Pas maar op, hij dropt je!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dope jopie met zijn klepperende poepert!
echt een topavondquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:30 schreef KoningStoma het volgende:
Dat was wel de beste groundwar zooi ooitWeinig lag. Alleen in het laatste potje
haa, ouwe zatlelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:42 schreef PierreTT het volgende:
Je moeder. Op een houtvlot. Met een panfluit!
ben je nu aan het spelen dan?quote:
Nee mijn vriendin heeft geen Xbox, misschien maar beter ook! Ik ga lekker tukken haha, later! En een kusje voor Michhas en Soldmayor, omdat zij de ekte ekte bazen zijn!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:46 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ben je nu aan het spelen dan?tuk ze he
Wtfquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin heeft geen Xbox, misschien maar beter ook! Ik ga lekker tukken haha, later! En een kusje voor Michhas en Soldmayor, omdat zij de ekte ekte bazen zijn!
Maar deze ekte baas heeft het wel een beetje gehad met Black Ops.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin heeft geen Xbox, misschien maar beter ook! Ik ga lekker tukken haha, later! En een kusje voor Michhas en Soldmayor, omdat zij de ekte ekte bazen zijn!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fallout, bazenspelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar deze ekte baas heeft het wel een beetje gehad met Black Ops.
Gelukkig is er nog Battlefield en de wereld van Fallout.
aanstellertquote:
Klopt, het is een wonderquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:52 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik vind het wel knap dat je geen typkanker krijgt als je dronken bent
Ik heb gewoon een dip net zoals ik soms had mw2.. dan speelde ik het 3 weken helemaal kapot en dan ineens had ik geen zin meer. En dat heb ik nu ook met BO. Het is iedere keer zo allemaal hetzelfde en zo. Maja 1 feb. komt map pack die ik wss NIET ga halen maar er is dan natuurlijk hopelijk wel dubbel xp die week dus dan wordt het wel veel knallen of ik het nou wel of niet leuk vind.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:35 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Fallout, bazenspel![]()
In de laatste paar weken toch weer 35 uur erin gestopt
Maar BlackOps heb ik het nog niet mee gehad hoor.
Ik zet de koffie alvast klaar, nachtbrigadetijd!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een dip net zoals ik soms had mw2.. dan speelde ik het 3 weken helemaal kapot en dan ineens had ik geen zin meer. En dat heb ik nu ook met BO. Het is iedere keer zo allemaal hetzelfde en zo. Maja 1 feb. komt map pack die ik wss NIET ga halen maar er is dan natuurlijk hopelijk wel dubbel xp die week dus dan wordt het wel veel knallen of ik het nou wel of niet leuk vind.
Vind de galil wel meer skill vergen dan de ak74uquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:23 schreef KoningStoma het volgende:
Het is gewoon de assault rifle die het makkelijkst is om te gebruiken. De galil wordt niet voor niets geassocieerd met noobs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |