Aha, dus daarom moest je steeds naar beneden rennen gisterquote:
Ahw een jonkie. ''Ik speel dus xbox, op de xbox''quote:Op maandag 10 januari 2011 01:07 schreef mr-green het volgende:
check dit
En dan dat kinderlijke commentaar erbij(Hilarisch)
Moeite waard toch!quote:Op maandag 10 januari 2011 08:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aha, dus daarom moest je steeds naar beneden rennen gister
Jou steeds expres dood laten gaan door een kruiper bij Zombies was al meer dan de moeite waardquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:34 schreef KoningStoma het volgende:
Overduidelijke trol is overduidelijk.
Tell him Stoma, tell him.quote:
Schaam je niet broeder, iedereen doet het.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:46 schreef dekilo het volgende:
Whaha, zou bijna overwegen om een console aan te schaffen!
DOE HET, DOE HET GODVERDOMME!!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:46 schreef dekilo het volgende:
Whaha, zou bijna overwegen om een console aan te schaffen!
Liever dat ie dit doet dan dat ie op straat lantarenpalen uit de grond loopt te trappen,quote:Op maandag 10 januari 2011 08:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahw een jonkie. ''Ik speel dus xbox, op de xbox''
Nou, goed? Die gast dropshot alleen maar.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Liever dat ie dit doet dan dat ie op straat lantarenpalen uit de grond loopt te trappen,
Ventje is trouwens best goed
bij elke kill inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nou, goed? Die gast dropshot alleen maar.
Lijkt voor hem te werkenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat dropshottenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik heb zitten twijfelen om de PS3 te kopen!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Schaam je niet broeder, iedereen doet het.
Jij bent een van ons, diep van binnen weet je het zelf ook.
Join the dark side, dekilo.
Dit is helemaal waar.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:54 schreef BzP het volgende:
Ik dropshot ook nooit, maar het kan handig uitpakken als je opeens 3 man voor je neus hebt staan..
Ach en bekijk het zo, liever een rushende dropshotter dan een cornercampende ghostnerd
Dat kan ik nu ook!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:48 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik was eerst ook een pc gamer maar vind het nu toch relaxter om op de bank te kunnen zitten gamen.
Ik pc ook op mn 42 inch flatscreen, maar ik game er liever op met mn console!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:57 schreef dekilo het volgende:
[..]
Dat kan ik nu ook!
De tv is 2e beeldscherm.
Ik kan cod black opps zonder problemen draaien op de pc ware het niet dat het spel online bagger is qua lags nags en shit.
whehehe, zeer veel waarheid in die laatste zinquote:Op maandag 10 januari 2011 13:07 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik pc ook op mn 42 inch flatscreen, maar ik game er liever op met mn console!
Omdat ik dan lekker lui kan zitten/liggen, dat kan niet op de pc.
En met een controller online shooten op pc is nog moeilijker dan met een stijve lul gaan pissen in een wc pot....
Dropshot? Dat is dus dat ze zo springend gaan liggen en dan schieten? Weer wat geleerd.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Denk dat elke vent op een gegeven moment zn plasser op de vreemdste manier moet gebruikenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:12 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
whehehe, zeer veel waarheid in die laatste zin
mijn speelstijl: gewoon raggen en raak schietenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb zelf ook een bepaalde speelstijl ontwikkeld. Niet dat dropshots gedoe maar wel iets wat tegenstanders helemaal gek maakt.
Wanneer ik 1 op 1 iemand tegen kom dan schiet zo snel mogelijk natuurlijk maar soms is die niet bij de eerste spray dood dan verdwijn ik gewoon snel uit beelde door snel ergens achter of naast te gaan staan. Ik reload dan en maak hem af.
Dit doe ik ook wanneer 2 of 3 man tegelijk komen. Dan zoek ik gewoon 2 of 3 dekking ergens achter en knal de tegenstanders neer die vaak gewoon midden in de gang of op de zelfde plek blijven staan.
Tactischquote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb zelf ook een bepaalde speelstijl ontwikkeld. Niet dat dropshots gedoe maar wel iets wat tegenstanders helemaal gek maakt.
Wanneer ik 1 op 1 iemand tegen kom dan schiet zo snel mogelijk natuurlijk maar soms is die niet bij de eerste spray dood dan verdwijn ik gewoon snel uit beelde door snel ergens achter of naast te gaan staan. Ik reload dan en maak hem af.
Dit doe ik ook wanneer 2 of 3 man tegelijk komen. Dan zoek ik gewoon 2 of 3 dekking ergens achter en knal de tegenstanders neer die vaak gewoon midden in de gang of op de zelfde plek blijven staan.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef SoldMayor het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:39 schreef BzP het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je dat niet zou doen was je ook een fucking NOOB!
Bij welke Josti's kijk jij mee dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
9 van de 10 doet die zeker niet en loopt gewoon als een blinde mongool door de map.
Ik kijk weleens games terug van random mensen maar die falen dan zo hard.
Ja gewoon zoals ik al zeg random. Vaak van mensen die ik niet ken. Maar ook hier sommige fokkers doen dat allemaal niet.quote:
Oh wacht ff, moet je hier eerst een status opbouwen om erkenning te krijge/een reactie van belang te plaatsen?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie de hell is die BzP eigenlijk?
Beetje normaal posten is wel fijn en niet meteen iemand een noob noemenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:50 schreef BzP het volgende:
[..]
Oh wacht ff, moet je hier eerst een status opbouwen om erkenning te krijge/een reactie van belang te plaatsen?
Bij deze, Ik ben BzP..
Jij snapt hetquote:Op maandag 10 januari 2011 13:50 schreef BzP het volgende:
[..]
Oh wacht ff, moet je hier eerst een status opbouwen om erkenning te krijge/een reactie van belang te plaatsen?
Bij deze, Ik ben BzP..
Leer lezen mattie, Ik noemde hem geen noob..quote:Op maandag 10 januari 2011 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje normaal posten is wel fijn en niet meteen iemand een noob noemen
Wilde jongenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:54 schreef BzP het volgende:
[..]
Leer lezen mattie, Ik noemde hem geen noob..
Ja dan zo ongeveer alleen dan nog sneller en nog meer je eigen achter dingen verstoppen en weer snel terug komen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:54 schreef BzP het volgende:
[..]
Leer lezen mattie, Ik noemde hem geen noob..
Ik zei, als je dat niet deed dan was je een noob!
Zo bedoelde je of niet mayor?
Ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:58 schreef BzP het volgende:
Ach zo onaardig ben ik ook weer niet, beetje direct mag toch wel..
ok, als het nodig is neem ik aan..quote:Op maandag 10 januari 2011 13:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dan zo ongeveer alleen dan nog sneller en nog meer je eigen achter dingen verstoppen en weer snel terug komen.
Nouja het werkt alleen in gebouwen of op kleine maps. En je moet gewoon snel spelen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:59 schreef BzP het volgende:
[..]
ok, als het nodig is neem ik aan..
Of je neemt me in de maling ^^
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:36 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
mijn speelstijl: gewoon raggen en mis schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |