Aha, dus daarom moest je steeds naar beneden rennen gisterquote:
Ahw een jonkie. ''Ik speel dus xbox, op de xbox''quote:Op maandag 10 januari 2011 01:07 schreef mr-green het volgende:
check dit
En dan dat kinderlijke commentaar erbij(Hilarisch)
Moeite waard toch!quote:Op maandag 10 januari 2011 08:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aha, dus daarom moest je steeds naar beneden rennen gister
Jou steeds expres dood laten gaan door een kruiper bij Zombies was al meer dan de moeite waardquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:34 schreef KoningStoma het volgende:
Overduidelijke trol is overduidelijk.
Tell him Stoma, tell him.quote:
Schaam je niet broeder, iedereen doet het.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:46 schreef dekilo het volgende:
Whaha, zou bijna overwegen om een console aan te schaffen!
DOE HET, DOE HET GODVERDOMME!!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:46 schreef dekilo het volgende:
Whaha, zou bijna overwegen om een console aan te schaffen!
Liever dat ie dit doet dan dat ie op straat lantarenpalen uit de grond loopt te trappen,quote:Op maandag 10 januari 2011 08:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahw een jonkie. ''Ik speel dus xbox, op de xbox''
Nou, goed? Die gast dropshot alleen maar.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Liever dat ie dit doet dan dat ie op straat lantarenpalen uit de grond loopt te trappen,
Ventje is trouwens best goed
bij elke kill inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nou, goed? Die gast dropshot alleen maar.
Lijkt voor hem te werkenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat dropshottenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik heb zitten twijfelen om de PS3 te kopen!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Schaam je niet broeder, iedereen doet het.
Jij bent een van ons, diep van binnen weet je het zelf ook.
Join the dark side, dekilo.
Dit is helemaal waar.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:54 schreef BzP het volgende:
Ik dropshot ook nooit, maar het kan handig uitpakken als je opeens 3 man voor je neus hebt staan..
Ach en bekijk het zo, liever een rushende dropshotter dan een cornercampende ghostnerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |