Trusten Klutsjequote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 02:10 schreef Gasol het volgende:
de slaap begint een beetje te komen
, maar nu wil ik niet slapen omdat ik met muziek bezig ben
Trustequote:Op woensdag 5 januari 2011 02:17 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik ga meehelpen aan de stilte. Naar bed.
Ik ben blij dat ik eindelijk gestopt ben met huilen, laat me even emotieloos zijnquote:
Tis al goed hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 02:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik eindelijk gestopt ben met huilen, laat me even emotieloos zijn
/carequote:Op woensdag 5 januari 2011 02:35 schreef Tes87 het volgende:
[..]
Dus, slecht voedsel......... vooral nu voor het slapen gaan
Ok, zwaar eng dat je me al weltrusten wenst voor ik gaquote:
Dat was om aan te kondigen dat ik zelf ga jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 02:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ok, zwaar eng dat je me al weltrusten wenst voor ik ga![]()
Of ging je zelf ook?
Van 't zelfde Yuuksquote:Op woensdag 5 januari 2011 02:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was om aan te kondigen dat ik zelf ga ja
Maar daarmee wens ik jou ook een goede nacht
Moe! Zo Peuter uit bed plukken, naar de oppas brengen en dan werken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:20 schreef DustPuppy het volgende:
Morguh mensen.
Straks even Ziggo afzeiken, vanmiddag mijn hangmat ophalen.
Hoest hier?
Tijd voor bammetjes en koffiequote:Op woensdag 5 januari 2011 07:21 schreef L-E het volgende:
Moe! Zo Peuter uit bed plukken, naar de oppas brengen en dan werken.
Hoe'st daar?
Ja, bammetjes! Mag dat niet?quote:
Natuurlijk mag dat. Je bammetje't er maar op los!quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, bammetjes! Mag dat niet?
Ik vind boterhammen niet mooi klinken en te formeel.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:04 schreef Nouk84 het volgende:
Altijd leuk, zo'n TT waar je van mijlenver kan ruiken wie 'm gemaakt heeft en al helemaal ziet dat die over haarzelf gaat!
Jij jankwijf.quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:32 schreef L-E het volgende:
[..]
De TT had anders net zo goed over mij kunnen gaan hoor.
Vorige week wel. Probeer deze week zo weinig mogelijk te huilen. Lukt tot nu toe aardig, moet ik zeggenquote:
Goede instelling! Keep it up!quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vorige week wel. Probeer deze week zo weinig mogelijk te huilen. Lukt tot nu toe aardig, moet ik zeggen
Iedereen is dat. Oprah noemt het niet voor niets The Ugly Cryquote:
Ach, dat valt echt wel mee. En Oprah Winfrey isquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen is dat. Oprah noemt het niet voor niets The Ugly Cry
quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:04 schreef Nouk84 het volgende:
Altijd leuk, zo'n TT waar je van mijlenver kan ruiken wie 'm gemaakt heeft en al helemaal ziet dat die over haarzelf gaat!
Wie nietquote:
Bullshit iedereen is opeens heel lelijk als ze aan het janken zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:38 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ach, dat valt echt wel mee. En Oprah Winfrey is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |