Afgewezen op je lelijke voorhuid of afgewezen op je lelijke kale eikel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 03:50 schreef Jeffrey12341 het volgende:
Dus zoveel verschil zit er niet in?
Ik ben bang dat ik erop afgewezen word
Euh... je hoeft je toch ook niet te laten besnijden? Je creëert een probleem dat er niet is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 03:59 schreef Jeffrey12341 het volgende:
Afgewezen op het onbesneden zijn.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 03:59 schreef Jeffrey12341 het volgende:
Afgewezen op het onbesneden zijn.
En door ongevoeligheid later sneller erectieproblemen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 03:47 schreef TwyLight het volgende:
Het word minder gevoelig, dus langer sex
Waarom overweeg je het überhaupt? Je hebt er nog geen 1 reden voor gegeven waarom jij het zou willen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 04:02 schreef Jeffrey12341 het volgende:
Dus.. Conclusie?
Wat raden jullie aan?
Besnijden of niet.
Als ik het zo lees, alleen maar negatief.
Ik heb laatst mijn oren verwijderd. Je hoort hetzelfde, maar je hoeft ze niet schoon te houden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:12 schreef samurijder het volgende:
Als je nergens last van hebt zou ik zeggen niet doen.
Je laat toch ook niet al je tanden trekken omdat een kunstgebit makkelijker schoonhouden is?
Is in laboratorium onderzocht! Hedde gij daar een bron van?quote:Op woensdag 5 januari 2011 05:26 schreef PizzaMizza het volgende:
Hoi,
het klopt idd dat meisjes het veel mooier vinden.
+ het is idd hygienisch, zo blijkt uit wetenschappelijk onderzoek dat mannen die onbesneden zijn, bij vaginale (heteroseksuele) geslachtsgemeenschap 2 tot 8 maal meer kans hebben besmet te raken met het HIV virus, dan mannen die besneden zijn.
Ik zou het doenik ben ook besneden, en de meeste meiden die voor mij geen besneden hebben gehad, hebben altijd gezegd dat ze besneden veel mooier vinden en er meer opgewonden van worden
Dit is een fabeltje. En al was het waar, seks hebben met iemand waarvan je weet dat hij/zij HIV heeft of seks met een vreemde zonder condoom is natuurlijk compleet stupide.quote:Op woensdag 5 januari 2011 05:26 schreef PizzaMizza het volgende:
+ het is idd hygienisch, zo blijkt uit wetenschappelijk onderzoek dat mannen die onbesneden zijn, bij vaginale (heteroseksuele) geslachtsgemeenschap 2 tot 8 maal meer kans hebben besmet te raken met het HIV virus, dan mannen die besneden zijn.
Zoek even op google. Schijnt ook voor meerdere dingen gezond te zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:22 schreef iFries het volgende:
[..]
Is in laboratorium onderzocht! Hedde gij daar een bron van?
Ohh omdat jij het niet serieus neemt is het een fabeltje?quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dit is een fabeltje. En al was het waar, seks hebben met iemand waarvan je weet dat hij/zij HIV heeft of seks met een vreemde zonder condoom is natuurlijk compleet stupide.
Jij doet een bewering, ergo jij moet dit onderbouwen met bewijs.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:22 schreef PizzaMizza het volgende:
Ohh omdat jij het niet serieus neemt is het een fabeltje?Schaam je diep, zoe het anders even op wil je.
Are you fucking kidding me !?quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:22 schreef PizzaMizza het volgende:
En hoe weet jij nou wie aids heeft en wie niet?![]()
Iedereen doet maar met z'n edele delen wat hem/haar/allah/mallepietje/god het beste lijkt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:22 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Zoek even op google. Schijnt ook voor meerdere dingen gezond te zijn.
Mee eens!quote:Op woensdag 5 januari 2011 03:46 schreef Chowi het volgende:
Je kunt je ook gewoon goed wassen, hoef je dat hele besnijden niet te ondergaan. En voor vrouwen doet het er niet zo toe als ik het goed heb.
ARE YOU FUCKING KIDDING ME???quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Jij doet een bewering, ergo jij moet dit onderbouwen met bewijs.
[..]
Are you fucking kidding me !?. Als je een vaste partner hebt met een verleden dan doe je toch even een test met zijn 2'en. Tot die tijd doe je het maar veilig.
En met vreemden (one night stands etc.) hoor je het sowieso veilig te doen.
Dat ik je dit nog moet uit leggen, zeg. Hoe oud ben je? 12?
Wtf heeft mijn post met geloof te maken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:28 schreef BertV het volgende:
[..]
Iedereen doet maar met z'n edele delen wat hem/haar/allah/mallepietje/god het beste lijkt.
Ik heb alleen wel wat tegen het besnijden van baby's en kinderen.
Al wordt zo'n persoon natuurlijk dan 18 jaar door zijn omgeving gebrainwasht zodat de beslissing hetzelfde blijft.
Met zo'n David ster als usericoon is iedere post natuurlijk kosher.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wtf heeft mijn post met geloof te maken?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:33 schreef BertV het volgende:
[..]
Met zo'n David ster als usericoon is iedere post natuurlijk kosher.
Dan ga jij met nogal wat onverantwoordelijke mensen om. Daar kan ik natuurlijk niks aan doen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:31 schreef PizzaMizza het volgende:
ARE YOU FUCKING KIDDING ME???Zoek het even op, anders geef me een paar flappen zoek ik het wel voor je op, ik ga niet alles voor je doen. Als ik zeg dat het wetenschappelijk is bewezen hoor je mij te geloven, doe je dit niet zoek je het zelf even lekker op wil je? Hoe oud ben jij kan ik beter vragen, en ik ken amper mensen die testen gaan doen. Vertrouwen hoort er ook nog in, en een condoom kan nog altijd scheuren ezel. Blijkbaar geen verstand van zaken he.
Denk je echt dat iedereen hem wast? Het staat gewoon vast dat het hygienisch is, iig meer dan onbesneden. En meiden vinden naar mijn ervaring het mooier.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:37 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dan ga jij met nogal wat onverantwoordelijke mensen om. Daar kan ik natuurlijk niks aan doen.
En goede condooms scheuren niet zo snel, dus ik weet niet welke budget edities jij gewend bent.
En al die argumenten over hygiëne vallen compleet weg als je dat ding maar regelmatig wast, wat ze je toch minstens een keer op de middelbare school hadden moeten uitleggen.
Over geen verstand van zaken gesproken
Nee, natuurlijk niet. Net zoals ik niet denk dat iedereen een gordel draagt of zich netjes aan de snelheid houdt. Maar als er dan vervolgens iets mis gaat is dat wel hun eigen schuld.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:40 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Denk je echt dat iedereen hem wast? Het staat gewoon vast dat het hygienisch is, iig meer dan onbesneden. En meiden vinden naar mijn ervaring het mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |