Trusten Klutsjequote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 02:10 schreef Gasol het volgende:
de slaap begint een beetje te komen
, maar nu wil ik niet slapen omdat ik met muziek bezig ben
Trustequote:Op woensdag 5 januari 2011 02:17 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik ga meehelpen aan de stilte. Naar bed.
Ik ben blij dat ik eindelijk gestopt ben met huilen, laat me even emotieloos zijnquote:
Tis al goed hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 02:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik eindelijk gestopt ben met huilen, laat me even emotieloos zijn
/carequote:Op woensdag 5 januari 2011 02:35 schreef Tes87 het volgende:
[..]
Dus, slecht voedsel......... vooral nu voor het slapen gaan
Ok, zwaar eng dat je me al weltrusten wenst voor ik gaquote:
Dat was om aan te kondigen dat ik zelf ga jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 02:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ok, zwaar eng dat je me al weltrusten wenst voor ik ga![]()
Of ging je zelf ook?
Van 't zelfde Yuuksquote:Op woensdag 5 januari 2011 02:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was om aan te kondigen dat ik zelf ga ja
Maar daarmee wens ik jou ook een goede nacht
Moe! Zo Peuter uit bed plukken, naar de oppas brengen en dan werken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:20 schreef DustPuppy het volgende:
Morguh mensen.
Straks even Ziggo afzeiken, vanmiddag mijn hangmat ophalen.
Hoest hier?
Tijd voor bammetjes en koffiequote:Op woensdag 5 januari 2011 07:21 schreef L-E het volgende:
Moe! Zo Peuter uit bed plukken, naar de oppas brengen en dan werken.
Hoe'st daar?
Ja, bammetjes! Mag dat niet?quote:
Natuurlijk mag dat. Je bammetje't er maar op los!quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, bammetjes! Mag dat niet?
Ik vind boterhammen niet mooi klinken en te formeel.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:04 schreef Nouk84 het volgende:
Altijd leuk, zo'n TT waar je van mijlenver kan ruiken wie 'm gemaakt heeft en al helemaal ziet dat die over haarzelf gaat!
Jij jankwijf.quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:32 schreef L-E het volgende:
[..]
De TT had anders net zo goed over mij kunnen gaan hoor.
Vorige week wel. Probeer deze week zo weinig mogelijk te huilen. Lukt tot nu toe aardig, moet ik zeggenquote:
Goede instelling! Keep it up!quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vorige week wel. Probeer deze week zo weinig mogelijk te huilen. Lukt tot nu toe aardig, moet ik zeggen
Iedereen is dat. Oprah noemt het niet voor niets The Ugly Cryquote:
Ach, dat valt echt wel mee. En Oprah Winfrey isquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen is dat. Oprah noemt het niet voor niets The Ugly Cry
quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:04 schreef Nouk84 het volgende:
Altijd leuk, zo'n TT waar je van mijlenver kan ruiken wie 'm gemaakt heeft en al helemaal ziet dat die over haarzelf gaat!
Wie nietquote:
Bullshit iedereen is opeens heel lelijk als ze aan het janken zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:38 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ach, dat valt echt wel mee. En Oprah Winfrey is
Dat vind ik niet toevalligquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit iedereen is opeens heel lelijk als ze aan het janken zijn.
Ik ben nooit lelijk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit iedereen is opeens heel lelijk als ze aan het janken zijn.
Dan is mijn zoon stoerder.quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nooit lelijk!!
Then again, ik ben een stoere man en ik huil ook nooit.
Behalve bij Bambi dan.
Bambi is helemaal niet "maar een film".quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is mijn zoon stoerder.
Mama wat huil je nou? Het is maar een film hoor, het is niet echt, stel je niet zo aan!
Kind was toen 4 of 5
Dat kind is harteloosquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Bambi is helemaal niet "maar een film"..
Beetje!quote:
Lekker afzeiken zo hè, dat muziekje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:07 schreef DustPuppy het volgende:
En ik zit weer lekker in de wacht bij Ziggo
Jeetje ga eens aan het werk jijquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker afzeiken zo hè, dat muziekje.
Mogguh babequote:Op woensdag 5 januari 2011 08:26 schreef rival het volgende:
Goedemorgen trouwens lieve mensen en de rest
Sinds 7 uur!quote:
Altijdquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:29 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is het zeker
Gaan we er wat van maken vandaag?
How are you today?quote:
Ik las dat je niet aan het werk kon, computerwise danquote:
Ik schonk net ook koffie in, voor mijn collega. ik ben begonnen met een blikje colaquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AltijdEerst ff koffie tappen en sap inschenken
Ik voel me goedquote:
Barstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oequote:Op woensdag 5 januari 2011 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel me goed![]()
Ben al dagen vrolijk en heb besloten een andere instelling te houden
Dat ligt helemaal in de planningquote:
Vermakelijk welquote:
Daarom was ik er ook afgelopen dagen nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:34 schreef rival het volgende:
Ik las dat je niet aan het werk kon, computerwise dan
Ik wilde serieus op hem reageren dat jij wel een colaatje namquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:34 schreef rival het volgende:
Ik schonk net ook koffie in, voor mijn collega. ik ben begonnen met een blikje cola
Ik doe met je mee!quote:
Dan mag ik lekker werken, dat is veel leuker!quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:47 schreef Murmeli het volgende:
Sorry Q en rivaaltje
Ik zal het even erger maken: ik ga ws rond maart 4 weken naar zuid-afrika
Wij hebben het zo goed voor elkaar dat we zo veel mogen werkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan mag ik lekker werken, dat is veel leuker!
Misschien moet je in het vervolg het vorige topic eens lezen, voor je met stomme uitspraken komtquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:04 schreef Nouk84 het volgende:
Dat denk ik ook altijd als ik een cursus oid hebquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:59 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, vergeten, 2 dagen interne cursus.
Ach, iig niet te werken.
Dus je bent verplicht om terug te lezen in Singles? I really don't think soquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien moet je in het vervolg het vorige topic eens lezen, voor je met stomme uitspraken komt
SC's teruglezenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus je bent verplicht om terug te lezen in Singles? I really don't think so.
Geen zin om elke keer tig topics terug te lezen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien moet je in het vervolg het vorige topic eens lezen, voor je met stomme uitspraken komt
Gaaf zeg! Maar het WK is al geweest hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:47 schreef Murmeli het volgende:
Sorry Q en rivaaltje
Ik zal het even erger maken: ik ga ws rond maart 4 weken naar zuid-afrika
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:01 schreef Yuki het volgende:
duidelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daarom was ik er ook afgelopen dagen nietDus dat ik er weer ben zegt genoeg toch
![]()
[..]
Ik wilde serieus op hem reageren dat jij wel een colaatje nam
Negeer hetquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind zo'n persoonlijke sneer normaal niet erg, maar in dit geval, met de achtergrond die eraan zit, best wel stom te noemen.
Ik zeg toch ook niet tegen nouk dat ze stom is omdat ze over het verlies van haar oma huilt?
Nee, maar je kan en mag niet verwachten dat mensen weten wat jij in een vorig topic hebt besproken natuurlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind zo'n persoonlijke sneer normaal niet erg, maar in dit geval, met de achtergrond die eraan zit, best wel stom te noemen.
Ik zeg toch ook niet tegen nouk dat ze stom is omdat ze over het verlies van haar oma huilt?
Dat doet pijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar je kan en mag niet verwachten dat mensen weten wat jij in een vorig topic hebt besproken natuurlijk.
Al snap IK sowieso dus weer eens niet dat mensen hun hele hebben en houwen op FOK! posten, je WEET toch dat er mensen komen die er een kutopmerking over gaan maken?
Wie zijn billen brandt....
Kijk, als je nou gewoon NORMAAL had gereageerd, had ik misschien gaan kijken wat er dan precies aan de hand is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:05 schreef Yuki het volgende:
Zie edit. En hij ging over alle singles gisteravond, want bijna iedereen had de sluizen openstaan op een gegeven moment.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kijk, als je nou gewoon NORMAAL had gereageerd, had ik misschien gaan kijken wat er dan precies aan de hand is.Van: 'Joh, dit en dat is er aan de hand, blabla' dan had ik misschien begripvoller gereageerd, maar nu
Daarbij blijft een TT maken over jezelf
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zie edit. En hij ging over alle singles gisteravond, want bijna iedereen had de sluizen openstaan op een gegeven moment.
Misschien zaten er ook wel een aantal met een natte klets. Ook de sluizen open, maar dan op een andere plek.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:11 schreef HeatWave het volgende:
. Wat een triest zooitje is dit hier dan
.
Ik weet niet of dat zoveel beter isquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien zaten er ook wel een aantal met een natte klets. Ook de sluizen open, maar dan op een andere plek.
Steek jij je snikkel liever in een betraand oog of in een natte klets? Ik weet het wel.quote:
keken jullie Bambi samen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zie edit. En hij ging over alle singles gisteravond, want bijna iedereen had de sluizen openstaan op een gegeven moment.
Als Singles zo'n invloed op je hebt, depri of geil, dan moet je eens gaan nadenken of alles wel goed gaat met jequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien zaten er ook wel een aantal met een natte klets. Ook de sluizen open, maar dan op een andere plek.
Not mequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht eigenlijk aan de rode zee. Natte klets is dan wel beter jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Steek jij je snikkel liever in een betraand oog of in een natte klets? Ik weet het wel.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:11 schreef HeatWave het volgende:
. Wat een triest zooitje is dit hier dan
.
Eens even zo een treurig gezicht swaffelen is anders ook een prima manier om de ochtend mee te beginnenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Steek jij je snikkel liever in een betraand oog of in een natte klets? Ik weet het wel.
quote:
Ja komop zeg, een beetje je hele priveleven op internet gooien en er met zijn allen om cyberjanken?quote:
Dat moet wel tranen van vreugde opleveren, zou je denken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Eens even zo een treurig gezicht swaffelen is anders ook een prima manier om de ochtend mee te beginnen
Het ging over begrafenismuziek, dood, verlies, rouw... Allemaal dingen die, nu het (opnieuw/nog steeds) niet goed gaat met mijn moeder, een heleboel los blijken te kunnen maken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als Singles zo'n invloed op je hebt, depri of geil, dan moet je eens gaan nadenken of alles wel goed gaat met je.
Het is een slowchat, op FOK!, puhlease!
Indeed.. Als je zo kopjes geeft tegen dat gezicht terwijl ze huilt... Kijkt ze even boos naar boven.. Jij een dikke glimlach terug, door kopjes blijven geven.. Kijkt ze weer naar boven, nu al een beetje verbaasd dat je echt zo een achterlijke gladiool bent dat je dat doet terwijl ze huilt... Gewoon door blijven lachen en kopjes geven en dan op een gegeven moment heb je 2 mogelijkheden..quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet wel tranen van vreugde opleveren, zou je denken.
Wat vreemd dat jij nog single bentquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Indeed.. Als je zo kopjes geeft tegen dat gezicht terwijl ze huilt... Kijkt ze even boos naar boven.. Jij een dikke glimlach terug, door kopjes blijven geven.. Kijkt ze weer naar boven, nu al een beetje verbaasd dat je echt zo een achterlijke gladiool bent dat je dat doet terwijl ze huilt... Gewoon door blijven lachen en kopjes geven en dan op een gegeven moment heb je 2 mogelijkheden..
A. Ze gaat lachen om je achterlijke gladioolheid en sabbelt eraan
B. Ze geeft er een ferme beet in..
Ik ben het niet vaak zo eens met je geweestquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als Singles zo'n invloed op je hebt, depri of geil, dan moet je eens gaan nadenken of alles wel goed gaat met je.
Het is een slowchat, op FOK!, puhlease!
Ik zou de rollen omdraaien en hem eens flink laten jankenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Indeed.. Als je zo kopjes geeft tegen dat gezicht terwijl ze huilt... Kijkt ze even boos naar boven.. Jij een dikke glimlach terug, door kopjes blijven geven.. Kijkt ze weer naar boven, nu al een beetje verbaasd dat je echt zo een achterlijke gladiool bent dat je dat doet terwijl ze huilt... Gewoon door blijven lachen en kopjes geven en dan op een gegeven moment heb je 2 mogelijkheden..
Hoewel je me nu laat lachenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh noes. Vertel!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:10 schreef missbehavin het volgende:
Oj, weer een historisch slechte nacht achter de rug
Goeiemorgen hier
U kiest duidelijk voor optie B.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou de rollen omdraaien en hem eens flink laten janken
En jij ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoewel je me nu laat lachenzou ik op dat moment ws in staat zijn om je te castreren
Duidelijk Aquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja? Lijkt je dat lekker, castratie by teeth?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
U kiest duidelijk voor optie B.
[..]
En jij ook
Ah, HW die bepaalt hoe iemand anders moet leven, goedemorgen !quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja komop zeg, een beetje je hele priveleven op internet gooien en er met zijn allen om cyberjanken?
De term :
GET A LIFE!!
Is nog nooit zo van toepassing geweest.
Oh nachtmerries galorequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Oh noes. Vertel!
En goedemorgen natuurlijk
Ah, PB bepaalt dat HW bepaalt hoe iemand anders moet leven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Ah, HW die bepaalt hoe iemand anders moet leven, goedemorgen !
Bepaalt? Jij leest duidelijk een andere zin dan ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja klopt, dat probeer ik daar idd mee te zeggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar nog niet helemaal goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
Ah dat is kut CL, wat beter inmiddels?
Hè bahquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gisteren iets verkeerds gegeten ofzo zeg, dacht vannacht echt dat het er aan beide kanten uit zou spuiten
Ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
U kiest duidelijk voor optie B.
[..]
En jij ook
Je kunt ook gewoon zwijgen en mensen hun gang laten gaan, als iemand zijn hele privé-leven hier wil bespreken, en daarbij huilt, moet diegene dat toch zelf weten ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja klopt, dat probeer ik daar idd mee te zeggen.
Lekker douchen, ramen opengooien, bed verschonen... Dan is die lucht er wel uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voel me nog steeds raar
En alles stinkt![]()
dat kan, dat zou jij ook kunnen. maar iedereen geeft hier graag zijn mening, zoals jij nu ook doet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zwijgen en mensen hun gang laten gaan, als iemand zijn hele privé-leven hier wil bespreken, en daarbij huilt, moet diegene dat toch zelf weten ?
Get a life komt op mij iig over alsof die mensen dus volgens jou geen leven hebben en iets anders moeten doen.
Ja, weet je, dat kan JIJ nu dus ook doen, en dat zou fijn zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zwijgen en mensen hun gang laten gaan, als iemand zijn hele privé-leven hier wil bespreken, en daarbij huilt, moet diegene dat toch zelf weten ?
Get a life komt op mij iig over alsof die mensen dus volgens jou geen leven hebben en iets anders moeten doen.
Tja het is snuit he...quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:29 schreef DustPuppy het volgende:
Klinkt ook een beetje alsof de persoon in kwestie opgewonden wordt van jankende vrouwen. Dat lijkt me ook niet heel gezond.
Heb ik nu een kopje koffie verdient?!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is een bijzonder kind. En dat is het.
Als er tranen over de wangen lopen wilt dat niet persé zeggen dat ze huilenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:29 schreef DustPuppy het volgende:
Klinkt ook een beetje alsof de persoon in kwestie opgewonden wordt van jankende vrouwen. Dat lijkt me ook niet heel gezond.
Een mening geven is wat anders dan direct weer neerbuigend doen omdat iemand anders toevallig anders op i-net doet dan hij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
dat kan, dat zou jij ook kunnen. maar iedereen geeft hier graag zijn mening, zoals jij nu ook doet.
Doe ik, geen dank.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, weet je, dat kan JIJ nu dus ook doen, en dat zou fijn zijn.
Dank jequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lekker douchen, ramen opengooien, bed verschonen... Dan is die lucht er wel uit
Voor wat jou betreft: hoop dat je je snel beter voelt
We hebben het hier wel over HW hequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Een mening geven is wat anders dan direct weer neerbuigend doen omdat iemand anders toevallig anders op i-net doet dan hij.
Dat is waar, bij kokhalzen komen ook vaak tranenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Als er tranen over de wangen lopen wilt dat niet persé zeggen dat ze huilen
Daar kicken die mannen dan ook opquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is waar, bij kokhalzen komen ook vaak tranen
Dat ging bij mij wel vaak over in huilen trouwens.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is waar, bij kokhalzen komen ook vaak tranen
Ja echt he! Eerst diep in het keeltje en dan die tranen wegslaan met de dopquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kicken die mannen dan ook op
Iemand die anders doet EN daarvan de "gevolgen" op dr bord krijgtquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een mening geven is wat anders dan direct weer neerbuigend doen omdat iemand anders toevallig anders op i-net doet dan hij.
[..]
Doe ik, geen dank.
Haal jij dat wel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja echt he! Eerst diep in het keeltje en dan die tranen wegslaan met de dop
Potdulleme wat heb ik daar een zin in!
Maar nog meer in mn bakkie koffie
Zo ken ik je weerquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Grote mond, klein hartjequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rozenblaadjes op het bed enzquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij lijkt mij echt zo'n romantische lover, dat alles ineens soft-focus wordt en er spontaan vioolmuziek gaat spelen enzo
Oh sorryquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
SSSSSSSSSTTTTTTTT..Dat ik niet verder dan 2 duimen erin komt hoeft niet iedereen te weten!
Wapperende haren...quote:
Moet je eerst een halve liter melk drinken, dat lekker laten indikken in je maag, en dat uitkotsen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ging bij mij wel vaak over in huilen trouwens.
Damn wat kan kotsen pijn doen
Ik heb nu een MI van Snuit on the cover van een bouquetreeksquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van Snuit on the cover van een bouquetreeks
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, jij houdt van wapperende haren onder de gordel?
Ik heb me anders een keer flink opgelucht gevoeld toen ik mijn melk en jus d'orange er na een paar uur weer uit kotste.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Moet je eerst een halve liter melk drinken, dat lekker laten indikken in je maag, en dat uitkotsen.
DAT doet pijn.
Auwquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je eerst een halve liter melk drinken, dat lekker laten indikken in je maag, en dat uitkotsen.
DAT doet pijn.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb me anders een keer flink opgelucht gevoeld toen ik mijn melk en jus d'orange er na een paar uur weer uit kotste.
Op Utrecht Centraal![]()
Daarna zal het wel ja, maar kan me voorstellen dat het kotsen zelf erg pijnlijk was.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb me anders een keer flink opgelucht gevoeld toen ik mijn melk en jus d'orange er na een paar uur weer uit kotste.
Op Utrecht Centraal![]()
drink dan taksi, dan kots je tenminste met een fijne smaakquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DAT doet pijn.
Taksiquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
drink dan taksi, dan kots je tenminste met een fijne smaak
MI.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer chocoladevla eruit gekotst op de fiets![]()
![]()
Oh gadverdammequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die hompen kaas krijg je danMoet je helemaal ophoesten.
lekker zo'n zure smaak door je neusquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
drink dan taksi, dan kots je tenminste met een fijne smaak
The emotional rollercoasterquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Van janken naar kotsen![]()
Gotta love singles
Ik stel me jou ook echt voor als 'A Manly Man'quote:
Ik heb een keer net de wc niet gehaald in de maassiloquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer chocoladevla eruit gekotst op de fiets![]()
![]()
What's next?quote:
Echt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik stel me jou ook echt voor als 'A Manly Man'
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik kots meestal niet door mijn neus, maar nu weet ik wel waarom het bij jou pijn doetquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
lekker zo'n zure smaak door je neus
Ik gok persoonlijke snerenquote:
HW is schattigquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is smerig als het uit je neus komtquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik kots meestal niet door mijn neus, maar nu weet ik wel waarom het bij jou pijn doet
Ik vroeg me eigenlijk wel af waaromquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar goed, ik heb ook echt geen idee hoe hij eruit ziet he.
Bij jou is het zo simpel om jouw gedachten van boosheid naar mooie gedachten te krijgenquote:
Ja weet nietquote:
Ik dus op Utrecht Centraal. Stapte de bus uit, na een rit van een uur en ik kon het geen seconde langer inhouden. Ja de bus uit, meer niet. Op de terugweg hadden de duiven het opgegetenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:46 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb een keer net de wc niet gehaald in de maassilo![]()
Echt een loseractie vond ik dat.
Die hadden we ook al gehad toch?quote:
Ik zie een heel mooi niets.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij jou is het zo simpel om jouw gedachten van boosheid naar mooie gedachten te krijgen
Q.
[ afbeelding ] Kijk die biertjes eens!
En nu bedenk ik me net dat alles door jouw vuurmuur tegengehouden wordt.. Maar dan nog!!!
BIER!
Ik wel hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:47 schreef rival het volgende:
ik kots meestal niet door mijn neus, maar nu weet ik wel waarom het bij jou pijn doet
Dat klinkt bekend. Maar dan met andere nare drankjes, denk aan Coeberg. Mijn goed, wat een troep. Wat een tijd, wat een herinneringen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was 15, had de avond daarvoor mijn eerste té dronken avond gehad in een kroeg
Ik kreeg de hele avond passoa (puur) voorgezet
Boobs and beerquote:
Sambucaquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend. Maar dan met andere nare drankjes, denk aan Coeberg. Mijn goed, wat een troep. Wat een tijd, wat een herinneringen..
De vriendinnen van Samzz?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij jou is het zo simpel om jouw gedachten van boosheid naar mooie gedachten te krijgen
Q.
[ afbeelding ] Kijk die biertjes eens!
En nu bedenk ik me net dat alles door jouw vuurmuur tegengehouden wordt.. Maar dan nog!!!
BIER!
Hehe, zo heb ik een keer op terschelling een avond staan janken op de Apfelkorn omdat een vriend voor een half jaar weg ging naar amerika.. Mijn god, hoe kansloos! Heerlijk was datquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend. Maar dan met andere nare drankjes, denk aan Coeberg. Mijn goed, wat een troep. Wat een tijd, wat een herinneringen..
Pisang Ambon!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sambuca![]()
Dodelijk spul! Hoef het nu maar te ruiken en ik ga al over mn nek
Over a manly man gesprokenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, zo heb ik een keer op terschelling een avond staan janken op de Apfelkorn omdat een vriend voor een half jaar weg ging naar amerika.. Mijn god, hoe kansloos! Heerlijk was dat
GOLDSTRIKE, 100%quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Sambuca![]()
quote:
Wat was ik in eerste instantie blij dat ik het kotsen toen bij jou tegen kon houden. En wat had ik later een spijtquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:Ik had ooit dat er midden op de dansvloer wat omhoog kwam. Niet veel gelukkig, dus ik kon onopvallend voorover bukken en 'mijn schoen goed doen' en het in een bekertje spugen.
oj
Ik hou het wel bij bierquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Pisang Ambon!
Oh, en ook veel apfelkorn.
Hahaha jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat was ik in eerste instantie blij dat ik het kotsen toen bij jou tegen kon houden. En wat had ik later een spijt
Epic hangover
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, zo heb ik een keer op terschelling een avond staan janken op de Apfelkorn omdat een vriend voor een half jaar weg ging naar amerika.. Mijn god, hoe kansloos! Heerlijk was dat
Hmm ik wachtte altijd minimaal een half uur en ging dan mn vinger in mn strot stekenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha ja
Bij mij was het toen geen drank though, inslag is a bitch
Daar heb ik dan weer geen ervaring meequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha ja
Bij mij was het toen geen drank though, inslag is a bitch
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dus op Utrecht Centraal. Stapte de bus uit, na een rit van een uur en ik kon het geen seconde langer inhouden. Ja de bus uit, meer niet. Op de terugweg hadden de duiven het opgegeten![]()
Ik was 15, had de avond daarvoor mijn eerste té dronken avond gehad in een kroeg
Heb je nooit dat het er ook via je neus uitkomt op een gegeven moment?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Duivenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dus op Utrecht Centraal. Stapte de bus uit, na een rit van een uur en ik kon het geen seconde langer inhouden. Ja de bus uit, meer niet. Op de terugweg hadden de duiven het opgegeten![]()
Durf te leven man!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:51 schreef Q. het volgende:
Ergens op mijn 16e heb ik besloten dat ik voortaan alleen maar bier zou gaan drinken. En daar heb ik me aan gehouden.. Van bier kots ik niet.
Dat heb ik met visquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sambuca![]()
Geen sneerquote:
Pff je zou het altijd met iedereen eens moeten zijn, vermoeiendquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Geen sneer
Ik ken hw niet zo goed, maar zover ik hem ken heb ik niks tegen hem. Ben het niet altijd met hem eens ofzo, maar heb geen sneerneigingen
nee joh, dat maakt het leven veel makkelijker, hoef ik zelf niet meer na te denkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pff je zou het altijd met iedereen eens moeten zijn, vermoeiend
Het was een grapje murmquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Geen sneer
Ik ken hw niet zo goed, maar zover ik hem ken heb ik niks tegen hem. Ben het niet altijd met hem eens ofzo, maar heb geen sneerneigingen
Dat probleem heb ik hier ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Hm, nadeel van dat alle sneeuw weg is, alle zooi in mijn tuin is weer akelig zichtbaar.
Ja nee ieh!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pff je zou het altijd met iedereen eens moeten zijn, vermoeiend
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ooit over mn moeder heen gekotst![]()
Ik kwam dronken thuis, moest kotsen dus over de railing dan maar (woonde op 10 hoog in een flat) mn moeder kwam net thuis van werk (taxi) en liep beneden.
Hilarischquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kwam dronken thuis, moest kotsen dus over de railing dan maar (woonde op 10 hoog in een flat) mn moeder kwam net thuis van werk (taxi) en liep beneden.
Briljante actie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja welke moeder komt er dan ook om 4 uur 's nachts thuis van het werkquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja welke moeder komt er dan ook om 4 uur 's nachts thuis van het werk
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Hm, nadeel van dat alle sneeuw weg is, alle zooi in mijn tuin is weer akelig zichtbaar.
Dan weet je wat je te doen hebtquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Dan weet je wat je te doen hebt
Woestquote:
Zeur niet bij jou dooit het al, ik zit nog onder 0 hierquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je wel hoe koud het is buiten!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet bij jou dooit het al, ik zit nog onder 0 hier
Goh snap ik helemaal niks van, ik vind het altijd super tof om ondergekotst te wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Woest![]()
Maar ze wist niet dat ik het was. Gelukkig veel jeugd in de flat en iedereen kwam altijd rond hetzelfde tijdstip thuis want dan was de lokale discotheek en shoarma dicht![]()
Jaren later eens verteld, toen vond ze het nog steeds niet lachen
Ik zou ook wel pislink zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Woest![]()
Maar ze wist niet dat ik het was. Gelukkig veel jeugd in de flat en iedereen kwam altijd rond hetzelfde tijdstip thuis want dan was de lokale discotheek en shoarma dicht![]()
Jaren later eens verteld, toen vond ze het nog steeds niet lachen
Kou isquote:
nope, ben nog niet buiten geweest vandaag, komt vanmiddag wel, als ik ga lunchenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je wel hoe koud het is buiten!
Oh nou dan kom jij mijn tuin toch fijn mooi maken?quote:
Heey Pleur, even wat anders, jij bent ook wel een koffie fan toch??quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goh snap ik helemaal niks van, ik vind het altijd super tof om ondergekotst te worden
Kan geregeld worden hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goh snap ik helemaal niks van, ik vind het altijd super tof om ondergekotst te worden
Ik deed het niet expres. Als we het nu opzettelijk zouden proberen zou het me niet eens lukken om haar te rakenquote:
Als je met mooi maken bedoeld alle planten vermoorden omdat ik die maar hoef aan te raken en ze gaan al dood dan ok. Kom eraanquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nou dan kom jij mijn tuin toch fijn mooi maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:05 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben verliefdOnbereikbare liefdesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan nog, zou ik pislink zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan geregeld worden hoor
[..]
Ik deed het niet expres. Als we het nu opzettelijk zouden proberen zou het me niet eens lukken om haar te raken
Zo heb ik er ook 1quote:
Goedkoopquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey Pleur, even wat anders, jij bent ook wel een koffie fan toch??
http://www.doppio-espress(...)html?keyword=cafetie is een tof apparaat!
Het scheelt dat er in de winter niet zoveel moois staat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je met mooi maken bedoeld alle planten vermoorden omdat ik die maar hoef aan te raken en ze gaan al dood dan ok. Kom eraan
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:05 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben verliefdWat een rare foto's met die lelijke achtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik heb hem nu ook, gelijk gekocht met de bonen maler, maar het is wel een ideaal ding, iedere ochtend een lekker bakje koffie mee in de autoquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goedkoop![]()
Jeetje, ik ga donderdag of vrijdag avond maar voor t eerst naar de Wall dan
Kom ff bij mij langs dan? De aannemer vraag 1500 euro om de grond kaal te maken, maar jou elk plantje ff aan laten raken is veel makkelijkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je met mooi maken bedoeld alle planten vermoorden omdat ik die maar hoef aan te raken en ze gaan al dood dan ok. Kom eraan
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het scheelt dat er in de winter niet zoveel moois staat.
En dan haar voornaam opschrijven met daarachter jouw achternaam?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo heb ik er ook 1Heerlijk om gewoon ongegeneerd verliefd te kunnen zijn, te kunnen kwijlen op haar naam waarmee je ieder schrift volgeschreven hebt en uren weg te kunnen dromen naar de meest exotische oorden samen met haar, zonder dat je de problemen van het daten hebt
Nog nooitquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nooit dat het er ook via je neus uitkomt op een gegeven moment?
Welke achtergrond?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een rare foto's met die lelijke achtergrond
Heb je nog niet eens je kamer behangen met haar naam? Nep-verliefde puberquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo heb ik er ook 1Heerlijk om gewoon ongegeneerd verliefd te kunnen zijn, te kunnen kwijlen op haar naam waarmee je ieder schrift volgeschreven hebt en uren weg te kunnen dromen naar de meest exotische oorden samen met haar, zonder dat je de problemen van het daten hebt
Toen ik klein was ben ik eens ondergekotst door mijn neefje, in de auto in Duitsland met 30 graden ofzo. Damn, wat stonk ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]!
Toen m'n broer klein was heeft hij eens in de nek van m'n vader gekotst in de auto
Ik doe het voor 1750quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom ff bij mij langs dan? De aannemer vraag 1500 euro om de grond kaal te maken, maar jou elk plantje ff aan laten raken is veel makkelijker
Jaaaaaaaaah, en uiteraard ook naar al die TMF zooi smsen met jullie namen en kijken hoe goed jullie gemaakt zijn voor elkaar en als er een laag percentage uit komt het niet geloven en snel een andere test doen.. En dan blijven hangen bij diegene die het het beste doet natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan haar voornaam opschrijven met daarachter jouw achternaam?
Oeh wat lief dat je nog steeds zo over me droomtquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:
Vroeger had ik een kamer van 1,80 bij 2,40. Toen was het nog makkelijk behangen met haar naamquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb je nog niet eens je kamer behangen met haar naam? Nep-verliefde puber
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan heb je een HUGE aansteker en is dat ding na 2,5 maand al leeg
Oe oe oequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaah, en uiteraard ook naar al die TMF zooi smsen met jullie namen en kijken hoe goed jullie gemaakt zijn voor elkaar en als er een laag percentage uit komt het niet geloven en snel een andere test doen.. En dan blijven hangen bij diegene die het het beste doet natuurlijk
Je rookt teveel!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Match made in heaven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe oe oe
Zo had je ooit bij Telekids zo'n test.
Zijn naam
Loves
Mijn naam
Tellen hoe vaak elke letter voorkwam en dan kwam je op een percentage uit.
Ik en de vader van mn kind kwam uit op 99%
Ik zit op die site te kijken, maar is niet gezondquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ook, gelijk gekocht met de bonen maler, maar het is wel een ideaal ding, iedere ochtend een lekker bakje koffie mee in de autoEn van Bodum, dus wel enigszins kwaliteit.
Dat ookquote:
Straks nieuwe halenquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ook
[..]
Straks nieuwe halen![]()
Ik kan niet eens meer omgaan met kleine aanstekers
Wat voel je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn vriendinnetje is bevallen. Haar zoontje heet Kay. Ik voel ze weer hoor
Tranen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn vriendinnetje is bevallen. Haar zoontje heet Kay. Ik voel ze weer hoor
Daarom is dit er ook 1 met zo een zuiptuit! Kan je hem afsluitenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit op die site te kijken, maar is niet gezond![]()
Koffie in de auto is bij mij altijd een beetje lastig, bekerhouders doen ze niet aan in een Alfazelfs mn 156 had ze niet
Ja in Purmerend op het gildepleinquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet waar je ze kunt halen?
Klasgenoot van mij en ik ook 99%quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe oe oe
Zo had je ooit bij Telekids zo'n test.
Zijn naam
Loves
Mijn naam
Tellen hoe vaak elke letter voorkwam en dan kwam je op een percentage uit.
Ik en de vader van mn kind kwam uit op 99%
Bij laten vullen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |