Zeker een chopper/gunship bij elkaar gecampt op die rots richting b. Als je b hebt gaat iedereen daar heen en die kan je vanaf die rots mooi killenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
69-4 met de FAL in jungle domination
Wel die rots gebruikt maar had geen "killstreaks" aan speelde UAV-CUAV en Blackbirdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zeker een chopper/gunship bij elkaar gecampt op die rots richting b. Als je b hebt gaat iedereen daar heen en die kan je vanaf die rots mooi killen
Je liegt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel die rots gebruikt maar had geen "killstreaks" aan speelde UAV-CUAV en Blackbird
Jup. Hij had zelfs 2 choppersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
In Theatre Mode gekeken zeker?
quote:
Niet hatenquote:
En toch speel je nu weer.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef KoningStoma het volgende:
Dat was weer een leuke avondNu naar bedde toe
Had graag meegespeeld maar zat in een party met 5 vrienden.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef KoningStoma het volgende:
Dat was weer een leuke avondNu naar bedde toe
Dat dus! Al heeft een tv er geen fuck mee te makenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:42 schreef celectra het volgende:
Ik vind Black ops snel vervelen, toch een beetje een tegenvaller, ongeacht welke tv
Waren goede matches, soms tegen immense idioten, dan weer tegen aardig sterke teams. Hoeveel frustratie kan die toren op Array ook geven bij Dominationquote:Op zondag 9 januari 2011 12:37 schreef KneusTeun het volgende:
Gister avond was zeker lachen! domination met een leuke groep is echt geniaal!
Die scores sloegen soms nergens op!
Dat was echt erg! ik had geloof ik 12 bolts op die toren geschoten en niet 1 hitmarker!!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 12:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waren goede matches, soms tegen immense idioten, dan weer tegen aardig sterke teams. Hoeveel frustratie kan die toren op Array ook geven bij Domination
Ik speel voornamelijk met AK47 met Red Dot, Hardline, Sleight en Marathon. Alternatief met de Ak74U, Grip + Extended Mags, Hardline, Warlord en Marathon.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:53 schreef mr-green het volgende:
Wat is jullie ideale set-up?
Die van mij is tegenwoordig:
1. Commando + Suppressor + Dual mag, Ghost, Warlord, Ninja (Ultieme ninja)
2. Galil + Dual mag, Hardline Pro of Ghost, Hardened, Ninja
Zelfde setup alleen dan geen lightweight maar ghost proquote:Op zondag 9 januari 2011 13:11 schreef Michhas het volgende:
AK74u met Grip en Rapid Fire, Lightweight Pro, Warlord Pro en Marathon (bijna Pro)
die gast die 1-33 stond op een gegeven momentquote:Op zondag 9 januari 2011 12:37 schreef KneusTeun het volgende:
Gister avond was zeker lachen! domination met een leuke groep is echt geniaal!
Die scores sloegen soms nergens op!
Ik kom ze steeds vaker tegenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:58 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
die gast die 1-33 stond op een gegeven moment!
kijk eens of je NAT type wel open staatquote:Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef noobr het volgende:
Telkens als ik een vriend probeer te joinen of hij mij staat er:
Error
The game session is no longer available.
Hoe kan ik dat verhelpen?
dat is strict, dat is het kutste wat je kunt hebben, dit betekent dat je router op strict staat, je moet even naar portforwarding.com portforward.com gaan, jou router zoeken, en de instructies volgen, je moet namelijk 1 hebbenquote:
pierre verloor gister ook zijn tong af en toequote:Op zondag 9 januari 2011 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
Ik snap niet hoe mensen nu nog steeds een NAT op strict kunnen hebben![]()
Tenzij je je xbox net 1 dag hebt, je wordt toch gek van de errors en het niet kunnen joinen van party's etc.
En Rossdale heeft geen geld voor een mic meer?
Zijn draadloze faalmic was leegquote:Op zondag 9 januari 2011 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
Ik snap niet hoe mensen nu nog steeds een NAT op strict kunnen hebben![]()
Tenzij je je xbox net 1 dag hebt, je wordt toch gek van de errors en het niet kunnen joinen van party's etc.
En Rossdale heeft geen geld voor een mic meer?
dat is beter dan kutding met draad, die mijn controller in een paar uur leegtrektquote:Op zondag 9 januari 2011 16:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zijn draadloze faalmic was leeg
En zijn gedrade heeft hij reeds gesloopt.
zeker ps3?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:38 schreef Rijstkoker het volgende:
Net weer ff gespeeld kreeg ik een error en nu is al me geld ineens weg.
Gedrade controller+gedrade mic=geen batterijenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:25 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dat is beter dan kutding met draad, die mijn controller in een paar uur leegtrekt![]()
heb alleen draadloze controllerquote:Op zondag 9 januari 2011 18:35 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Gedrade controller+gedrade mic=geen batterijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |