht 5% gewijzigd door 2NutZ op 07-01-2011 10:15:40 ]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:48:26 #65
239294 PierreTT
pi_90970020
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 08:14 schreef Parvus het volgende:

;(
Niet, hoax, ik ben erbij!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:49:36 #66
239294 PierreTT
pi_90970071
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:57 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

mijn [HENK] willen ze duidelijk allemaal hebben _O_ [RIA] die ik soms ook voer, is ook heel gewild _O_
[THEA], mijn favo tag!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:50:10 #67
239294 PierreTT
pi_90970114
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:50 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

SPOILER
Doe maar, ik heb hem ook :')
pi_90970139
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit zag ik gisteren ook. Iemand in Jungle die hele tijd alleen maar met knife speelde score had van 11-18 ofso maar wel verticale muren op rende ? :o

EDIT:
Is er trouwens nog iemand die bij mijn clan wil? zet dan [KOD] voor je naam.
Verticale muren :D
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:02:16 #69
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90970643
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:10 schreef KoningStoma het volgende:

Treyarch heeft de hit detection in The A-Team gemaakt. Daarom gaat er nooit iemand dood in die serie :Y
:') :D!

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:49 schreef PierreTT het volgende:

[..]

[THEA], mijn favo tag!
prachtig inderdaad, zeer geslaagd _O_
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:25:41 #70
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90971520
vanavond nog mensen erbij? ik ga lekker een avondje knallen
pi_90972150
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef vulva-kobold. het volgende:
vanavond nog mensen erbij? ik ga lekker een avondje knallen
:N want Bleach :*
pi_90972484
Ik ook pas morgenavond weer. Ga vanavond beetje kontneuken hier en daar.
pi_90972500
Wat een ******
Gaat ie zitte zagen over mense die dezelfde clan tag hebben, heeft die die letters gekocht ofzo? :D
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:08:44 #74
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90973182
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:43 schreef Michhas het volgende:

[..]

:N want Bleach :*
:D!

quote:
99s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef Parvus het volgende:
veel plezier enzo ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef bjorentje het volgende:
Wat een ******
Gaat ie zitte zagen over mense die dezelfde clan tag hebben, heeft die die letters gekocht ofzo? :D
ben je belg?
pi_90973943
Ja, ik ben belg
pi_90973984
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef Parvus het volgende:
Je zou het ze niet vertellen ;(
pi_90974036
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:27 schreef Michhas het volgende:

[..]

Je zou het ze niet vertellen ;(
:')
pi_90974106
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef tliciouz het volgende:

[..]

No homo hoor :*
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:33:39 #79
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90974246
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:30 schreef Michhas het volgende:

[..]

No homo hoor :*
ik dacht dat je met rossdale ging?
pi_90974296
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:33 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

En ik dacht juist met mij. ;( Sletje dat het is.
pi_90974450
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:33 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

:N
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Zie signature :')
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:39:51 #82
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90974500
quote:

[..]

dat zou ik dan weer net niet begrijpen

no homo
pi_90974526
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:38 schreef Michhas het volgende:

[..]

:N

[..]

Zie signature :')
Schaam je!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:47:13 #84
64831 2NutZ
pi_90974793
Van BO naar kontneuken :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_90974885
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:40 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Schaam je!
Jij weet wel beter :@ O+
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:49:59 #86
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_90974907
quote:

[..]

Dus het kontneuken gaat vanavond niet door voor je? Ik denk dat kabouter henk wel in wil vallen hoor 8-)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:56:32 #87
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90975207

dalijk gaat er zoiets gebeuren:

pi_90975302
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef vulva-kobold. het volgende:

dalijk gaat er zoiets gebeuren:

[ afbeelding ]

:D _O-
Deze gaat in mijn Fobo :')
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:01:55 #89
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90975429
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:59 schreef Michhas het volgende:

[..]

:D _O-
Deze gaat in mijn Fobo :')
ik wist dat je hem leuk zou vinden :')
pi_90976011
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Dus het kontneuken gaat vanavond niet door voor je? Ik denk dat kabouter henk wel in wil vallen hoor 8-)
Heb jij zijn nummer?
pi_90976022
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef Michhas het volgende:

[..]

Jij weet wel beter :@ O+
Dat is waar!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:16:42 #92
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90976052
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:15 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Heb jij zijn nummer?
je had mijn nummer toch al?
pi_90976088
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:16 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

je had mijn nummer toch al?
Oh wacht ben jij dat? Nee sorry dan telt mijn aanbod niet meer.
pi_90976352
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:17 schreef tliciouz het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:24:05 #95
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90976358
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:17 schreef tliciouz het volgende:

[..]

pi_90976545
quote:
Ja is toch logisch? Weet je hoe diep die sneeuw daar ligt!
pi_90976613
quote:
_O-
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:30:30 #99
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90976650
quote:
ik zat hier echt hardop te lachen :')
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:40:48 #100
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_90977106
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 14:17 schreef tliciouz het volgende:

[..]

:D! :W
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:48:43 #101
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90977536
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:40 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

:D! :W
ze houdt je voor de gek man, ik heb net in een pm even een date gefikst :Y

SPOILER
pi_90977548
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

SPOILER
Ik kan je geen PM sturen man :?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:52:09 #103
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90977702
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:49 schreef Michhas het volgende:

[..]

Ik kan je geen PM sturen man :?
en nu?
pi_90977706
Shit we krijgen vanavond bezoek. Geen Black ops vandaag :(
pi_90977758
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

en nu?
Nu wel :Y
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:56:51 #106
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_90977951
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

SPOILER
Jij probeert het zo hard dat het bijna sneu wordt Henkie :')

SPOILER
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:19:22 #107
64831 2NutZ
pi_90979030
quote:
Dit had ik in Launch. Gewoon 3 carepackages die worden opgenomen in het zand ;(
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:25:04 #108
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_90979296
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:19 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit had ik in Launch. Gewoon 3 carepackages die worden opgenomen in het zand ;(
mensen die niet begrijpen dat een PS3 bedoeld is om blurays af te spelen :')
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:41:16 #109
296894 Xblister
Simply the best..
pi_90980028
Mensen die CP gebruiken :')
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_90980193
CP?

vrijdag 7 januari 2011 @ 15:45:55 #111
64831 2NutZ
pi_90980218
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:41 schreef Xblister het volgende:
CodPoints moetje toch gebruiken om wapens te kaufen?
pi_90980311
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:45 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

CodPoints moetje toch gebruiken om wapens te kaufen?
Care Package. :{
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:50:26 #113
64831 2NutZ
pi_90980392
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Oh.
Care Package vind ik ook suf. Speel je tegen lui met dikke kutscores die weer dogs ofso krijgen en als je ze zelf krijgt is het altijd Ammo of Spyplane.
pi_90985087
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:50 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Oh.
Care Package vind ik ook suf. Speel je tegen lui met dikke kutscores die weer dogs ofso krijgen en als je ze zelf krijgt is het altijd Ammo of Spyplane.
Met hardline pro kan je de inhoud eenmalig veranderen :)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:33:19 #115
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90985134
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

kiddie pr0n
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:34:24 #116
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90985181
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:56 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Jij probeert het zo hard dat het bijna sneu wordt Henkie :')

SPOILER
ja ik probeer me toch een move te maken naar tliciouz, serieus man, echt niet normaal
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:35:07 #117
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_90985201
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:41 schreef Xblister het volgende:
ik doe dat... :?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:57:59 #118
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_90986034
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

ik doe dat... :?
Ik ook.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:08:44 #119
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90986422
ik alleen icm hardline, anders toch liever napalm :)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:35:13 #120
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_90993512
Ik gebruik ook carepackage, ik wil ook wel is hondjes ook al ben ik te n00b om 10 (of 11) kills achter elkaar te maken ja :(
[/quote]
pi_90994659
Net 8 goeie potjes gespeeld voor de verandering.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 23:25:22 #122
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_91004997
Na 5 prestiges ben ik de ak-74u wel zat, nu aan het ownen met de olympia-laatste pistol combo :D.

Word gek dat ik niet maar 1 kogel kan loaden, je kan pas weer rennen als die er 2 heeft gereload anders sta je empty tegenover de enemij :r :{w
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_91009252
DoopeJoop :')
  zaterdag 8 januari 2011 @ 01:08:03 #124
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91010705
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 00:35 schreef KoningStoma het volgende:
wat een held _O_ :') ;(
  zaterdag 8 januari 2011 @ 01:17:23 #125
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_91011085
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 00:35 schreef KoningStoma het volgende:
Dope jopie met zijn klepperende poepert!
pi_91011444
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 01:17 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Dope jopie met zijn klepperende poepert!
Pas maar op, hij dropt je!
pi_91011534
Dat was wel de beste groundwar zooi ooit :Y Weinig lag. Alleen in het laatste potje :7
  zaterdag 8 januari 2011 @ 02:00:29 #128
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91012390
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 01:30 schreef KoningStoma het volgende:
Dat was wel de beste groundwar zooi ooit :Y Weinig lag. Alleen in het laatste potje :7
echt een topavond _O_
  zaterdag 8 januari 2011 @ 02:42:53 #129
239294 PierreTT
pi_91013347
Je moeder. Op een houtvlot. Met een panfluit!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 02:44:01 #130
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91013369
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 02:42 schreef PierreTT het volgende:
Je moeder. Op een houtvlot. Met een panfluit!
haa, ouwe zatlel :7
  zaterdag 8 januari 2011 @ 02:44:59 #131
239294 PierreTT
pi_91013386
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 02:44 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

haa, ouwe zatlel :7
Bezopen spelen is mijn trademark :9 :* O+
pi_91013409
Zatte piel :7
  zaterdag 8 januari 2011 @ 02:46:37 #133
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91013422
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 02:44 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Bezopen spelen is mijn trademark :9 :* O+
ben je nu aan het spelen dan? :') tuk ze he ;)
  zaterdag 8 januari 2011 @ 02:49:07 #134
239294 PierreTT
pi_91013460
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 02:46 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

ben je nu aan het spelen dan? :') tuk ze he ;)
Nee mijn vriendin heeft geen Xbox, misschien maar beter ook! Ik ga lekker tukken haha, later! En een kusje voor Michhas en Soldmayor, omdat zij de ekte ekte bazen zijn!
pi_91015384
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 02:49 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Nee mijn vriendin heeft geen Xbox, misschien maar beter ook! Ik ga lekker tukken haha, later! En een kusje voor Michhas en Soldmayor, omdat zij de ekte ekte bazen zijn!
Wtf _O-
pi_91018064
Er was blijkbaar iemand een beetje zat :D
pi_91018235
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 02:49 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Maar deze ekte baas heeft het wel een beetje gehad met Black Ops.
Gelukkig is er nog Battlefield en de wereld van Fallout. :)
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:52:04 #138
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91019420
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 02:49 schreef PierreTT het volgende:

[..]

:') ik vind het wel knap dat je geen typkanker krijgt als je dronken bent :')
pi_91020839
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:12 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Maar deze ekte baas heeft het wel een beetje gehad met Black Ops.
Gelukkig is er nog Battlefield en de wereld van Fallout. :)
Fallout, bazenspel *O*
In de laatste paar weken toch weer 35 uur erin gestopt :P
Maar BlackOps heb ik het nog niet mee gehad hoor.
pi_91021134
Ik ook nog niet. ;(
  zaterdag 8 januari 2011 @ 13:48:01 #141
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91021332
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:43 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ook nog niet. ;(
aanstellert :6
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:17:35 #142
239294 PierreTT
pi_91022434
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:52 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

:') ik vind het wel knap dat je geen typkanker krijgt als je dronken bent :')
Klopt, het is een wonder :D
pi_91022557
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:35 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Fallout, bazenspel *O*
In de laatste paar weken toch weer 35 uur erin gestopt :P
Maar BlackOps heb ik het nog niet mee gehad hoor.
Ik heb gewoon een dip net zoals ik soms had mw2.. dan speelde ik het 3 weken helemaal kapot en dan ineens had ik geen zin meer. En dat heb ik nu ook met BO. Het is iedere keer zo allemaal hetzelfde en zo. Maja 1 feb. komt map pack die ik wss NIET ga halen maar er is dan natuurlijk hopelijk wel dubbel xp die week dus dan wordt het wel veel knallen of ik het nou wel of niet leuk vind. :D
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:21:35 #144
239294 PierreTT
pi_91022606
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:20 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een dip net zoals ik soms had mw2.. dan speelde ik het 3 weken helemaal kapot en dan ineens had ik geen zin meer. En dat heb ik nu ook met BO. Het is iedere keer zo allemaal hetzelfde en zo. Maja 1 feb. komt map pack die ik wss NIET ga halen maar er is dan natuurlijk hopelijk wel dubbel xp die week dus dan wordt het wel veel knallen of ik het nou wel of niet leuk vind. :D
Ik zet de koffie alvast klaar, nachtbrigadetijd!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:45:18 #145
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_91023571
Ik heb net de galil ontdekt, aka gaylil, ik weet niet wat het is met het ding, maar als je eenmaal raped met het beestje is het echt 1 burst kill.
pi_91025072
Het is gewoon de assault rifle die het makkelijkst is om te gebruiken. De galil wordt niet voor niets geassocieerd met noobs.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:45:30 #147
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_91025924
Commando met Suppressor O+

en sproeien maar.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:26:56 #148
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_91027522
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:23 schreef KoningStoma het volgende:
Het is gewoon de assault rifle die het makkelijkst is om te gebruiken. De galil wordt niet voor niets geassocieerd met noobs.
Vind de galil wel meer skill vergen dan de ak74u
pi_91027652
Galil, bazenwapen. *)
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_91027702
Het zijn gewoon de makkelijkste wapens in hun klasse en dus worden ze veel gebruikt door noobs. Noobs gebruiken deze wapens. Het is niet zo dat je een noob bent als je het wapen gebruikt. :Y
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:42:41 #151
324582 celectra
Killz Gaming Community
pi_91028247
Ik vind Black ops snel vervelen, toch een beetje een tegenvaller, ongeacht welke tv :+
We zoeken gezellige mensen voor onze clan, stuur een pm als je wil joinen :D
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:47:48 #152
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_91028502
69-4 met de FAL in jungle domination
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:54:42 #153
324582 celectra
Killz Gaming Community
pi_91028831
Da's een beste, mijn K/D ratio is 0,6 ofzo :r
We zoeken gezellige mensen voor onze clan, stuur een pm als je wil joinen :D
pi_91028932
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
69-4 met de FAL in jungle domination
Zeker een chopper/gunship bij elkaar gecampt op die rots richting b. Als je b hebt gaat iedereen daar heen en die kan je vanaf die rots mooi killen :Y
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:09:09 #155
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_91029491
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:57 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Zeker een chopper/gunship bij elkaar gecampt op die rots richting b. Als je b hebt gaat iedereen daar heen en die kan je vanaf die rots mooi killen :Y
Wel die rots gebruikt maar had geen "killstreaks" aan speelde UAV-CUAV en Blackbird
pi_91033167
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
Galil, bazenwapen. *)
:r :r :r :r :r :r
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:33:45 #157
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_91033304
Domination is voor campers :{w
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:41:21 #158
296894 Xblister
Simply the best..
pi_91033631
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:33 schreef gniffie het volgende:
Domination is voor campers :{w
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_91033790
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wel die rots gebruikt maar had geen "killstreaks" aan speelde UAV-CUAV en Blackbird
Je liegt.
pi_91033854
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:45 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Je liegt.
In Theatre Mode gekeken zeker? :')
pi_91034129
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:47 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

In Theatre Mode gekeken zeker? :')
Jup. Hij had zelfs 2 choppers :D
pi_91035289
Zo eindelijk terug van het beetje kontneuken. Helemaal schraal ;(

lolzozozllol :D :'( maar vanavond fftjes biertje klappen hier en daar

morgen CALL OF DUTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
pi_91038780
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

_O-
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:50:36 #164
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91042892
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

het is ook echt letterlijk jouw voorspelling, hoe die heeft gespeeld :D

[ Bericht 5% gewijzigd door vulva-kobold. op 08-01-2011 22:00:47 ]
pi_91044712
Zo zou ik het ook doen :D
  zaterdag 8 januari 2011 @ 23:50:10 #166
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_91049096
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:30 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

:r :r :r :r :r :r
Niet haten :@
pi_91054596
Dat was weer een leuke avond :Y Nu naar bedde toe :z
pi_91055150
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef KoningStoma het volgende:
En toch speel je nu weer. _O-
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_91055269
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 02:38 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

En toch speel je nu weer. _O-
Klopt :Y

Mijn scherm staat naast mn bed :D
  zondag 9 januari 2011 @ 08:47:56 #170
239294 PierreTT
pi_91057219
Goeeeeeedemorgen! :W
  zondag 9 januari 2011 @ 09:03:47 #171
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_91057268
quote:
Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef KoningStoma het volgende:
Had graag meegespeeld maar zat in een party met 5 vrienden.
pi_91058135
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 16:42 schreef celectra het volgende:
Ik vind Black ops snel vervelen, toch een beetje een tegenvaller, ongeacht welke tv :+
Dat dus! Al heeft een tv er geen fuck mee te maken :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 9 januari 2011 @ 12:37:46 #173
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_91060855
Gister avond was zeker lachen! domination met een leuke groep is echt geniaal!
Die scores sloegen soms nergens op!
  zondag 9 januari 2011 @ 12:40:47 #174
239294 PierreTT
pi_91060972
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:37 schreef KneusTeun het volgende:
Waren goede matches, soms tegen immense idioten, dan weer tegen aardig sterke teams. Hoeveel frustratie kan die toren op Array ook geven bij Domination :D
  zondag 9 januari 2011 @ 12:43:42 #175
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_91061070
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:40 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Waren goede matches, soms tegen immense idioten, dan weer tegen aardig sterke teams. Hoeveel frustratie kan die toren op Array ook geven bij Domination :D
Dat was echt erg! ik had geloof ik 12 bolts op die toren geschoten en niet 1 hitmarker!!!!
  zondag 9 januari 2011 @ 12:53:30 #176
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_91061426
Wat is jullie ideale set-up?

Die van mij is tegenwoordig:
1. Commando + Suppressor + Dual mag, Ghost, Warlord, Ninja (Ultieme ninja :P)
2. Galil + Dual mag, Hardline Pro of Ghost, Hardened, Ninja
  zondag 9 januari 2011 @ 13:01:05 #177
239294 PierreTT
pi_91061733
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:53 schreef mr-green het volgende:
Wat is jullie ideale set-up?

Die van mij is tegenwoordig:
1. Commando + Suppressor + Dual mag, Ghost, Warlord, Ninja (Ultieme ninja :P)
2. Galil + Dual mag, Hardline Pro of Ghost, Hardened, Ninja
Ik speel voornamelijk met AK47 met Red Dot, Hardline, Sleight en Marathon. Alternatief met de Ak74U, Grip + Extended Mags, Hardline, Warlord en Marathon.
  zondag 9 januari 2011 @ 13:04:23 #178
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_91061853
ik ga ook is kijken of dual mag het voor mij ook kan doen ipv sleight of hand.

Normaal heb ik: ak74u met een grip + scavenger pro + sleight of hand pro + hacker pro

Of nu Galil met silencer + scavenger pro + sleight of hand pro + hacker pro
pi_91061979
FAMAS met Dual Mag en Red Dot Sight + Flak Jacket Pro + Warlord Pro + Hacker Pro.
pi_91062008
De L96A1 met een acog + ghost pro, steady aim pro en hacker pro.
pi_91062131
AK74u met Grip en Rapid Fire, Lightweight Pro, Warlord Pro en Marathon (bijna Pro) :)
  zondag 9 januari 2011 @ 13:23:49 #182
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_91062580
de famas aka flamoes is echt lomp, richten is niet nodig.
Gewoon trigger in en ogen dicht en alles aan de verkeerde kant van de loop wordt vol gesproeid met een vol automatische shotgun _O-
  zondag 9 januari 2011 @ 13:28:40 #183
64831 2NutZ
pi_91062765
quote:
99s.gif Op zondag 9 januari 2011 13:11 schreef Michhas het volgende:
AK74u met Grip en Rapid Fire, Lightweight Pro, Warlord Pro en Marathon (bijna Pro) :)
Zelfde setup alleen dan geen lightweight maar ghost pro
pi_91063193
AK-47 extended mags / Strela. Scavenger pro, Sleight of Hand pro, Ninja pro.
  zondag 9 januari 2011 @ 14:57:25 #185
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91066470
spas-12/ python dual wield, lightweight, steady aim, marathon _O_ _O_ _O_

famas red dot / crossbow, hardline, sleight of hand, marathon _O_ _O_

famas silenced, red dot / strela, ghost, warlord, ninja _O_ _O_

L96A1 variable zoom/ python dual wield, hardline, steady aim, ninja _O_

meer heb ik niet nodig

de famas is uiteraard inwisselbaar voor elke assault rifle of ak-74u en de red dot bestaat natuurlijk uit een roze hartje :')
  zondag 9 januari 2011 @ 14:58:30 #186
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91066523
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:37 schreef KneusTeun het volgende:
die gast die 1-33 stond op een gegeven moment :')!
  zondag 9 januari 2011 @ 15:15:44 #187
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_91067345
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:58 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

die gast die 1-33 stond op een gegeven moment :')!
Ik kom ze steeds vaker tegen :{ ik snap niet hoe de game dan nog leuk is :?
pi_91067421
Misschien is het een soort SM voor ze? :D
pi_91068113
Telkens als ik een vriend probeer te joinen of hij mij staat er:

Error

The game session is no longer available.

Hoe kan ik dat verhelpen?
  zondag 9 januari 2011 @ 15:39:00 #190
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91068238
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef noobr het volgende:
Telkens als ik een vriend probeer te joinen of hij mij staat er:

Error

The game session is no longer available.

Hoe kan ik dat verhelpen?
kijk eens of je NAT type wel open staat
pi_91068572
Nat-type is altijd al 3

En nu?
  zondag 9 januari 2011 @ 15:47:55 #192
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91068645
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 15:46 schreef noobr het volgende:
Nat-type is altijd al 3

En nu?
dat is strict, dat is het kutste wat je kunt hebben, dit betekent dat je router op strict staat, je moet even naar portforwarding.com portforward.com gaan, jou router zoeken, en de instructies volgen, je moet namelijk 1 hebben
  zondag 9 januari 2011 @ 15:53:33 #193
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_91068906
Ik snap niet hoe mensen nu nog steeds een NAT op strict kunnen hebben :')
Tenzij je je xbox net 1 dag hebt, je wordt toch gek van de errors en het niet kunnen joinen van party's etc.

En Rossdale heeft geen geld voor een mic meer?
  zondag 9 januari 2011 @ 16:01:28 #194
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91069301
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
Tenzij je je xbox net 1 dag hebt, je wordt toch gek van de errors en het niet kunnen joinen van party's etc.

pierre verloor gister ook zijn tong af en toe :+
pi_91069592
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 15:53 schreef KneusTeun het volgende:

Zijn draadloze faalmic was leeg :')
En zijn gedrade heeft hij reeds gesloopt.
  zondag 9 januari 2011 @ 16:25:40 #196
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91070381
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:07 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Zijn draadloze faalmic was leeg :')
En zijn gedrade heeft hij reeds gesloopt.
dat is beter dan kutding met draad, die mijn controller in een paar uur leegtrekt :(
pi_91073546
Net weer ff gespeeld kreeg ik een error en nu is al me geld ineens weg.
rice rice baby tututututedudududum
  zondag 9 januari 2011 @ 18:02:14 #198
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91074636
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:38 schreef Rijstkoker het volgende:
Net weer ff gespeeld kreeg ik een error en nu is al me geld ineens weg.
zeker ps3?

niet meer trollen :X
pi_91076029
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:25 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

dat is beter dan kutding met draad, die mijn controller in een paar uur leegtrekt :(
Gedrade controller+gedrade mic=geen batterijen :)
  zondag 9 januari 2011 @ 18:50:09 #200
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91076617
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:35 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Gedrade controller+gedrade mic=geen batterijen :)
heb alleen draadloze controller
  zondag 9 januari 2011 @ 19:06:44 #201
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_91077410
Morgen nieuwe tv bestellen! woei kijken hoe dat gaat!
pi_91077481
Welke ga je bestellen?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_91077685
quote:
Op zondag 9 januari 2011 19:06 schreef KneusTeun het volgende:
Morgen nieuwe tv bestellen! woei kijken hoe dat gaat!
Nice :D
  zondag 9 januari 2011 @ 19:17:56 #204
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_91078085
Grote tv's met schietspellen zijn :{w . Je kan dan niet heel je scherm direct in de gaten houden + je radar waardoor je zo vaak vanuit je 'dode' hoek word afgeknald

Mijn 32-inch is perfect al moet ik er wel halve meter vanaf zitten anders is die nog steeds te groot.
  zondag 9 januari 2011 @ 19:28:32 #205
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_91078809
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Welke ga je bestellen?
http://www.vergelijk.nl/l(...)e46c630/prices.rhtml
  zondag 9 januari 2011 @ 19:29:13 #206
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_91078854
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:17 schreef gniffie het volgende:
Grote tv's met schietspellen zijn :{w . Je kan dan niet heel je scherm direct in de gaten houden + je radar waardoor je zo vaak vanuit je 'dode' hoek word afgeknald

Mijn 32-inch is perfect al moet ik er wel halve meter vanaf zitten anders is die nog steeds te groot.
Ik zit bijna 6 meter van me tv, dus dan moet ik een verrekijker pakken voor 32". Ik zit niet op kamers bij paps en mams :6
pi_91078946
Ik zit een meter van mijn 37 inch af. Precies goed als je het mij vraagt.
  zondag 9 januari 2011 @ 20:00:48 #208
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_91081016
Wou net zeggen. Heb zelf een 37 inch en zit daar zo'n 3 meter vanaf en speelt echt perfect. Met GT5 + stuurtje zit ik er een meter vanaf en werkt ook nog perfect :)
pi_91081856
Campers :r koop je een spel voor +- 50 euro en ga je de hele tijd in een hoekje zitten.

edit: campen met shotgun + last gay pro = uber homo shit.

[ Bericht 15% gewijzigd door Rijstkoker op 09-01-2011 20:41:32 ]
  zondag 9 januari 2011 @ 20:13:26 #210
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_91081889
quote:
Samsung :')
  zondag 9 januari 2011 @ 20:15:02 #211
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_91081998
Als je system info doet op de xbox360, kan die maar hooguit 10000kbps aangeven bij network speed?
  zondag 9 januari 2011 @ 20:15:17 #212
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91082010
quote:
13s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

they see me trollin'....
  zondag 9 januari 2011 @ 20:16:33 #213
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_91082093
quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:15 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

they see me trollin'....
Was bloedserieus :)

Zou nooit een Samsung of LG tv kopen...
  zondag 9 januari 2011 @ 20:25:17 #214
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91082664
quote:
4s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Was bloedserieus :)

Zou nooit een Samsung of LG tv kopen...
sommige serieuze reacties kunnen ook trollreacties zijn ;)

ik ben ook serieus elke keer als ik "apple :')" post ;)
  zondag 9 januari 2011 @ 20:44:30 #215
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_91084077
quote:
13s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook, maar schijnt dat samsung momenteel de beste keus is. Sony haalt bij hun ook de schermen weg.
En ik ken 5 mensen die hem ook hebben en bevalt hun prima.
  zondag 9 januari 2011 @ 20:53:43 #216
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_91084719
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:44 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook, maar schijnt dat samsung momenteel de beste keus is. Sony haalt bij hun ook de schermen weg.
En ik ken 5 mensen die hem ook hebben en bevalt hun prima.
Oh ok, das wel nice dan, ben benieuwd hoe die bevalt :)
  zondag 9 januari 2011 @ 21:02:52 #217
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_91085582
Achja voor shooters zal er waarschijnlijk niks beter zijn dan me uber 19" TFT!
pi_91086135
een uber 20" TFT?
  zondag 9 januari 2011 @ 21:24:36 #219
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_91087398
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:09 schreef KoningStoma het volgende:
een uber 20" TFT?
ik heb niet eens een breedbeeld TFT ;) maar echt veel groter dan 20" is nie chill lijkt me.
pi_91088450
Ik heb een JVC 1,09 meter diagonaal en hij reageert echt meteen, als ik bij vrienden speel dan merk ik dat het beeld altijd later komt. Met welke look sensitivity spelen jullie eigenlijk? Ik speel op 4 maar een maat van mij speelt op 10 :P
pi_91089068
Mijn 22" lcd monitor heeft 2 ms vertraging. Zelfs als het meer is merk je het met dit spel toch niet omdat je meestal toch al meer dan 100 ms latency hebt. :')

In mw2 had je bij 4 streepjes tot 100 ms ping. 3 streepjes ging tot 200 ms. Ik vraag me af of het bij dit spel hetzelfde is. Het voelt alsof het nog hoger is.

Ik mis pc gaming :'( . Altijd een ping minder dan 50.
pi_91089878
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:46 schreef KoningStoma het volgende:
Mijn 22" lcd monitor heeft 2 ms vertraging. Zelfs als het meer is merk je het met dit spel toch niet omdat je meestal toch al meer dan 100 ms latency hebt. :')

In mw2 had je bij 4 streepjes tot 100 ms ping. 3 streepjes ging tot 200 ms. Ik vraag me af of het bij dit spel hetzelfde is. Het voelt alsof het nog hoger is.

Ik mis pc gaming :'( . Altijd een ping minder dan 50. kunnen lezen als getal ipv streepjes.
Dat mis ik pas :'(
  zondag 9 januari 2011 @ 21:59:12 #223
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_91090008
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:57 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Dat mis ik pas :'(
Bij mw2 zat ik wel is in lobby's waar stond <50ms. dus werd deels aangegeven.
pi_91090561
PC gaming :')
pi_91090722
quote:
99s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:06 schreef Parvus het volgende:
Mister _O-
pi_91091288
quote:
Hahahahahahah, ik wist gewoon dat je dit zou doen! _O-
Niet dat je ff mn naam had geblurd, dan zou ik nog anoniem90 zijn. _O-
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  zondag 9 januari 2011 @ 22:17:29 #228
239294 PierreTT
pi_91091380
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:01 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

pierre verloor gister ook zijn tong af en toe :+
Oh, meestal ben ik dan aan het bellen :)
pi_91091446
mist3r90 _O_
  zondag 9 januari 2011 @ 23:29:20 #230
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_91095982
Hoe de hell komt het dat ik 4 levels terug gezet ben :')
pi_91096157
Corrupte data / boosten (verdacht veel caps of plants/defuses)
  zondag 9 januari 2011 @ 23:44:15 #232
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91096731
quote:
  zondag 9 januari 2011 @ 23:53:17 #233
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_91097124
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:32 schreef KoningStoma het volgende:
Corrupte data / boosten (verdacht veel caps of plants/defuses)
Maatjes van me hadden het ook en we hebben niets speciaals gedaan afgelopen week
pi_91097578
het hoeft ook niet perse de laatste week te zijn geweest. Ze kijken naar al je games. Als er iets tussen zit waarbij je duidelijk hebt geboost dan merk je het.
  maandag 10 januari 2011 @ 00:17:23 #235
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_91098214
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:02 schreef KoningStoma het volgende:
het hoeft ook niet perse de laatste week te zijn geweest. Ze kijken naar al je games. Als er iets tussen zit waarbij je duidelijk hebt geboost dan merk je het.
Failarch dan want ik heb nog nooit geboost :')
  maandag 10 januari 2011 @ 00:30:58 #236
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91098755
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Failarch dan want ik heb nog nooit geboost :')
waarschijnlijk ben je gewoon vaak gereport omdat je tegenstanders jou en je matties kkirritant vinden ;)
  maandag 10 januari 2011 @ 00:32:38 #237
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_91098812
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:30 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

waarschijnlijk ben je gewoon vaak gereport omdat je tegenstanders jou en je matties kkirritant vinden ;)
Ja zou goed kunnen wij zijn natuurlijk wel echte bazen
pi_91098813
Of het is gewoon corrupte shit waardoor ze een backup hebben gebruikt waarin je een paar levels minder was.
  maandag 10 januari 2011 @ 00:34:52 #239
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91098889
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:32 schreef KoningStoma het volgende:
Of het is gewoon corrupte shit waardoor ze een backup hebben gebruikt waarin je een paar levels minder was.
dat lijkt me waarschijnlijker dan dat eckte bazen gedeelte :*
  maandag 10 januari 2011 @ 00:40:01 #240
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_91099057
quote:
12s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:34 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

dat lijkt me waarschijnlijker dan dat eckte bazen gedeelte :*
Kom 1 tegen 1 dan jongeh
pi_91099111
Ze gaan sowieso niet iemand een paar levels terugzetten omdat een paar kinderen iets gereport hebben. Boosten detecteren niet met natte vinger werk.
  maandag 10 januari 2011 @ 00:43:17 #242
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91099157
quote:
16s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Kom 1 tegen 1 dan jongeh
niet gaan campen dan he :6
pi_91099388
Misschien verdenken ze mij dus ook van boosten of iets dergelijks omdat mijn geld ineens weg was.
Terwijl ik gewoon zwaar hard own :(
  maandag 10 januari 2011 @ 00:49:33 #244
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_91099395
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:41 schreef KoningStoma het volgende:
Ze gaan sowieso niet iemand een paar levels terugzetten omdat een paar kinderen iets gereport hebben. Boosten detecteren niet met natte vinger werk.
Dan is er ergens bij hun wat fout gegaan want boosten doe ik sowieso niet :')
  maandag 10 januari 2011 @ 00:52:03 #245
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_91099464
Hanoi is soms echt een bazen map :7

ps: Hardened is een bazen perk :P
  maandag 10 januari 2011 @ 00:53:13 #246
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91099502
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:52 schreef mr-green het volgende:
Hanoi is soms echt een bazen map :7

ps: Hardened is een bazen perk :P
grid _O_ echt zo'n map waar je met elk soort wapen vierkant kan ownen :7
pi_91099670
Grid, cracked, radiation, array, summit, firing range, havana, wmd en launch zijn de leukste maps :Y

Hanoi, jungle, villa, crysis en nuke town :r

Die 4 eerste kutmaps lijken me gemaakt door een ander team ofzo. Ze hebben een totaal andere stijl en zien er lelijker uit.
  maandag 10 januari 2011 @ 01:03:43 #248
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91099897
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:57 schreef KoningStoma het volgende:
Grid, cracked, radiation, array, summit, firing range, havana, wmd en launch zijn de leukste maps :Y

Hanoi, jungle, villa, crysis en nuke town :r

Die 4 eerste kutmaps lijken me gemaakt door een ander team ofzo. Ze hebben een totaal andere stijl en zien er lelijker uit.
daar heb je wel gelijk in, maar dat wil niet zeggen dat dat per definitie negatief is, de sfeer van die 4 die jij opnoemt vind ik namelijk echt heel goed gedaan. het klopt gewoon met die mappen, en bij de "leuke" mappen vind ik juist dat je die sfeer totaal mist.

op hun eigen manier zijn die 4 mappen dus juist wel leuk, alleen nuketown is gewoon een gezwel in een tumor van een aidspatient :r
  maandag 10 januari 2011 @ 01:07:40 #249
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_91100025
:D check dit
En dan dat kinderlijke commentaar erbij :P (Hilarisch)
pi_91100114
;( Ik heet ook Tim.
  maandag 10 januari 2011 @ 01:21:47 #251
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_91100443
Mensen die snel gaan pronen als hun spray niet direct raak is ;(
[/quote]
  maandag 10 januari 2011 @ 08:03:50 #252
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_91103146
quote:
Aha, dus daarom moest je steeds naar beneden rennen gister _O-
pi_91103527
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:07 schreef mr-green het volgende:
:D check dit
En dan dat kinderlijke commentaar erbij :P (Hilarisch)
Ahw een jonkie. ''Ik speel dus xbox, op de xbox''
pi_91103878
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 08:03 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Aha, dus daarom moest je steeds naar beneden rennen gister _O-
Moeite waard toch! _O-
pi_91104038
quote:
99s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:01 schreef Parvus het volgende:

[..]

Moeite waard toch! _O-
20 seconds of fame. _O-
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  maandag 10 januari 2011 @ 09:17:41 #256
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_91104188
quote:
99s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:01 schreef Parvus het volgende:

[..]

Moeite waard toch! _O-
Jou steeds expres dood laten gaan door een kruiper bij Zombies was al meer dan de moeite waard :P
  maandag 10 januari 2011 @ 09:28:20 #257
79966 dekilo
Stam is ok
pi_91104407
Paar vraagjes.

Zijn er tweaks om de FPS te verbeteren?
Deze moeten wel online toepasbaar zijn!
hoeveel moet een ideale fps eigenlijk zijn?

Hoe kan ik het spel openen in windowed mode?
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_91104521
Overduidelijke trol is overduidelijk.
  maandag 10 januari 2011 @ 09:37:15 #259
79966 dekilo
Stam is ok
pi_91104582
kak, ps3 xbox thread , sorry!
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_91104635
Ik hou je in de gaten.
pi_91104667
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:34 schreef KoningStoma het volgende:
Overduidelijke trol is overduidelijk.
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:39 schreef KoningStoma het volgende:
Ik hou je in de gaten.
Tell him Stoma, tell him.
pi_91104676
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:39 schreef KoningStoma het volgende:
Ik hou je in de gaten.
lolz :D
  maandag 10 januari 2011 @ 09:46:45 #263
79966 dekilo
Stam is ok
pi_91104785
Whaha, zou bijna overwegen om een console aan te schaffen!
pi_91104834
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:46 schreef dekilo het volgende:
Schaam je niet broeder, iedereen doet het.
Jij bent een van ons, diep van binnen weet je het zelf ook.
Join the dark side, dekilo.
  maandag 10 januari 2011 @ 09:55:03 #265
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91104961
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:46 schreef dekilo het volgende:
DOE HET, DOE HET GODVERDOMME!!!! :(
  maandag 10 januari 2011 @ 10:25:07 #266
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_91105732
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 08:38 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ahw een jonkie. ''Ik speel dus xbox, op de xbox''
Liever dat ie dit doet dan dat ie op straat lantarenpalen uit de grond loopt te trappen,

Ventje is trouwens best goed :)
pi_91105973
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:25 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Liever dat ie dit doet dan dat ie op straat lantarenpalen uit de grond loopt te trappen,

Ventje is trouwens best goed :)
Nou, goed? Die gast dropshot alleen maar. :r
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  maandag 10 januari 2011 @ 10:38:12 #268
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91106105
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

bij elke kill inderdaad :D
  maandag 10 januari 2011 @ 10:39:53 #269
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_91106151
quote:

[..]

Lijkt voor hem te werken :)
pi_91106168
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:39 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Lijkt voor hem te werken :)
Het is gewoon noobish!
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  maandag 10 januari 2011 @ 12:21:37 #271
239294 PierreTT
pi_91109343
quote:

[..]

Dat dropshotten :') :N

maandag 10 januari 2011 @ 12:36:54 #272
79966 dekilo
Stam is ok
pi_91109861
quote:
99s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:49 schreef Michhas het volgende:

[..]

Schaam je niet broeder, iedereen doet het.
Jij bent een van ons, diep van binnen weet je het zelf ook.
Join the dark side, dekilo.
Ik heb zitten twijfelen om de PS3 te kopen!
Ik heb in het verleden al vaker consoles gehad:
Begonnen met:
Sega megadrive 16 bit!
Playstation
Playstation 2.

Zeker omdat ik sinds 2 weken een nieuwe tv heb.
ue37c6000 Samsung tv.

Wat me altijd geirriteerd heeft is wat bijna iedere pc gamer heeft dat een shooter op een console spelen imho bagger is.
pi_91110196
Ik was eerst ook een pc gamer maar vind het nu toch relaxter om op de bank te kunnen zitten gamen.
  maandag 10 januari 2011 @ 12:54:38 #274
319877 BzP
Devildriver_
pi_91110424
Ik dropshot ook nooit, maar het kan handig uitpakken als je opeens 3 man voor je neus hebt staan..

Ach en bekijk het zo, liever een rushende dropshotter dan een cornercampende ghostnerd
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_91110456
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:54 schreef BzP het volgende:
Ik dropshot ook nooit, maar het kan handig uitpakken als je opeens 3 man voor je neus hebt staan..

Ach en bekijk het zo, liever een rushende dropshotter dan een cornercampende ghostnerd
Dit is helemaal waar.
  maandag 10 januari 2011 @ 12:57:19 #276
79966 dekilo
Stam is ok
pi_91110523
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:48 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik was eerst ook een pc gamer maar vind het nu toch relaxter om op de bank te kunnen zitten gamen.
Dat kan ik nu ook!
De tv is 2e beeldscherm.
Ik kan cod black opps zonder problemen draaien op de pc ware het niet dat het spel online bagger is qua lags nags en shit.
  maandag 10 januari 2011 @ 13:07:45 #277
319877 BzP
Devildriver_
pi_91110973
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:57 schreef dekilo het volgende:

[..]

Dat kan ik nu ook!
De tv is 2e beeldscherm.
Ik kan cod black opps zonder problemen draaien op de pc ware het niet dat het spel online bagger is qua lags nags en shit.
Ik pc ook op mn 42 inch flatscreen, maar ik game er liever op met mn console!

Omdat ik dan lekker lui kan zitten/liggen, dat kan niet op de pc.

En met een controller online shooten op pc is nog moeilijker dan met een stijve lul gaan pissen in een wc pot....
May the Orse be with you
  maandag 10 januari 2011 @ 13:12:17 #278
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91111166
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:07 schreef BzP het volgende:

[..]

Ik pc ook op mn 42 inch flatscreen, maar ik game er liever op met mn console!

Omdat ik dan lekker lui kan zitten/liggen, dat kan niet op de pc.

En met een controller online shooten op pc is nog moeilijker dan met een stijve lul gaan pissen in een wc pot....
whehehe, zeer veel waarheid in die laatste zin :D
pi_91111553
quote:

[..]

Dropshot? Dat is dus dat ze zo springend gaan liggen en dan schieten? Weer wat geleerd. :')
  maandag 10 januari 2011 @ 13:26:40 #280
319877 BzP
Devildriver_
pi_91111787
[/quote]
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:12 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

whehehe, zeer veel waarheid in die laatste zin :D
Denk dat elke vent op een gegeven moment zn plasser op de vreemdste manier moet gebruiken :D
May the Orse be with you
pi_91112053
Ik heb zelf ook een bepaalde speelstijl ontwikkeld. Niet dat dropshots gedoe maar wel iets wat tegenstanders helemaal gek maakt.

Wanneer ik 1 op 1 iemand tegen kom dan schiet zo snel mogelijk natuurlijk maar soms is die niet bij de eerste spray dood dan verdwijn ik gewoon snel uit beelde door snel ergens achter of naast te gaan staan. Ik reload dan en maak hem af.

Dit doe ik ook wanneer 2 of 3 man tegelijk komen. Dan zoek ik gewoon 2 of 3 dekking ergens achter en knal de tegenstanders neer die vaak gewoon midden in de gang of op de zelfde plek blijven staan.
  maandag 10 januari 2011 @ 13:36:17 #282
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_91112134
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb zelf ook een bepaalde speelstijl ontwikkeld. Niet dat dropshots gedoe maar wel iets wat tegenstanders helemaal gek maakt.

Wanneer ik 1 op 1 iemand tegen kom dan schiet zo snel mogelijk natuurlijk maar soms is die niet bij de eerste spray dood dan verdwijn ik gewoon snel uit beelde door snel ergens achter of naast te gaan staan. Ik reload dan en maak hem af.

Dit doe ik ook wanneer 2 of 3 man tegelijk komen. Dan zoek ik gewoon 2 of 3 dekking ergens achter en knal de tegenstanders neer die vaak gewoon midden in de gang of op de zelfde plek blijven staan.
mijn speelstijl: gewoon raggen en raak schieten :+
pi_91112144
quote:

Tactisch :Y
Met SoH?
  maandag 10 januari 2011 @ 13:39:25 #284
319877 BzP
Devildriver_
pi_91112276
quote:

Als je dat niet zou doen was je ook een fucking NOOB!
May the Orse be with you
pi_91112488
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:39 schreef BzP het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als je dat niet zou doen was je ook een fucking NOOB!

9 van de 10 doet die zeker niet en loopt gewoon als een blinde mongool door de map.
Ik kijk weleens games terug van random mensen maar die falen dan zo hard.
  maandag 10 januari 2011 @ 13:46:56 #286
319877 BzP
Devildriver_
pi_91112621
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

9 van de 10 doet die zeker niet en loopt gewoon als een blinde mongool door de map.
Ik kijk weleens games terug van random mensen maar die falen dan zo hard.
Bij welke Josti's kijk jij mee dan?
May the Orse be with you
pi_91112679
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:46 schreef BzP het volgende:

[..]

Bij welke Josti's kijk jij mee dan?
Ja gewoon zoals ik al zeg random. Vaak van mensen die ik niet ken. Maar ook hier sommige fokkers doen dat allemaal niet.
  maandag 10 januari 2011 @ 13:48:42 #288
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_91112698
Wie de hell is die BzP eigenlijk?
  maandag 10 januari 2011 @ 13:50:00 #289
319877 BzP
Devildriver_
pi_91112756
quote:
3s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie de hell is die BzP eigenlijk?
Oh wacht ff, moet je hier eerst een status opbouwen om erkenning te krijge/een reactie van belang te plaatsen?

Bij deze, Ik ben BzP..
May the Orse be with you
pi_91112778
Mja ik speel ook niet altijd zo, want je moet dan gewoon op hoge snelheid spelen en het werkt alleen op kleine maps. Verder moet iedereen maar lekker zelf kijken hoe die speelt.

Wel bijna prestige 5 :)
  maandag 10 januari 2011 @ 13:51:13 #291
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_91112805
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:50 schreef BzP het volgende:

[..]

Oh wacht ff, moet je hier eerst een status opbouwen om erkenning te krijge/een reactie van belang te plaatsen?

Bij deze, Ik ben BzP..
Beetje normaal posten is wel fijn en niet meteen iemand een noob noemen
pi_91112809
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:50 schreef BzP het volgende:

[..]

Bij deze, Ik ben BzP..
Jij snapt het :Y
  maandag 10 januari 2011 @ 13:54:47 #293
319877 BzP
Devildriver_
pi_91112958
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Beetje normaal posten is wel fijn en niet meteen iemand een noob noemen
Leer lezen mattie, Ik noemde hem geen noob..

Ik zei, als je dat niet deed dan was je een noob! :)

Zo bedoelde je of niet mayor? :)
May the Orse be with you
pi_91113024
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:54 schreef BzP het volgende:

[..]

Wilde jongen :')
pi_91113093
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:54 schreef BzP het volgende:

[..]

Ik zei, als je dat niet deed dan was je een noob! :)

Zo bedoelde je of niet mayor? :)
Ja dan zo ongeveer alleen dan nog sneller en nog meer je eigen achter dingen verstoppen en weer snel terug komen.
  maandag 10 januari 2011 @ 13:58:21 #296
319877 BzP
Devildriver_
pi_91113111
Ach zo onaardig ben ik ook weer niet, beetje direct mag toch wel..

:)
May the Orse be with you
pi_91113141
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:58 schreef BzP het volgende:
Ach zo onaardig ben ik ook weer niet, beetje direct mag toch wel..

:)
Ja.
  maandag 10 januari 2011 @ 13:59:35 #298
319877 BzP
Devildriver_
pi_91113151
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:58 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ja dan zo ongeveer alleen dan nog sneller en nog meer je eigen achter dingen verstoppen en weer snel terug komen.
ok, als het nodig is neem ik aan..

Of je neemt me in de maling ^^
May the Orse be with you
pi_91113259
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:59 schreef BzP het volgende:

[..]

ok, als het nodig is neem ik aan..

Of je neemt me in de maling ^^
Nouja het werkt alleen in gebouwen of op kleine maps. En je moet gewoon snel spelen.

Eigenlijk is het gewoon het zelfde als dropshot alleen dan is het in plaats van naar beneden gaan naar de zijkant gaan.
  maandag 10 januari 2011 @ 14:02:39 #300
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_91113281
quote:
Op maandag 10 januari 2011 13:36 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

mijn speelstijl: gewoon raggen en mis schieten :'(
pi_91113397
Vol *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo