mijn limburgerse collega begon er net al over dat hij binnenkort vrij is voor carnaval...............quote:
Nee, want ik moet levellen jonguhquote:
verslaafde!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want ik moet levellen jonguhDan kan ik mee met raids enzo
![]()
wtfquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn limburgerse collega begon er net al over dat hij binnenkort vrij is voor carnaval...............
Maar je gaat nu naar Rotjeknorquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook
Maar waar mijn ouders wonen, heb je die niet in de buurt
Nee hoor, dit nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Spelletjes spelen is voor kleine meisjes
Een UI is natuurlijk heel persoonlijk dus ik zou niet weten wat ik voor je zou moeten kiezenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Koen66 het volgende:
Als iemand een UI ziet die bij past: gaarne
Ik zit weer ff te mieten hier
kernafvalquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn limburgerse collega begon er net al over dat hij binnenkort vrij is voor carnaval...............
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want ik moet levellen jonguhDan kan ik mee met raids enzo
![]()
Nee hoorquote:
Mieten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Koen66 het volgende:
Als iemand een UI ziet die bij past: gaarne
Ik zit weer ff te mieten hier
Zieke 'spelletjes' zijn datquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, dit nietIk heb gister nog een achievement gehaald omdat ik iemand door vermoord had en zijn lijk geknuffeld heb voor zijn geest eruit was
Voor de epic loot jonguhquote:
en ik zei: en de rest is zeker ook lam. Zegtie: Nee alleen ik ben vrij de rest houdt er niet van.quote:
Ja, heeeeeeeeerlijk!quote:
Preciesquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je gaat nu naar RotjeknorToko's zat
Wanneer gaan we winkelen?
![]()
.
Omdat het stiekem stom isquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
en ik zei: en de rest is zeker ook lam. Zegtie: Nee alleen ik ben vrij de rest houdt er niet van.
Nou is de vraag: Waarom houdt niet elke Limburger, van geboorte de meeste, van carnaval?
de koffie is klaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je gaat nu naar RotjeknorToko's zat
Wanneer gaan we winkelen?
![]()
En ik ben zo fantasieloos als de pestquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een UI is natuurlijk heel persoonlijk dus ik zou niet weten wat ik voor je zou moeten kiezen
say whutquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee hoor, dit nietIk heb gister nog een achievement gehaald omdat ik iemand door vermoord had en zijn lijk geknuffeld heb voor zijn geest eruit was
het zijn gewoon mensen die niet sporen daar in Limburgquote:
Oeh nice!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
We hebben ook een groenteturk een halve straat verder op
En winkelen... mja, als ik geld heb
Ik heb laatst 2 weken al niet gespeeld, alleen een avondje in het weekendquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:26 schreef Stuart het volgende:
Marijke mag een maand lang geen WOW meer spelen
Like I care dat jij niet caredquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Like I care
Het zijn maar gewoon een paar pixels![]()
Snel, had al gepmd naar Muckiequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
de koffie is klaardus wanneer kom je?
gesprek van zeer hoog niveauquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh nice!
Winkelen in toko's en de Action enzo
[..]
Ik heb laatst 2 weken al niet gespeeld, alleen een avondje in het weekend
[..]
Like I care dat jij niet cared
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |