abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:31:13 #1
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90936980

Algemene informatie
Call of Duty: Black Ops is het zevende deel in de bekende Call of Duty-franchise. Het spel verschijnt op 9 november 2010 in Europa voor de Xbox 360, Playstation 3 en de PC en is in opdracht van Activision ontwikkeld door Treyarch, dat eerder Call of Duty: World at War ontwikkelde. De game verschijnt later ook op de Nintendo Wii en de Nintendo DS.

Singleplayer
Korte informatie over de hoofdpersonages en enkele locaties
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.

Gamemodes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wapens
SPOILER
Perks
SPOILER
Maps
SPOILER
Killstreak rewards
SPOILER
Unlockables
SPOILER
Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
pi_90937199
Ben het er overigens wel mee eens dat de choppers veel te makkelijk neer te halen zijn. De strela heeft 3 raketten en met 2 raketten heb je de choppers al neer. Dat is wel wat gay.
pi_90937218
Er is wel degelijk een TT :{
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:42:10 #4
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_90937543
Gisteren al niet online geweest en hoe ik me nu voel vanavond ook niet, sorry guys :{
pi_90937617
quote:
99s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:35 schreef Parvus het volgende:
Ben het er overigens wel mee eens dat de choppers veel te makkelijk neer te halen zijn. De strela heeft 3 raketten en met 2 raketten heb je de choppers al neer. Dat is wel wat gay.
Jij weet hoe het zit.
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:44:02 #6
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_90937632
Tevens (om de discussie maar weer nieuw leven in te blazen) merk ik dat het vaak door mijn team gewaardeerd wordt als ik de choppers uit de lucht haal. Vind het prachtig om de 1e raket al af te voeren voordat de chopper het veld binnen gevlogen is :9

Ik begrijp er ook geen reet van dat niemand de counter-planes eruit haalt.
pi_90937669
Ik kan er nog steeds niet over uit dat je meteen dat novagas gaat inademen als je er in staat. Het gas is groen. Je ziet het gas. Je neemt meteen een diepe teug van het gas zodra je er ook maar een beetje in staat.
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:47:01 #8
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_90937774
Ik irriteer me persoonlijk veel meer aan die teringautotjes die elke kutnoob met hardline 3x per potje heeft.

Die streak hadden ze hoger moeten zetten.
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:47:09 #9
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90937783
quote:
99s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:35 schreef Michhas het volgende:
Er is wel degelijk een TT :{
ja, begrijp je hem? hilarisch toch? :')___!!!!!1!!EINZ!!
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:48:01 #10
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90937827
net tvtje op mijn kamer aangesloten dus over 3 weken als de tentamens voorbij zijn xbox naar delft verhuizen _O_
pi_90938407
quote:
8s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik irriteer me persoonlijk veel meer aan die teringautotjes die elke kutnoob met hardline 3x per potje heeft.

Die streak hadden ze hoger moeten zetten.
Spelers die die RC-XD hebben zijn soberzo noobs. :')
Je mag blij zijn als je er 2 kan killen, en in de tijd dat je rond rijdt kon je er ook wel 1 killen met je primary.
Met UAV kan je gelijk doorspelen, help je je team, en kan je makkelijker 2 kills me halen dan die auto!
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:03:13 #12
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_90938617
quote:
99s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Met UAV kan je gelijk doorspelen, help je je team, en kan je makkelijker 2 kills me halen dan die auto!
Dat dus.
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:05:39 #13
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_90938740
Die RC-XD rijdt ook gewoonweg niet lekker, je knalt over elk klein hobbeltje heen en tolt 360's als een malle :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_90938894
Hij blijft ook aan muren plakken als je er ook maar iets tegen aan komt. En hij kan wel de stijlste trappen oprijden :')
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:15:44 #15
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90939269
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:08 schreef KoningStoma het volgende:
Hij blijft ook aan muren plakken als je er ook maar iets tegen aan komt. En hij kan wel de stijlste trappen oprijden :')
vooral ook dat ie van die open trappen op kan rijden, zonder verticaal stuk zeg maar :')!
pi_90939315
Man, zijn er hacks voor BO ofzo?
Net een potje domination gedaan, zitten er 3 gasten die die gewoon bijna letterlijk aant vliegen waren, die liepen zo snel , en dan eentje die sprong echt constant en draaide gelek een paardenmolen die alle controle verlore had
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:22:42 #17
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_90939590
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:16 schreef bjorentje het volgende:
Man, zijn er hacks voor BO ofzo?
Net een potje domination gedaan, zitten er 3 gasten die die gewoon bijna letterlijk aant vliegen waren, die liepen zo snel , en dan eentje die sprong echt constant en draaide gelek een paardenmolen die alle controle verlore had
Ps3 zeker?
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:28:00 #18
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90939845
quote:
6s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:22 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Ps3 zeker?
te makkelijk dit :')
pi_90939860
Ik heb laatste tijd weinig goede verbindingen :S
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_90941196
Hier is dat ook zo. Het zoeken van een game duurt ook veel langer.
pi_90941755
Kan ik op een Samsung LE40C750 een beetje black ops spelen? Iemand die er meer van afweet dan mij?
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:17:13 #22
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90942069
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:09 schreef KneusTeun het volgende:
Kan ik op een Samsung LE40C750 een beetje black ops spelen? Iemand die er meer van afweet dan mij?
je moet hier niks over tv's vragen, je wordt meteen figuurlijk neergeknuppeld
pi_90942360
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:17 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

Misschien dat er hier mensen zijn die het model hebben of kennen. En ik care niet of ze me neerknuppelen.

Techwood was uitverkocht XD
pi_90942372
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:17 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

Alleen jij. :D

@ Kneusteun: Ik heb zelf een Samsung LE40C550 en ik vind m perfect voor gamen.
Hoe ver zit je normaal van je tv af?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_90942400
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:23 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Alleen jij. :D

@ Kneusteun: Ik heb zelf een Samsung LE40C550 en ik vind m perfect voor gamen.
Hoe ver zit je normaal van je tv af?
Ik zit 5 tot 5,5 M van me tv af. Maar ik maak me vooral zorgen om lag.
pi_90942488
Ik zal zo eens een foto van mijn setup maken zeg. Ik voel me altijd alsof ik 6 jaar achterloop qua tv/headset etc. met jullie :')
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:27:29 #27
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90942552
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef Fsmxi het volgende:
Ik zal zo eens een foto van mijn setup maken zeg. Ik voel me altijd alsof ik 6 jaar achterloop qua tv/headset etc. met jullie :')
same here man, maar dat boeit toch niet, wij hebben geen geld, al die ouwe lullen hier blijkbaar al wel :')
pi_90942560
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef Fsmxi het volgende:
pi_90942606
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

same here man, maar dat boeit toch niet, wij hebben geen geld, al die ouwe lullen hier blijkbaar al wel :')
Ouwe lul?!?!?! ik ben 24 lentes jong, nog steeds studerend dus knetter arm.

Edit: die foto _O-
pi_90942607
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:24 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik zit 5 tot 5,5 M van me tv af. Maar ik maak me vooral zorgen om lag.
Ik heb daar nog geen problemen mee gehad. (nog niet)
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:31:10 #31
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90942720
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:28 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ouwe lul?!?!?! ik ben 24 lentes jong, nog steeds studerend dus knetter arm.

Edit: die foto _O-
trololo :')
pi_90942848
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:31 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

trololo :')
:?
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:35:32 #33
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90942953
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:33 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

:?
u bent niet familiair met het fenomeen trollen?

nee maar even serieus, je moet als het goed is die latency gewoon ergens kunnen opzoeken, en het zal als het anders is dan de latency van je huidige tv wel even wennen zijn, maar dit is alleen een probleem als die dus heel veel lager is dan je huidige tv, snapte?
pi_90943005
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:55 schreef KoningStoma het volgende:
Hier is dat ook zo. Het zoeken van een game duurt ook veel langer.
Heeft niets te maken met het zoeken naar potjes, maar wat ook belachelijk is, is dat ze er bij Treyarch voor hebben gekozen om kunstmatige lag toe te voegen aan de game om het verschil tussen de kwaliteit van de verbindingen te verkleinen, zo hoorde ik gisteren. Hoe beter je verbinding, hoe meer kunstmatige lag je dus krijgt. Dus stel dat je ¤50,- per maand betaalt voor je internetabonnement en een goede verbinding zou moeten hebben, dan heb je nog evenveel lag als iemand met internet van de Aldi. Het zou te omzeilen zijn door je downloads tijdens het laden tijdelijk aan te zetten.
pi_90943066
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:35 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

u bent niet familiair met het fenomeen trollen?

nee maar even serieus, je moet als het goed is die latency gewoon ergens kunnen opzoeken, en het zal als het anders is dan de latency van je huidige tv wel even wennen zijn, maar dit is alleen een probleem als die dus heel veel lager is dan je huidige tv, snapte?
Ik ben bekend met trollen, maar ik snap niet waarom je het riep? ik trol niet...

Maar me huidige tv is een loewe crt. Dus eigenlijk is alles al vooruit gang.
Ik speel COD op een tft.
pi_90943107
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:36 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Heeft niets te maken met het zoeken naar potjes, maar wat ook belachelijk is, is dat ze er bij Treyarch voor hebben gekozen om kunstmatige lag toe te voegen aan de game om het verschil tussen de kwaliteit van de verbindingen te verkleinen, zo hoorde ik gisteren. Hoe beter je verbinding, hoe meer kunstmatige lag je dus krijgt. Dus stel dat je ¤50,- per maand betaalt voor je internetabonnement en een goede verbinding zou moeten hebben, dan heb je nog evenveel lag als iemand met internet van de Aldi. Het zou te omzeilen zijn door je downloads tijdens het laden tijdelijk aan te zetten.
Dus eigenlijk een lag switch maken en die tijdens het laden aanzetten? Maar denk je niet dat hij het gemiddelde aanhoud? aangezien bij options je bandwidth staat?
pi_90943153
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:38 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik ben bekend met trollen, maar ik snap niet waarom je het riep? ik trol niet...

Ik speel COD op een tft.
Ik kwam dit net tegen.

The Samsung LE40C750 lags by about 41ms with [Game Mode] enabled, which is enough to cause problems with games requiring lightning-quick reflexes. Slower-paced games were still a lot of fun on this display, but one hit and youre dead online games were more frustrating than they were enjoyable. We really hope that more manufacturers recognise how big an issue input lag is and reduce it for future models, because there are really only two brands who seem to be catering to gamers at the moment.

For those curious, with the [Game mode] turned off (and without any [Motion Plus] processing turned on), the Samsung LE40C750 lagged by about 103ms. Both of these figures reflect 1080p/60hz input to the TV.

We also tried out Wipeout HD in 3D running on the Playstation 3 (with the latest system update), where the 3D effect added a lot of depth to the game. Unfortunately, the game is actually better-looking in 2D, but this wasnt the Samsung LE40C750s fault. In 2D, the game runs at twice the resolution and twice the frame rate (1080p at 60fps), whereas in 3D, this drops to 720p at only 30fps, making the game feel much less fluid and enjoyable. Can the current games consoles even live up to the demands placed on them by 3D rendering requirements? Still, the 3D effect was great, meaning the Samsung LE40C750 was at least pulling its weight.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_90943261
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:40 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Ik kwam dit net tegen.

The Samsung LE40C750 lags by about 41ms with [Game Mode] enabled, which is enough to cause problems with games requiring lightning-quick reflexes. Slower-paced games were still a lot of fun on this display, but one hit and youre dead online games were more frustrating than they were enjoyable. We really hope that more manufacturers recognise how big an issue input lag is and reduce it for future models, because there are really only two brands who seem to be catering to gamers at the moment.

For those curious, with the [Game mode] turned off (and without any [Motion Plus] processing turned on), the Samsung LE40C750 lagged by about 103ms. Both of these figures reflect 1080p/60hz input to the TV.

We also tried out Wipeout HD in 3D running on the Playstation 3 (with the latest system update), where the 3D effect added a lot of depth to the game. Unfortunately, the game is actually better-looking in 2D, but this wasnt the Samsung LE40C750s fault. In 2D, the game runs at twice the resolution and twice the frame rate (1080p at 60fps), whereas in 3D, this drops to 720p at only 30fps, making the game feel much less fluid and enjoyable. Can the current games consoles even live up to the demands placed on them by 3D rendering requirements? Still, the 3D effect was great, meaning the Samsung LE40C750 was at least pulling its weight.

Ja dat las ik dus ook al ergens, maar kan nergens terug halen of die 41ms dan de response tijd is, want dat zou dan wel erg zijn toch? wat is gemiddeld? Ik ben het zoeken naar een TV nu al zat!
pi_90943342
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ja dat las ik dus ook al ergens, maar kan nergens terug halen of die 41ms dan de response tijd is, want dat zou dan wel erg zijn toch? wat is gemiddeld? Ik ben het zoeken naar een TV nu al zat!
Geen flauw idee, dit stond er ook nog bij.
Input lag: 41ms in [Game Mode] compared to lag-free CRT
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_90943409
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:36 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Dat zeg ik al vanaf dag een. Het is zo opvallend in mijn ogen. Ik zeg ook totaal niet dat het iets te maken heeft met het zoeken naar potjes. Ik zeg alleen maar dat ik moeilijk een potje kan vinden.
pi_90943461
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:39 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dus eigenlijk een lag switch maken en die tijdens het laden aanzetten? Maar denk je niet dat hij het gemiddelde aanhoud? aangezien bij options je bandwidth staat?
Dat zou ook kunnen. Je moet dus weten wanneer er gekeken wordt naar de kwaliteit van je verbinding. Ik dacht zelf tijdens het laden (Awaiting connection 1.., enz.).
pi_90943538
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Dat zeg ik al vanaf dag een. Het is zo opvallend in mijn ogen. Ik zeg ook totaal niet dat het iets te maken heeft met het zoeken naar potjes. Ik zeg alleen maar dat ik moeilijk een potje kan vinden.
Dat met die kunstmatige lag stond daar ook helemaal los van :)
pi_90943714
Wat is je punt? 8)7
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:52:59 #44
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90943788
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:38 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik speel COD op een tft.
klopt, ik trollde, over dat ouwe lullen en geld gebeuren ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

41 ms in game mode is erg veel... tel daar ook nog ongeveer 15/20 bij op van je verbinding en daar heb je inderdaad serieus last van bij spellen als COD
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:54:26 #45
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90943873
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Dat zou ook kunnen. Je moet dus weten wanneer er gekeken wordt naar de kwaliteit van je verbinding. Ik dacht zelf tijdens het laden (Awaiting connection 1.., enz.).
klopt, want daarna komt er te staan: synchronizing game settings, lijkt me dat dan je "lag" wordt bepaald
pi_90943944
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:51 schreef KoningStoma het volgende:
Wat is je punt? 8)7
Wat?
pi_90944330
Laat maar. Ik interpreteerde je kromme zin verkeerd :')

Ik weet trouwens niet hoe lang ik dit spel blijf spelen. Het wordt saai en telkens die periodes waarin kogels en mesjes geen flikker doen door een of andere vage vertraging hangen me de strot uit.

Dan zegt die walgelijke community manager van treyarch dat het "tussen onze oren zit". Dan weet je zeker dat ze er niets aan gaan veranderen.

Als ze over 1.5 maand, bij de release van killzone 3, niets aangekaart hebben zeg ik tabee.

[ Bericht 35% gewijzigd door KoningStoma op 06-01-2011 19:50:49 ]
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:53:14 #48
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_90946773
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef KoningStoma het volgende:
Laat maar. Ik interpreteerde je kromme zin verkeerd :')

Ik weet trouwens niet hoe lang ik dit spel blijf spelen. Het wordt saai en telkens die periodes waarin kogels en mesjes geen flikker doen door een of andere vage vertraging hangen me de strot uit.

Dan zegt die walgelijke community manager van treyarch dat het "tussen onze oren zit". Dan weet je zeker dat ze er niets aan gaan veranderen.

Als ze over 1.5 maand, bij de release van killzone 3, niets aangekaart hebben zeg ik tabee.
Goed plan! ^O^
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_90947520
All good things are wild and free.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')