Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Netjes wokquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ed en willem bever
![]()
![]()
[ afbeelding ]
dat is een komquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:40 schreef Panda72 het volgende:
Inderdaad een heerlijk bordje snert is nooit weg.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar deed ik het voor, natuurlijk
GFquote:
Gisteren nog gehadquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Sandwich spreaddat is echt zure troep
Ja he doet mij altijd denken aan kotsquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Sandwich spreaddat is echt zure troep
Dat vind ik nou echt niet lekkerquote:
Eng zijn wequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik word er zo blij van dat je echt als mij bent![]()
Klussen
Bloemkoolquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:32 schreef Stuart het volgende:
Blegh, al die oer Hollandse zooi zoals bloemkool, snert, boerenkool, rode fucking kool
Op de 15e klusdag schiep zij het slaapkamerlichtquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja laat die maar kijkenwil je straks nog wel even boven kijken voor het licht?
Marijke
jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ed en willem bever
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, weet ik, maar daardoor hoor ik vaak sirenesquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is het Franciscus. Erasmus MC is wat verder weg
[..]
mooiwant heb er zin in! Speciaal voor die soep hou ik rekening met mijn lunch.
Sneeeertquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, ja, en dan zo lekker rood van binnen
Dat heb ik met snert, maar dan met een mega hoeveelheid warme snotquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja he doet mij altijd denken aan kots
Owh sorryquote:
Ja ik nu net, bij wijze van fatsoenlijk ontbijtquote:
trevquote:
stuartquote:
het is je vergevenquote:
maar ik hou wel van je hoorquote:
Ik ook van jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar ik hou wel van je hoor
Oh, snert, wat heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Panda72 het volgende:
Iemand een lekker bordje of kommetje snert er is genoeg.
[ afbeelding ]
Succes en tot laterquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
en weer weg dee volgende boodschappen halen![]()
Eensch!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja he doet mij altijd denken aan kots
Moet ik jouw internet afsluiten somsquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Panda72 het volgende:
Iemand een lekker bordje of kommetje snert er is genoeg.Stu jij misschien![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ksssjt, ga uit mijn hoofd!quote:
Ohhh, snertquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk met kaas op een duits hard bolletjequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik nu net, bij wijze van fatsoenlijk ontbijtMoet vanmiddag wel naar de fysio natuurlijk, dus wat brandstof moet er wel in zitten. Spread op bruine sesambollen natuurlijk
Ziet er wel lekker uit Beertjequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal je niet meer plagen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet ik jouw internet afsluiten soms![]()
Dat was maar een kort bezoekjequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
en weer weg dee volgende boodschappen halen![]()
Mijn moeder had vaak van die potjes in huis toen ze weer eens aan een wazig dieet bezig was.quote:
Moet je een snert voor je harses somsquote:
Piggy back ridequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:45 schreef Muck het volgende:
Ksssjt, ga uit mijn hoofd!
Dat is precies wat ik dacht
ja, snertquote:Ohhh, snert
Zie het als een gavequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Stuart het volgende:
Jullie halen het slechtste in mij naar boven
We doen het graag, schatquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Stuart het volgende:
Jullie halen het slechtste in mij naar boven
Ja, lekker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je een snert voor je harses soms
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn moeder had vaak van die potjes in huis toen ze weer eens aan een wazig dieet bezig was.
Nadat mijn broer en ik telkens kleine braakgeluidjes gingen maken bij het openen van die troep is het gauw verdwenen
Ragout, dat zou ik ook overwegenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Stuart het volgende:
Waar ik ook van moet overwegen is ragout
Zelfgemaakt is lekker. Die zooi uit een blik isquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Stuart het volgende:
bezorg je bij KPN?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
soepstengels?quote:
Roggebroodquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soepstengels?
roggebrood met spek bedoel je
Dat lieg jequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef Stuart het volgende:
Ik bijt nog liever mijn arm af dan dat ik die zooi op eet
Nietquote:
Zo erg? Maar vertel eens waarmee kunnen wij jou wel blij maken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef Stuart het volgende:
Ik bijt nog liever mijn arm af dan dat ik die zooi op eet
Ik heb toch liever soepstengels, hou niet van roggebroodquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soepstengels?
Roggebrood is inderdaadquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roggebrood
Ook dat komt niet mijn huis binnen
Strongbowquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zo erg? Maar vertel eens waarmee kunnen wij jou wel blij maken.
ok, nu weet ik zeker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soepstengels?
met een malse biefstuk en ballonnen en een blauw regenpakquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Biefstukquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik houd alleen van roggebrood met wat boter en suikerquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb toch liever soepstengels, hou niet van roggebrood
Kijk, een vrouw van mijn hartquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met een malse biefstuk en ballonnen en een blauw regenpak
Lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Biefstuk
Of roast chicken/beef met roast potatoes en wortels en parsnips en jus en doppertjes en yorkshire pudding
Of spare ribs
Vooral die kleine uit italie, door ons ook wel snoepstengels genoemtquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd alleen van roggebrood met wat boter en suiker![]()
Maar soepstengels met een smaakje zijn wel super lekker
Nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had je nog wat van die chinees van gisteren?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
de tweede keer de bel in mijn pauze
Ik heb nog een portie sushi voor vanavond!quote:
Laat ze toch lekker bellenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
Tell 'em to sod offquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik weet niet wat het betekend hoorquote:
quote:
En zondag niet meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog een portie sushi voor vanavond!![]()
Wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het betekend hoor![]()
Zullen we dat binnenkort een keer samen eten?quote:
Jaaaaquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zullen we dat binnenkort een keer samen eten?Spareribs van meat and meals en aardappelkroketjes en sla?
Nee, dan is het ook niet goed meerquote:
Of we eten dat met ze allen in Londonquote:
Ik kom zondag ook 100%quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan is het ook niet goed meerSushi kun je max 1 dag bewaren
Anders is het sowieso niet lekker meer....
Als ze het tot zondag bewaard is het waarschijnlijk bedorvenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan is het ook niet goed meerSushi kun je max 1 dag bewaren
Anders is het sowieso niet lekker meer....
quote:
Gezelligquote:
Ik moet ook, maar wil niet met regenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Zo ff naar Ikea en de Action.
Wat moet je hebben?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet ook, maar wil niet met regen
ST, zou ik heeeeeeeeeeeeel misschien de Suzuki morgen eventjes mee mogen?
Jawel, wattan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet ook, maar wil niet met regen
ST, zou ik heeeeeeeeeeeeel misschien de Suzuki morgen eventjes mee mogen?
Hey Koen!quote:
Ze hebben van die opberg zakken die je vacuüm kunt zuigen met de stofzuiger. Die wilde ik wel hebben voor mijn extra kussensquote:
Maar dat is wel mijn hyves afbeeldingquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:00 schreef Koen66 het volgende:
Mooie UI ter herinnering dat ik zsm een nieuwe UI moet
Nou ehm, ik ben bijna door mijn kattenbakgrit heen, en dan wilde ik weer even een voorraadje scorenquote:
Als je zin hebt, kom je ook Monopoly spelen?quote:
Ja, zaterdagquote:
Geminimeet, was iets spontaansquote:
Oh, dat vind ik echt heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Stuart het volgende:
Maar vanaf hoe laat zijn we welkom?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geminimeet, was iets spontaansWil je ook komen?
Actionquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Koen!
[..]
Ze hebben van die opberg zakken die je vacuüm kunt zuigen met de stofzuiger. Die wilde ik wel hebben voor mijn extra kussensEn uiteraard gewoon, Action
Lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:03 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik straks maar wat eitjes bakken voor op toast
Ja, ragoutquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik echt heerlijk
Met kerst nog gemaakt
Weet niet, ik zal Ferrari eens vragen hoe laat die kan enzo, okee?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar vanaf hoe laat zijn we welkom?
Als er iets spontaans gebeurt is de kans klein dat ik kan meestalquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geminimeet, was iets spontaansWil je ook komen?
Ik haal echt vet veel bij de Actionquote:
quote:
Jaaa, ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik haal echt vet veel bij de ActionOok eten enzo
En shirts ook wel eens
Zelfs schoenen dit jaar
Ik vind het echt heerlijk winkelen
Is goed, ik kan vanaf 10 over half 2quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Ja, ragout
[..]
Weet niet, ik zal Ferrari eens vragen hoe laat die kan enzo, okee?
Mijn ma en zusje zijn er nu ook fan vanquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik haal echt vet veel bij de ActionOok eten enzo
En shirts ook wel eens
Zelfs schoenen dit jaar
Ik vind het echt heerlijk winkelen
Ja, beetje doorposten dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
zo... lunch voorbij... zijn jullie weer een half topic en 4 pagina's verder
Heel goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn ma en zusje zijn er nu ook fan van
ja... had ik maar door moeten eten zekerquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
?
[..]
Jaaa, ik ook
Ik heb er drie shirts vandaan, en die blijven echt heel mooi in de was en zitten heerlijk! En dat voor 1,98
En noodles
Preciesquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja... had ik maar door moeten eten zeker
Ik zal het onthouden!quote:
hmhm.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hierbij maak ik op dat je niet komt?
Das goed eten! Tenminste als ie een dag gestaan heeft!quote:
erwtensoepquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das goed eten! Tenminste als ie een dag gestaan heeft!
quote:
om het volgende topic weer snert in de tt te hebben?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:14 schreef Stuart het volgende:
Dit topic kan niet snel genoeg vol zijn trouwens
volgens mij wel...quote:
Diegene klaag ik aan die me dat fliktquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:15 schreef MaleDuck het volgende:
om het volgende topic weer snert in de tt te hebben?
Kom maar opquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Diegene klaag ik aan die me dat flikt
Ja, dan ruk ik het vel erafquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van een kale kip kan je niet plukken
See you in courtquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom maar op jonge, ik maak je kapot
ben benieuwd naar je toedracht...quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Diegene klaag ik aan die me dat flikt
Schikkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet eens tot het schikking punt komen
quote:
Schikt het?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Schikken
Zie ik eruit alsof ik OOIT zou schikken? NEVER
Een compartie van partijen kun je in je reet steken
Gaat niet passen, heb niet zo'n grote reetquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Schikken
Zie ik eruit alsof ik OOIT zou schikken? NEVER
Een compartie van partijen kun je in je reet steken
Liever niet maar ik eet het welquote:
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
?
[..]
Jaaa, ik ook
Ik heb er drie shirts vandaan, en die blijven echt heel mooi in de was en zitten heerlijk! En dat voor 1,98
En noodles
En terechtquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn ma en zusje zijn er nu ook fan van
Hihihihhiquote:
Dit is ook waardeloos inderdaadquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:22 schreef Koen66 het volgende:
Ff een andere domme UI geselecteerd, wil geen boze Fles natuurlijk
Nu maar hopen dat ze rustig blijvenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaFijn he?
En noodles haal ik bij de Toko, is lekkerder
![]()
[..]
En terecht
[..]
Hihihihhi
Kap dan maar lekker me wowquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
En doe eens niet zo snel gaanAnders kan ik niet meer wow-en en fok!ken tegelijk
![]()
Ik tegenwoordig ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaFijn he?
En noodles haal ik bij de Toko, is lekkerder
![]()
[..]
En terecht
[..]
Hihihihhi
Spelletjes spelen is voor kleine meisjesquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
En doe eens niet zo snel gaanAnders kan ik niet meer wow-en en fok!ken tegelijk
![]()
mijn limburgerse collega begon er net al over dat hij binnenkort vrij is voor carnaval...............quote:
Nee, want ik moet levellen jonguhquote:
verslaafde!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want ik moet levellen jonguhDan kan ik mee met raids enzo
![]()
wtfquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn limburgerse collega begon er net al over dat hij binnenkort vrij is voor carnaval...............
Maar je gaat nu naar Rotjeknorquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook
Maar waar mijn ouders wonen, heb je die niet in de buurt
Nee hoor, dit nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Spelletjes spelen is voor kleine meisjes
Een UI is natuurlijk heel persoonlijk dus ik zou niet weten wat ik voor je zou moeten kiezenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Koen66 het volgende:
Als iemand een UI ziet die bij past: gaarne
Ik zit weer ff te mieten hier
kernafvalquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn limburgerse collega begon er net al over dat hij binnenkort vrij is voor carnaval...............
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want ik moet levellen jonguhDan kan ik mee met raids enzo
![]()
Nee hoorquote:
Mieten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Koen66 het volgende:
Als iemand een UI ziet die bij past: gaarne
Ik zit weer ff te mieten hier
Zieke 'spelletjes' zijn datquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, dit nietIk heb gister nog een achievement gehaald omdat ik iemand door vermoord had en zijn lijk geknuffeld heb voor zijn geest eruit was
Voor de epic loot jonguhquote:
en ik zei: en de rest is zeker ook lam. Zegtie: Nee alleen ik ben vrij de rest houdt er niet van.quote:
Ja, heeeeeeeeerlijk!quote:
Preciesquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je gaat nu naar RotjeknorToko's zat
Wanneer gaan we winkelen?
![]()
.
Omdat het stiekem stom isquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
en ik zei: en de rest is zeker ook lam. Zegtie: Nee alleen ik ben vrij de rest houdt er niet van.
Nou is de vraag: Waarom houdt niet elke Limburger, van geboorte de meeste, van carnaval?
de koffie is klaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je gaat nu naar RotjeknorToko's zat
Wanneer gaan we winkelen?
![]()
En ik ben zo fantasieloos als de pestquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een UI is natuurlijk heel persoonlijk dus ik zou niet weten wat ik voor je zou moeten kiezen
say whutquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee hoor, dit nietIk heb gister nog een achievement gehaald omdat ik iemand door vermoord had en zijn lijk geknuffeld heb voor zijn geest eruit was
het zijn gewoon mensen die niet sporen daar in Limburgquote:
Oeh nice!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
We hebben ook een groenteturk een halve straat verder op
En winkelen... mja, als ik geld heb
Ik heb laatst 2 weken al niet gespeeld, alleen een avondje in het weekendquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:26 schreef Stuart het volgende:
Marijke mag een maand lang geen WOW meer spelen
Like I care dat jij niet caredquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Like I care
Het zijn maar gewoon een paar pixels![]()
Snel, had al gepmd naar Muckiequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
de koffie is klaardus wanneer kom je?
gesprek van zeer hoog niveauquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh nice!
Winkelen in toko's en de Action enzo
[..]
Ik heb laatst 2 weken al niet gespeeld, alleen een avondje in het weekend
[..]
Like I care dat jij niet cared
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:28 schreef Stuart het volgende:
Dat WOW heeft een slechte invloed op Rijke
Ja, heeeeeeeerlijk tochquote:
Chicken tonightquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:29 schreef Stuart het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten vanavond. Iets met kip in ieder geval en wortels, broccoli en meer groenten
Heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja, heeeeeeeerlijk toch
Ik doe niet aan kant en klaar spulquote:
Ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Chicken tonight
[..]
Heerlijkniet moeilijk gaan doen tijdens vakantie/vrije dagen
En nou is ie weer groen!quote:
Een lekkere curry zelf makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kant en klaar spul
Curry eet ik wel buitenshuis. Dat moet je overlaten aan mensen die het echt goed kunnenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een lekkere curry zelf maken
sta ik buitenspel?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snel, had al gepmd naar Muckie
Is niet kant en klaar, want zelf kip bakken en rijst kokenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kant en klaar spul
Heb je snel gedaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ff aardappels schillen en bloemkool in roosjes gesneden
Morgen waarschijnlijk heb ik weer wat kwa werk te doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!![]()
[..]
En nou is ie weer groen!
Ik zou niet weten wat dat isquote:
Ja, maar met alle respect, dat is geen kokenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is niet kant en klaar, want zelf kip bakken en rijst koken
Maar wel lekker en makkelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar met alle respect, dat is geen koken
Dat wordt hier niet gewaardeerd helaasquote:
roebakgroenten, met wat sojasaus of ketjap of weet ik veel en dan kip lekker marinerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moeten ze het maar gaan waarderenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wordt hier niet gewaardeerd helaas
Dat vind ik lekker jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
roebakgroenten, met wat sojasaus of ketjap of weet ik veel en dan kip lekker marineren
buitenspel hoef jij ook niet te weten. Je bent een vrouw.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat dat isMaar ik PM je strakjes wel ff ja?
Ik zal zeggen dat Trev zegt dat het wel goed isquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moeten ze het maar gaan waarderen
bloemkoolquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan moet het helemaal goed komenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat Trev zegt dat het wel goed is
daar doelde ik ook opquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik lekker ja![]()
Al kies en snij ik liever zelf alle groenten
count me in!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij houdt ons niet bijquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snel, had al gepmd naar Muckie
En ik wil toch iets anders dus ik heb niets te verliezenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet het helemaal goed komen
Die ene die jou liep te kutten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:40 schreef Panda72 het volgende:
Zo ik heb de auto van mijn lollige collega een paar meter verderop neergezet(uit het zicht) om 14:00 gaat hij naar huis.
ik zit met een onnozel wicht aan de lijn!quote:
eens...quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ja. Zelfs ik ben er nog niet mee bezig. Overigens, zocht jij mij?quote:
quote:
en terechtquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
en hij is stapeldol op zijn auto.
kent u dat verhaal van die stotteraar over het rokje van een ballerina?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zit met een onnozel wicht aan de lijn!
Meneer u collega heeft vanmorgen mij geholpen met email instellen en ineens kan ik niet bellen.
Dus ik kijk die lijn na en die is goed................begint ze een partij te schelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uhuhquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ja. Zelfs ik ben er nog niet mee bezig. Overigens, zocht jij mij?
ik weet niet of je me gaat uitlachen of trots op me gaat zijn
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
En toen zei jij? Luister hoer ik weet jouw naam email en telefoonnummer dus ik weet je te vindenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zit met een onnozel wicht aan de lijn!
Meneer u collega heeft vanmorgen mij geholpen met email instellen en ineens kan ik niet bellen.
Dus ik kijk die lijn na en die is goed................begint ze een partij te schelden
zo ben ikquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
kent u dat verhaal van die stotteraar over het rokje van een ballerina?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
[..]
kent u dat verhaal van die stotteraar over het rokje van een ballerina?Wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
uhuh
ik weet niet of je me gaat uitlachen of trots op me gaat zijnKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Te vroegquote:
[..]
kent u dat verhaal van die stotteraar over het rokje van een ballerina?Mijn grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |