Nicequote:Op zondag 9 januari 2011 19:06 schreef KneusTeun het volgende:
Morgen nieuwe tv bestellen! woei kijken hoe dat gaat!
Ik zit bijna 6 meter van me tv, dus dan moet ik een verrekijker pakken voor 32". Ik zit niet op kamers bij paps en mamsquote:Op zondag 9 januari 2011 19:17 schreef gniffie het volgende:
Grote tv's met schietspellen zijn. Je kan dan niet heel je scherm direct in de gaten houden + je radar waardoor je zo vaak vanuit je 'dode' hoek word afgeknald
Mijn 32-inch is perfect al moet ik er wel halve meter vanaf zitten anders is die nog steeds te groot.
Samsungquote:Op zondag 9 januari 2011 19:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://www.vergelijk.nl/l(...)e46c630/prices.rhtml
they see me trollin'....quote:
sommige serieuze reacties kunnen ook trollreacties zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Was bloedserieus
Zou nooit een Samsung of LG tv kopen...
Dat dacht ik dus ook, maar schijnt dat samsung momenteel de beste keus is. Sony haalt bij hun ook de schermen weg.quote:
Oh ok, das wel nice dan, ben benieuwd hoe die bevaltquote:Op zondag 9 januari 2011 20:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar schijnt dat samsung momenteel de beste keus is. Sony haalt bij hun ook de schermen weg.
En ik ken 5 mensen die hem ook hebben en bevalt hun prima.
ik heb niet eens een breedbeeld TFTquote:
Dat mis ik pasquote:Op zondag 9 januari 2011 21:46 schreef KoningStoma het volgende:
Mijn 22" lcd monitor heeft 2 ms vertraging. Zelfs als het meer is merk je het met dit spel toch niet omdat je meestal toch al meer dan 100 ms latency hebt.![]()
In mw2 had je bij 4 streepjes tot 100 ms ping. 3 streepjes ging tot 200 ms. Ik vraag me af of het bij dit spel hetzelfde is. Het voelt alsof het nog hoger is.
Ik mis pc gaming. Altijd een ping minder dan 50. kunnen lezen als getal ipv streepjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |