Hahahahahahah, ik wist gewoon dat je dit zou doen!quote:
Oh, meestal ben ik dan aan het bellenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:01 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
pierre verloor gister ook zijn tong af en toe
quote:
Maatjes van me hadden het ook en we hebben niets speciaals gedaan afgelopen weekquote:Op zondag 9 januari 2011 23:32 schreef KoningStoma het volgende:
Corrupte data / boosten (verdacht veel caps of plants/defuses)
Failarch dan want ik heb nog nooit geboostquote:Op maandag 10 januari 2011 00:02 schreef KoningStoma het volgende:
het hoeft ook niet perse de laatste week te zijn geweest. Ze kijken naar al je games. Als er iets tussen zit waarbij je duidelijk hebt geboost dan merk je het.
waarschijnlijk ben je gewoon vaak gereport omdat je tegenstanders jou en je matties kkirritant vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Failarch dan want ik heb nog nooit geboost
Ja zou goed kunnen wij zijn natuurlijk wel echte bazenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:30 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
waarschijnlijk ben je gewoon vaak gereport omdat je tegenstanders jou en je matties kkirritant vinden
dat lijkt me waarschijnlijker dan dat eckte bazen gedeeltequote:Op maandag 10 januari 2011 00:32 schreef KoningStoma het volgende:
Of het is gewoon corrupte shit waardoor ze een backup hebben gebruikt waarin je een paar levels minder was.
Kom 1 tegen 1 dan jongehquote:Op maandag 10 januari 2011 00:34 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dat lijkt me waarschijnlijker dan dat eckte bazen gedeelte
niet gaan campen dan hequote:
Dan is er ergens bij hun wat fout gegaan want boosten doe ik sowieso nietquote:Op maandag 10 januari 2011 00:41 schreef KoningStoma het volgende:
Ze gaan sowieso niet iemand een paar levels terugzetten omdat een paar kinderen iets gereport hebben. Boosten detecteren niet met natte vinger werk.
gridquote:Op maandag 10 januari 2011 00:52 schreef mr-green het volgende:
Hanoi is soms echt een bazen map
ps: Hardened is een bazen perk
daar heb je wel gelijk in, maar dat wil niet zeggen dat dat per definitie negatief is, de sfeer van die 4 die jij opnoemt vind ik namelijk echt heel goed gedaan. het klopt gewoon met die mappen, en bij de "leuke" mappen vind ik juist dat je die sfeer totaal mist.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:57 schreef KoningStoma het volgende:
Grid, cracked, radiation, array, summit, firing range, havana, wmd en launch zijn de leukste maps![]()
Hanoi, jungle, villa, crysis en nuke town
Die 4 eerste kutmaps lijken me gemaakt door een ander team ofzo. Ze hebben een totaal andere stijl en zien er lelijker uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |