ze houdt je voor de gek man, ik heb net in een pm even een date gefikstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ze houdt je voor de gek man, ik heb net in een pm even een date gefikstIk kan je geen PM sturen manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en nu?quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ze houdt je voor de gek man, ik heb net in een pm even een date gefikstJij probeert het zo hard dat het bijna sneu wordt HenkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit had ik in Launch. Gewoon 3 carepackages die worden opgenomen in het zandquote:
mensen die niet begrijpen dat een PS3 bedoeld is om blurays af te spelenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit had ik in Launch. Gewoon 3 carepackages die worden opgenomen in het zand
CodPoints moetje toch gebruiken om wapens te kaufen?quote:
Care Package.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
CodPoints moetje toch gebruiken om wapens te kaufen?
Oh.quote:
Met hardline pro kan je de inhoud eenmalig veranderenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.
Care Package vind ik ook suf. Speel je tegen lui met dikke kutscores die weer dogs ofso krijgen en als je ze zelf krijgt is het altijd Ammo of Spyplane.
kiddie pr0nquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jij probeert het zo hard dat het bijna sneu wordt Henkie
ja ik probeer me toch een move te maken naar tliciouz, serieus man, echt niet normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
ik doe dat...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |