maar ik hou wel van je hoorquote:
Ik ook van jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar ik hou wel van je hoor
Oh, snert, wat heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Panda72 het volgende:
Iemand een lekker bordje of kommetje snert er is genoeg.
[ afbeelding ]
Succes en tot laterquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
en weer weg dee volgende boodschappen halen![]()
Eensch!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja he doet mij altijd denken aan kots
Moet ik jouw internet afsluiten somsquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Panda72 het volgende:
Iemand een lekker bordje of kommetje snert er is genoeg.Stu jij misschien![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ksssjt, ga uit mijn hoofd!quote:
Ohhh, snertquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk met kaas op een duits hard bolletjequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik nu net, bij wijze van fatsoenlijk ontbijtMoet vanmiddag wel naar de fysio natuurlijk, dus wat brandstof moet er wel in zitten. Spread op bruine sesambollen natuurlijk
Ziet er wel lekker uit Beertjequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal je niet meer plagen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet ik jouw internet afsluiten soms![]()
Dat was maar een kort bezoekjequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
en weer weg dee volgende boodschappen halen![]()
Mijn moeder had vaak van die potjes in huis toen ze weer eens aan een wazig dieet bezig was.quote:
Moet je een snert voor je harses somsquote:
Piggy back ridequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:45 schreef Muck het volgende:
Ksssjt, ga uit mijn hoofd!
Dat is precies wat ik dacht
ja, snertquote:Ohhh, snert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |