Zie het als een gavequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Stuart het volgende:
Jullie halen het slechtste in mij naar boven
We doen het graag, schatquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Stuart het volgende:
Jullie halen het slechtste in mij naar boven
Ja, lekker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je een snert voor je harses soms
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn moeder had vaak van die potjes in huis toen ze weer eens aan een wazig dieet bezig was.
Nadat mijn broer en ik telkens kleine braakgeluidjes gingen maken bij het openen van die troep is het gauw verdwenen
Ragout, dat zou ik ook overwegenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Stuart het volgende:
Waar ik ook van moet overwegen is ragout
Zelfgemaakt is lekker. Die zooi uit een blik isquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Stuart het volgende:
Waar ik ook van moet overwegen is ragout
bezorg je bij KPN?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Panda72 het volgende:
Iemand een lekker bordje of kommetje snert er is genoeg.Stu jij misschien![]()
[ afbeelding ]
soepstengels?quote:
Roggebroodquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soepstengels?
roggebrood met spek bedoel je
Dat lieg jequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef Stuart het volgende:
Ik bijt nog liever mijn arm af dan dat ik die zooi op eet
Nietquote:
Zo erg? Maar vertel eens waarmee kunnen wij jou wel blij maken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef Stuart het volgende:
Ik bijt nog liever mijn arm af dan dat ik die zooi op eet
Ik heb toch liever soepstengels, hou niet van roggebroodquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soepstengels?
roggebrood met spek bedoel je
Roggebrood is inderdaadquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roggebrood
Ook dat komt niet mijn huis binnen
Strongbowquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zo erg? Maar vertel eens waarmee kunnen wij jou wel blij maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |