Ik kom zondag ook 100%quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan is het ook niet goed meerSushi kun je max 1 dag bewaren
Anders is het sowieso niet lekker meer....
Als ze het tot zondag bewaard is het waarschijnlijk bedorvenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan is het ook niet goed meerSushi kun je max 1 dag bewaren
Anders is het sowieso niet lekker meer....
quote:
Gezelligquote:
Ik moet ook, maar wil niet met regenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Zo ff naar Ikea en de Action.
Wat moet je hebben?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet ook, maar wil niet met regen
ST, zou ik heeeeeeeeeeeeel misschien de Suzuki morgen eventjes mee mogen?
Jawel, wattan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet ook, maar wil niet met regen
ST, zou ik heeeeeeeeeeeeel misschien de Suzuki morgen eventjes mee mogen?
Hey Koen!quote:
Ze hebben van die opberg zakken die je vacuüm kunt zuigen met de stofzuiger. Die wilde ik wel hebben voor mijn extra kussensquote:
Maar dat is wel mijn hyves afbeeldingquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:00 schreef Koen66 het volgende:
Mooie UI ter herinnering dat ik zsm een nieuwe UI moet
Nou ehm, ik ben bijna door mijn kattenbakgrit heen, en dan wilde ik weer even een voorraadje scorenquote:
Als je zin hebt, kom je ook Monopoly spelen?quote:
Ja, zaterdagquote:
Geminimeet, was iets spontaansquote:
Oh, dat vind ik echt heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Stuart het volgende:
Waar ik ook van moet overwegen is ragout
Maar vanaf hoe laat zijn we welkom?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geminimeet, was iets spontaansWil je ook komen?
Actionquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Koen!
[..]
Ze hebben van die opberg zakken die je vacuüm kunt zuigen met de stofzuiger. Die wilde ik wel hebben voor mijn extra kussensEn uiteraard gewoon, Action
Lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:03 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik straks maar wat eitjes bakken voor op toast
Ja, ragoutquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik echt heerlijk
Met kerst nog gemaakt
Weet niet, ik zal Ferrari eens vragen hoe laat die kan enzo, okee?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar vanaf hoe laat zijn we welkom?
Als er iets spontaans gebeurt is de kans klein dat ik kan meestalquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geminimeet, was iets spontaansWil je ook komen?
Ik haal echt vet veel bij de Actionquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |