abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90867889
Hoi,

Ik zit er al een hele tijd over in om me te laten besnijden of niet.
Ik lees er vooral veel over dat het hygiënischer is, en dat het er mooier uit ziet enzo.

Maar heeft het nou ook echt een bijvoegend iets qua seks, of niet?
Ik weet ook niet wat vrouwen fijner vinden.

Bedankt voor het lezen en graag reactie! :)
pi_90867904
Je kunt je ook gewoon goed wassen, hoef je dat hele besnijden niet te ondergaan. En voor vrouwen doet het er niet zo toe als ik het goed heb.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_90867906
Het word minder gevoelig, dus langer sex
pi_90867916
Dus zoveel verschil zit er niet in?
Ik ben bang dat ik erop afgewezen word
pi_90867932
Het moet er wel heel raar uit zien wil een vrouw je afwijzen als je de broek al uit hebt hoor :') Dan heeft ze al lang besloten seks met je te hebben
  woensdag 5 januari 2011 @ 03:58:06 #6
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_90867935
quote:
9s.gif Op woensdag 5 januari 2011 03:50 schreef Jeffrey12341 het volgende:
Dus zoveel verschil zit er niet in?
Ik ben bang dat ik erop afgewezen word
Afgewezen op je lelijke voorhuid of afgewezen op je lelijke kale eikel?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_90867936
Afgewezen op het onbesneden zijn.
  woensdag 5 januari 2011 @ 03:59:55 #8
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_90867937
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 03:59 schreef Jeffrey12341 het volgende:
Euh... je hoeft je toch ook niet te laten besnijden? Je creëert een probleem dat er niet is.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_90867938
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 03:59 schreef Jeffrey12341 het volgende:
:') Ja, dat lijkt me zeer waarschijnlijk gezien het feit dat iedereen in Nederland besneden is.

Oh, wacht..
  woensdag 5 januari 2011 @ 04:01:19 #10
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_90867943
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 03:47 schreef TwyLight het volgende:
Het word minder gevoelig, dus langer sex
En door ongevoeligheid later sneller erectieproblemen.
pi_90867945
Dus.. Conclusie?

Wat raden jullie aan?
Besnijden of niet.

Als ik het zo lees, alleen maar negatief.
  woensdag 5 januari 2011 @ 04:03:56 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90867949
Damn, waar maak je je druk om? Zoals gezegd, als je broek uitgaat, dan gaat ze je niet meer afwijzen omdat je een voorhuid hebt en de meerderheid van de Nederlandse mannen gaat met voorhuid door het leven. Denk je dat ze die nog zouden hebben als vrouwen collectief zouden bedanken voor seks als iemand een voorhuid heeft?

Ik heb een lichte voorkeur voor besneden, pijpt makkelijker en ik vind het iets mooier. Ik associeer een voorhuid niet met onverzorgdheid of zo, en het rukt makkelijker.

Trouwens, rukken zul je dan ook glijmiddel voor nodig hebben, lijkt me? Mijn besneden exen gebruikten dat wel vaak bij rukken iig.
Resistance is futile.
  woensdag 5 januari 2011 @ 04:07:15 #13
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_90867957
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 04:02 schreef Jeffrey12341 het volgende:
Dus.. Conclusie?

Wat raden jullie aan?
Besnijden of niet.

Als ik het zo lees, alleen maar negatief.
Waarom overweeg je het überhaupt? Je hebt er nog geen 1 reden voor gegeven waarom jij het zou willen.
  woensdag 5 januari 2011 @ 04:09:03 #14
316126 Tieszo
be awesome instead
pi_90867959
Als je besneden bent komt er gemiddeld 6 cm bij, ik kan het weten want voorheen had ik slechts 22 cm, nu toch een trotse 27.5 cm. Vrouwtjes zeer blij! Geen probleem met rukken hoor.. duurt wel iets langer voor je komt, maar again: vrouwtjes zeer blij! En het is inderdaad hygiënischer. Wist je niet dat iedere mannelijke FOK!ker een besneden geslachtsdeel heeft? Zo komen we aan de gemiddelde penislengte van 35 cm. Sta je knap van te kijken, hé?

Gewoon doen! Go for it! En neuk erop los! Enjoy je besneden pikkie pik, TS! ^O^
pi_90868246
Hoi,
het klopt idd dat meisjes het veel mooier vinden.

+ het is idd hygienisch, zo blijkt uit wetenschappelijk onderzoek dat mannen die onbesneden zijn, bij vaginale (heteroseksuele) geslachtsgemeenschap 2 tot 8 maal meer kans hebben besmet te raken met het HIV virus, dan mannen die besneden zijn.

Ik zou het doen ;) ik ben ook besneden, en de meeste meiden die voor mij geen besneden hebben gehad, hebben altijd gezegd dat ze besneden veel mooier vinden en er meer opgewonden van worden
#freefrederike
pi_90869005
Als je nergens last van hebt zou ik zeggen niet doen.
Je laat toch ook niet al je tanden trekken omdat een kunstgebit makkelijker schoonhouden is?
Fouten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:20:14 #17
37248 BertV
Klei indiaan
pi_90869066
quote:
3s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:12 schreef samurijder het volgende:
Als je nergens last van hebt zou ik zeggen niet doen.
Je laat toch ook niet al je tanden trekken omdat een kunstgebit makkelijker schoonhouden is?
Ik heb laatst mijn oren verwijderd. Je hoort hetzelfde, maar je hoeft ze niet schoon te houden.
Eigenlijk zijn ze overbodig, dat niet meer mensen dat doen.
Het schijnt dat vrouwen het mooier vinden.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:22:18 #18
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_90869085
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 05:26 schreef PizzaMizza het volgende:
Hoi,
het klopt idd dat meisjes het veel mooier vinden.

+ het is idd hygienisch, zo blijkt uit wetenschappelijk onderzoek dat mannen die onbesneden zijn, bij vaginale (heteroseksuele) geslachtsgemeenschap 2 tot 8 maal meer kans hebben besmet te raken met het HIV virus, dan mannen die besneden zijn.

Ik zou het doen ;) ik ben ook besneden, en de meeste meiden die voor mij geen besneden hebben gehad, hebben altijd gezegd dat ze besneden veel mooier vinden en er meer opgewonden van worden
Is in laboratorium onderzocht! Hedde gij daar een bron van?
Frysk bloed tsjoch op!
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:22:38 #19
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_90869091
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 05:26 schreef PizzaMizza het volgende:
Dit is een fabeltje. En al was het waar, seks hebben met iemand waarvan je weet dat hij/zij HIV heeft of seks met een vreemde zonder condoom is natuurlijk compleet stupide.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_90869094
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:22 schreef iFries het volgende:

[..]

Is in laboratorium onderzocht! Hedde gij daar een bron van?
Zoek even op google. Schijnt ook voor meerdere dingen gezond te zijn. ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:22 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dit is een fabeltje. En al was het waar, seks hebben met iemand waarvan je weet dat hij/zij HIV heeft of seks met een vreemde zonder condoom is natuurlijk compleet stupide.
Ohh omdat jij het niet serieus neemt is het een fabeltje? :') Schaam je diep, zoe het anders even op wil je. En hoe weet jij nou wie aids heeft en wie niet? :')
#freefrederike
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:26:52 #21
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_90869128
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:22 schreef PizzaMizza het volgende:
Ohh omdat jij het niet serieus neemt is het een fabeltje? :') Schaam je diep, zoe het anders even op wil je.
Jij doet een bewering, ergo jij moet dit onderbouwen met bewijs.
quote:
En hoe weet jij nou wie aids heeft en wie niet? :')
Are you fucking kidding me !? :'). Als je een vaste partner hebt met een verleden dan doe je toch even een test met zijn 2'en. Tot die tijd doe je het maar veilig.

En met vreemden (one night stands etc.) hoor je het sowieso veilig te doen.

Dat ik je dit nog moet uit leggen, zeg. Hoe oud ben je? 12?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:28:56 #22
37248 BertV
Klei indiaan
pi_90869149
quote:

[..]

Zoek even op google. Schijnt ook voor meerdere dingen gezond te zijn. ;)
Iedereen doet maar met z'n edele delen wat hem/haar/allah/mallepietje/god het beste lijkt.

Ik heb alleen wel wat tegen het besnijden van baby's en kinderen.
Al wordt zo'n persoon natuurlijk dan 18 jaar door zijn omgeving gebrainwasht zodat de beslissing hetzelfde blijft.
pi_90869180
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2011 03:46 schreef Chowi het volgende:
Je kunt je ook gewoon goed wassen, hoef je dat hele besnijden niet te ondergaan. En voor vrouwen doet het er niet zo toe als ik het goed heb.
Mee eens!
(zegt een vrouw)
pi_90869183
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:26 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Jij doet een bewering, ergo jij moet dit onderbouwen met bewijs.

[..]

Are you fucking kidding me !? :'). Als je een vaste partner hebt met een verleden dan doe je toch even een test met zijn 2'en. Tot die tijd doe je het maar veilig.

En met vreemden (one night stands etc.) hoor je het sowieso veilig te doen.

Dat ik je dit nog moet uit leggen, zeg. Hoe oud ben je? 12?
ARE YOU FUCKING KIDDING ME??? :') Zoek het even op, anders geef me een paar flappen zoek ik het wel voor je op, ik ga niet alles voor je doen. Als ik zeg dat het wetenschappelijk is bewezen hoor je mij te geloven, doe je dit niet zoek je het zelf even lekker op wil je? Hoe oud ben jij kan ik beter vragen, en ik ken amper mensen die testen gaan doen. Vertrouwen hoort er ook nog in, en een condoom kan nog altijd scheuren ezel. Blijkbaar geen verstand van zaken he.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:28 schreef BertV het volgende:

[..]

Iedereen doet maar met z'n edele delen wat hem/haar/allah/mallepietje/god het beste lijkt.

Ik heb alleen wel wat tegen het besnijden van baby's en kinderen.
Al wordt zo'n persoon natuurlijk dan 18 jaar door zijn omgeving gebrainwasht zodat de beslissing hetzelfde blijft.
Wtf heeft mijn post met geloof te maken?
#freefrederike
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:33:32 #25
37248 BertV
Klei indiaan
pi_90869201
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:31 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Wtf heeft mijn post met geloof te maken?
Met zo'n David ster als usericoon is iedere post natuurlijk kosher.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')